Stránka 4 z 6

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Napsal: 13.11.2009 10:11
od stand
...

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Napsal: 13.11.2009 14:32
od killerhammer
stand, my ti vsetci zavidime toho cipa :idea: :mrgreen:

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Napsal: 19.11.2009 09:00
od stand
Tak po dvou nádržích, klesla prům. spotřeba o 0.2l/100km litru dle PP,
Skutečná tankovaná spotřeba o 0.15l/100km. (se až divim že to tak sedí..).

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Napsal: 16.07.2010 13:18
od zofli
Můžete mi prosím někdo z vlastní zkušenosti doporučit firmu kam bych mel jet na chip? Rozhodujicí je kvalita, profesionalita a spolehlivost firmy.

A kdyby se nahodou našel někdo kdo ma stejný motor jak ja chipnuty a byl by ochotny se podělit o zkušenosti, pripadne o predvaděcí jizdu, tak by to bylo vudec super.

pište, mailujte, ... předem díky

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Napsal: 16.07.2010 14:45
od Ne_RAY
z vlastnej skusenosti odporucam PROFITUNING alebo BLUEFIN ( KOIS v Banovciach ti s tym rad pomoze)

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Napsal: 23.07.2010 06:35
od big_bart
Tak co se tyce chipovani, tak muzu doporucit http://www.mereni-vykonu.cz/ nebo http://www.autochip.eu/ v obou firmach mel nekdo z mych kolegu auto a jsou naprosto spokojeni.

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Napsal: 23.07.2010 07:27
od Marťas
Taky davam hlas za Bluefin....navic si to clovek dokaze udelat sam a zalohu ma stale u sebe na handheldu :wink:

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Napsal: 27.07.2010 10:06
od Ne_RAY
zajtra o 15:00 idem na chip do PROFITUNINGU ak ma niekto zaujem sa pridat predpokladam, ze by sa dala vybavit mnostevna zlava :)

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Napsal: 17.02.2011 19:31
od Perna_81
Zajímavé poznatky.. Uvažuji o té Zbraslavské dílně, když je to u 2.0 TDCi tak přínosné. :wink:

U závodních motorek platíme za 8-15kW navíc kolem 60-80tis. Kč (drahý je ten hardware - výfuk, laditelná jednotka, filtr, ..) :!: :!: Takže tohle mi nepřijde za moc, když je výsledek tak dobrý.

Nemáte někdo zkušenosti s odstraněním DPF a z toho vyplývajících problémů? Přeci jen je DPF výborná věc - ani po 10min. nastartovaného auta nad bílým sněhem sníh nezčernal od sazí.
Týpky s nachipovanýma Octavia TDI opravdu nemusím a nerad bych se jim podobal. :puke_r: Většinou jim to hulí jak naložená Tatra 148.. :!:

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Napsal: 17.02.2011 19:38
od racer199
Já jsem si byl v pátek chipnout focuse 2.0 TDCi a musím říct,že to je obrovský rozdíl ! 100kw - 122kw, 320Nm - 380Nm :)

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Napsal: 02.05.2011 19:23
od Perna_81
Racer199 - a už se ti stalo, že když jsi to trochu prohnal, že ti to spadlo do nouzového režimu? :?
Mně celkem často a nemusím ani moc "prohánět".. Jenže mně dělali chiptuning společně s vybrakováním a vyndáním FAP. Šel jsem ze 101 kW v sérii na 113kW. Takže moc odvázaný z toho nejsem, pokud to má být vykoupeno chybami a jízdou na "nouzák"..
Normálně bych to tipoval na nedokonale vyřazený FAP, ale to stejné dělá Focus 2.0 TDCi bratránkovi po chipu (u stejného úpravce) a ten má model bez FAP!! Ikdyž on má extrémnější nárust výkonu a Nm. Šel z 98kW na téměř 122kW a 365Nm. Tak co nám to může způsobovat?? U mě to hodí "bezejmennu" chybu "P000"

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Napsal: 02.05.2011 20:01
od stand
...

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Napsal: 02.05.2011 20:18
od Perna_81
Stand :

..ehm, právě tam mi to dělali :roll: Vlastně jsem se rozhodl na základě reportu od tebe :D ..a teď už nevím, co s tím. Nejdřív nebyl očekávaný nárust kW (minimálně 15%), ale krouťák ano a hlavně se zlepšil průběh, takže vlastně spokojenost se 113kW a 365Nm. Jenže jsem pak zjistil, že to nějak abnormálně kouří! Tedy velký skok pro mě, když předtím ani sazička s FAP ..prostě jsem jezdil jak puberťák v nachipovaný 15 let starý AUDI A6 TDI.. Mimoto to stále padalo do "nouzáku" :!:

:arrow: Tak jsem se tam vrátil a udělaly se nějaké korekce, několikrát jsem to projel (jednou i se sériovou vstřikovací "mapou") a už to nekouřilo a ani do "nouzáku" se mi to nepřeplo. Řekl jsem si tedy, že snad dobrý ta poslední upravená "kompromisní" verze a vzhledem k sobotě odpoledne jsme to už ani na "brzdě" nezkoušeli měřit. Po 30km jsem šel opět do "nouzáku"... Takže zatím je to ve slepé uličce a neví se, co je chyba P000 :? Ještě budu zkoušet nandávat hadičku ke snímači diferenčního tlaku zpět na vykuchaný FAP (momentálně je odpojená a zaslepená), jestli to není tím (přestože je FAP vypnutý) a pak asi jak radíš ty - dát sériovou mapu, jen s vypnutým FAP a pozorovat .. :idea:

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Napsal: 02.05.2011 20:40
od stand
...

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Napsal: 03.05.2011 00:14
od Perna_81
Ale jo, jsou v pohodě a mají tam i tu brzdu, aby mohli ověřit výsledek své práce. To je dobrý a profesionální! :wink:
Nicméně u těhle našich dvou aut je to nějaký prokletý a ta závada nemá konkrétní popis (kód P000). Tedy se musí jít cestou pokus-omyl. Jenže to k nim mám 140km a taky nemám stále čas řešit jen auto.. Chci aby auto sloužilo mně a ne já jemu :nnou:

Prostě jsem to viděl idylicky - vyřazení FAP a rovnou to "chipnout" + ověřit vše na brzdě.. A ono to tak jednoduché není :? Ikdyž u tebe super výsledek a bez problémů :bravo22: