Stránka 4 z 5

Re: Chip Focus 1.6 ti-vct

Napsal: 08.01.2015 16:35
od MK2
jo jo to vypadá pěkně... :cooler:
Eště záleží na tom, na kolik Kč vyšla taková úprava...

A jaké jsou dojmy? Jede to líp?

Re: Chip Focus 1.6 ti-vct

Napsal: 08.01.2015 16:52
od enjoy
Hele já bych to nechal ještě odměřit někde jinde a pak bych teprve ty výsledky považoval za pravdivý..
Já už se taky víc jak rok chystám na brzdu jinam, než mi dělal chip na mojí atmosféře :mrgreen:

Re: Chip Focus 1.6 ti-vct

Napsal: 08.01.2015 18:08
od Kaizer
Cena je individuální. Zavolej nebo napiš a zkus se domluvit. Já komunikoval s technikem p. Štechem, který provedl i samotnou úpravu.
S ohledem na ne zrovna optimální povětrnostní podmínky jsem zrovna motor do omezovače netočil( cesta do Jihlavy přes Vysočinu stojí za to), ale kroutící moment je dost znát. S jakou lehkostí vyjížděl stoupání, to mě docela překvapilo.
Ohledně spotřeby po zhruba 200km vychází +- stejně. Ale to ukáže až čas.

Re: Chip Focus 1.6 ti-vct

Napsal: 08.01.2015 18:34
od Kaizer
Blackhawk píše:No, celkom slusne, 14 konikov vytlacit z atmosfery, ked to este porovnas s origo tabulkovou hodnotou tak je to narast skoro 20 koni co je celkom pekne.
Je to přesně 24 HP a 19nm v porovnání s origo tabulkou.

Re: Chip Focus 1.6 ti-vct

Napsal: 11.01.2015 20:49
od froxic
Hmm, pěkné, ale fakt by to chtělo nechat odměřit úplně někde jinde, ať je to objektivní. Posunout graf o pár procent není nic těžkého. Jinak co spotřeba a další dojmy?

Re: Chip Focus 1.6 ti-vct

Napsal: 11.01.2015 22:34
od Kaizer
Rozumím, důvěřuj ale prověřuj. Až bude příležitost tak to nechám přeměřit. Na druhou stranu, nejedná se o žádnou garážnický chiptuning, kde ti to za půl hodiny s padesátiprocentní slevou nahrajou na parkovišti u Teska ale o renomovanou firmu, která by si falšování údajů neměla dovolit.

Re: Chip Focus 1.6 ti-vct

Napsal: 12.01.2015 22:13
od Deja Vu
Jako rozumná firma se mi docela jeví tato:

http://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C ... s-1-6-85kw

I ty hodnoty mi přijdou reálné :beer:

Re: Chip Focus 1.6 ti-vct

Napsal: 13.01.2015 14:01
od MK2
Jo ty hodnoty jsou reálné :lol: Focus 3 s motorem 1,6Ti-VCT se prodává ve verzi 92kW....
A je to ten samý jako ve dvojce naladěný na 85kW

Re: Chip Focus 1.6 ti-vct

Napsal: 14.01.2015 19:31
od Deja Vu
No ale tady se řeší Focus MK2 s tímto motorem a ten s 92 kW nedělali...

Jsi si jistý, že ten motor je naprosto stejný, bez úprav u mk3 jako byl u mk2 a mk2,5 ?

úryvek článku z auto.cz z recenze FoFo mk3
Motor 1,6 Ti-VCT (77 kW, 92 kW)

Dostupné modely dostaly důkladně modernizovaný celohliníkový čtyřválec, vycházející z původní konstrukce Yamaha, kterou Ford uvedl už v první generaci tohoto modelu.

Obě výkonové verze motoru 1,6 Ti-VCT s atmosférickým plněním jsou osazeny plynule proměnným časováním sacích i výfukových ventilů, které zvyšuje točivý moment v nízkých otáčkách a rozšiřuje pásmo momentového maxima kolem 4000 min-1.

Výkon silnější verze (92 kW) patří k nadprůměrným hodnotám ve třídě. Oba motory jsou dodávány s pětistupňovou ručně řazenou převodovkou.

Re: Chip Focus 1.6 ti-vct

Napsal: 14.01.2015 19:34
od Anduril
Reklamni kecy :) Motor je stejny. Pouzival se ve verzich 88 a 92kW take v Mondeu Mk4.

Re: Chip Focus 1.6 ti-vct

Napsal: 15.01.2015 18:33
od MK2
A ve Fiestě Sport... 99kW

Focus 2 před faceliftem měl myslím jiné výfukové potrubí oproti faceliftu (4 lambdy). Ale samotný motor je stejný.

Re: Chip Focus 1.6 ti-vct

Napsal: 15.01.2015 23:49
od Nepér
Jo, mám tam 4 lambdy, už se těším, až se to rozbije :D

Re: Chip Focus 1.6 ti-vct

Napsal: 16.01.2015 06:45
od froxic
Mám taky, i stejný rok výroby - no snad to bude OK... ťuk ťuk... Nicméně zpět k tématu, pokud je to měření reálné, tak bych o tom docela uvažoval, ne ani kvůli maximálnímu výkonu, ale hlavně vyššímu kroutícímu momentu v nižších otáčkách (za předpokladu, že graf není podvrh).

Re: Chip Focus 1.6 ti-vct

Napsal: 16.01.2015 09:53
od Kaizer
Tady je stejný motor ale ve Fiestě:

http://www.br-performance.be/nl-be/chip ... -6-ti-vct/

Re: Chip Focus 1.6 ti-vct

Napsal: 16.01.2015 10:27
od froxic
@Kaizer: Jak se ti změnila spotřeba po čipu?