Stránka 4 z 4

Re: kolísání intenzity světel

Napsal: 09.04.2010 10:45
od venaf
Já při každém pohasnutí cítím i pokles výkonu....

Re: kolísání intenzity světel

Napsal: 02.01.2012 14:40
od stand
Tady video mého kolísání, které se projeví již lehkým přimáčknutím plynového pedálu aniž by se zvýšily otáčky motoru. Zrovna tak když jedu z kopce brzdím motorem a pustím uplně plynový pedál světla pohasnou, není to vázané na otáčky motoru, nýbrž řídící jednotka sama zvyšuje dobíjecí napětí jakmile zjistí sešlápnutí plynového pedálu. :nixw:
Nyní jsem si celou mou doměnku mohl ověřil přes diagnostiku kde mám možnost sledovat zároveň přesné otáčky motoru a dobíjecí napětí.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Hs5VUOR6OXs[/youtube]

Re: kolísání intenzity světel

Napsal: 16.03.2012 12:59
od xkubisekx
Mám F F r.v. 2001, a mám stejný problém s pohasínajícíma světlama, dělá to když stojím na volnoběh, i normálně kdykoliv za jízdy. Altík je "nový" asi 2 měsíce, a dělá to stále. Elektrikář mi řekl že je to tou řídící jednotkou, výměna drahá, takže si holt zvyknu. Prý to nemá žádné jiné vedlejší účinky, akorát prý časem odejde úplně. Takže se bude muset vyměnit.

Re: kolísání intenzity světel

Napsal: 11.06.2014 17:54
od FiFi
U mě ten problém byl u kabelů od alternátoru. Oprava cca 1000Kč.

Re: kolísání intenzity světel

Napsal: 19.06.2014 23:53
od FiFi
Tak to bylo něčim jinym, dělá to stále :mrgreen:

Re: kolísání intenzity světel

Napsal: 05.08.2015 13:55
od vitr73
mne to dela taky..staci provrknout na neutral a v tu chvilku co se pusti plyn tak pohasnou svetla...a podle voltmetru to nestiha regulace na altiku...padne napeti z nejakejch 14.2 V na 12 V a hned se zase srovna...ale bylo mi receno ze to neni chyba ze je to vlastnost...
kdyz sundate ten 3 dratovej konektor na altiku a ridi se dobijeni v nouzovem rezimu(a sviti kontrolka dobijeni prestoze to dobiji :bebng: ) tak to nedela...

Re: kolísání intenzity světel

Napsal: 06.08.2015 15:38
od Bullitt
Je to tak, už jsem to někde psal, že řízení altíku pomocí ŘJ je nešťastné. Regulační smyčka je příliš pomalá nebo nevhodně nastavená, případně nemá v ŘJ tak velkou prioritu - tak nebo tak je výsledek pomalá regulační odezva. A nejlíp to je vidět na kolísání intenzity světel.
No a další věc je žádná indikace nedobíjení kontrolkou (jen zvýší otáčky a myslí si že to začne dobíjet). Ješte bych to pochopil, pokud by ŘJ někde na palubovce hlásila nízké napětí, ale takhle se pozná nedobíjející altík až se rozsvítí kontrolka ABS a vzápětí auto chcípne. Super věc.
Že takovejhle paskvil vypustí do světa žabožroutská automobilka bych pochopil, ale od Fordu bych to nečekal.

Re: kolísání intenzity světel

Napsal: 06.08.2015 16:07
od stano.
Ja som tam praskol 1F kapacitor a uz nekolise :D

Inak, robia to (aj) skorodovane kontakty. Ci uz silove kable + a - z altika, na starter, na baterku a potom dalej na kostru/do RJ. A tiez skorodovane kontakry v samotnom altiku. Precistenie a prestriekanie kontaktolom dost pomohlo na viacerych Fordoch.

Re: kolísání intenzity světel

Napsal: 20.03.2021 21:17
od marian85
Mne svetlá prebliknú napr. pri zapnutí alebo vypnutí vyhrievania čelného skla, alebo rýchlejšej zmene otáčok. Dnes keď sa mi vypínalo pri ustálenej jazde vyhrievanie čelného skla tak mi odišla žiarovka vo svetle. Bude to tým regulátorom?

Re: kolísání intenzity světel

Napsal: 21.03.2021 07:17
od ZaQik
muze byt "nacaty", ale taky to muze byt unava zarovky ... pohasnuti halogenovych svetel pri vyhrevu celniho skla je u FF2 normalni ... asi bych to resil, az zacnou zarovky praskat casteji