2.0 TDCi CHIPTUNING
- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING
stand, my ti vsetci zavidime toho cipa



- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING
Tak po dvou nádržích, klesla prům. spotřeba o 0.2l/100km litru dle PP,
Skutečná tankovaná spotřeba o 0.15l/100km. (se až divim že to tak sedí..).
Skutečná tankovaná spotřeba o 0.15l/100km. (se až divim že to tak sedí..).
-
- Junior
- Příspěvky: 251
- Registrován: 17.12.2008 15:19
- Bydliště: Královehradecký kraj
Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING
Můžete mi prosím někdo z vlastní zkušenosti doporučit firmu kam bych mel jet na chip? Rozhodujicí je kvalita, profesionalita a spolehlivost firmy.
A kdyby se nahodou našel někdo kdo ma stejný motor jak ja chipnuty a byl by ochotny se podělit o zkušenosti, pripadne o predvaděcí jizdu, tak by to bylo vudec super.
pište, mailujte, ... předem díky
A kdyby se nahodou našel někdo kdo ma stejný motor jak ja chipnuty a byl by ochotny se podělit o zkušenosti, pripadne o predvaděcí jizdu, tak by to bylo vudec super.
pište, mailujte, ... předem díky
Ford Focus II 1.6TDCi kombi r.v.2010.05 - sea grey
Ford Mondeo III 2.2TDCi 5dv r.v.2005.12 - modrá octane -> prodáno
Ford Focus I 1.6i 16V ZETEC r.v.2001 sedan + LPG -> prodáno
Ford Mondeo III 2.2TDCi 5dv r.v.2005.12 - modrá octane -> prodáno
Ford Focus I 1.6i 16V ZETEC r.v.2001 sedan + LPG -> prodáno
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 866
- Registrován: 17.07.2008 13:31
Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING
z vlastnej skusenosti odporucam PROFITUNING alebo BLUEFIN ( KOIS v Banovciach ti s tym rad pomoze)
- big_bart
- Zkušený
- Příspěvky: 1099
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: PRAHA
Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING
Tak co se tyce chipovani, tak muzu doporucit http://www.mereni-vykonu.cz/ nebo http://www.autochip.eu/ v obou firmach mel nekdo z mych kolegu auto a jsou naprosto spokojeni.
FF kombi 1.4 16V, rv. 1999 - prodáno
FF 3dv., 1.6 16V, rv. 1999 - prodáno
FORD Galaxy 2.0 TDCi, rv. 2007 - ukradeno
FORD S-MAX 2.0 TDCi, rv. 2008, cihlová barva - zatím ještě je

- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING
Taky davam hlas za Bluefin....navic si to clovek dokaze udelat sam a zalohu ma stale u sebe na handheldu 


Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 866
- Registrován: 17.07.2008 13:31
Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING
zajtra o 15:00 idem na chip do PROFITUNINGU ak ma niekto zaujem sa pridat predpokladam, ze by sa dala vybavit mnostevna zlava 

- Perna_81
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING
Zajímavé poznatky.. Uvažuji o té Zbraslavské dílně, když je to u 2.0 TDCi tak přínosné.
U závodních motorek platíme za 8-15kW navíc kolem 60-80tis. Kč (drahý je ten hardware - výfuk, laditelná jednotka, filtr, ..)
Takže tohle mi nepřijde za moc, když je výsledek tak dobrý.
Nemáte někdo zkušenosti s odstraněním DPF a z toho vyplývajících problémů? Přeci jen je DPF výborná věc - ani po 10min. nastartovaného auta nad bílým sněhem sníh nezčernal od sazí.
Týpky s nachipovanýma Octavia TDI opravdu nemusím a nerad bych se jim podobal.
Většinou jim to hulí jak naložená Tatra 148.. 

U závodních motorek platíme za 8-15kW navíc kolem 60-80tis. Kč (drahý je ten hardware - výfuk, laditelná jednotka, filtr, ..)


Nemáte někdo zkušenosti s odstraněním DPF a z toho vyplývajících problémů? Přeci jen je DPF výborná věc - ani po 10min. nastartovaného auta nad bílým sněhem sníh nezčernal od sazí.
Týpky s nachipovanýma Octavia TDI opravdu nemusím a nerad bych se jim podobal.


-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 10.10.2010 22:35
Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING
Já jsem si byl v pátek chipnout focuse 2.0 TDCi a musím říct,že to je obrovský rozdíl ! 100kw - 122kw, 320Nm - 380Nm 

Ford Focus 05" - 2.0 TDCi 122Kw 380Nm
- Perna_81
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING
Racer199 - a už se ti stalo, že když jsi to trochu prohnal, že ti to spadlo do nouzového režimu?
Mně celkem často a nemusím ani moc "prohánět".. Jenže mně dělali chiptuning společně s vybrakováním a vyndáním FAP. Šel jsem ze 101 kW v sérii na 113kW. Takže moc odvázaný z toho nejsem, pokud to má být vykoupeno chybami a jízdou na "nouzák"..
Normálně bych to tipoval na nedokonale vyřazený FAP, ale to stejné dělá Focus 2.0 TDCi bratránkovi po chipu (u stejného úpravce) a ten má model bez FAP!! Ikdyž on má extrémnější nárust výkonu a Nm. Šel z 98kW na téměř 122kW a 365Nm. Tak co nám to může způsobovat?? U mě to hodí "bezejmennu" chybu "P000"

Mně celkem často a nemusím ani moc "prohánět".. Jenže mně dělali chiptuning společně s vybrakováním a vyndáním FAP. Šel jsem ze 101 kW v sérii na 113kW. Takže moc odvázaný z toho nejsem, pokud to má být vykoupeno chybami a jízdou na "nouzák"..
Normálně bych to tipoval na nedokonale vyřazený FAP, ale to stejné dělá Focus 2.0 TDCi bratránkovi po chipu (u stejného úpravce) a ten má model bez FAP!! Ikdyž on má extrémnější nárust výkonu a Nm. Šel z 98kW na téměř 122kW a 365Nm. Tak co nám to může způsobovat?? U mě to hodí "bezejmennu" chybu "P000"
- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
- Perna_81
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING
Stand :
..ehm, právě tam mi to dělali
Vlastně jsem se rozhodl na základě reportu od tebe
..a teď už nevím, co s tím. Nejdřív nebyl očekávaný nárust kW (minimálně 15%), ale krouťák ano a hlavně se zlepšil průběh, takže vlastně spokojenost se 113kW a 365Nm. Jenže jsem pak zjistil, že to nějak abnormálně kouří! Tedy velký skok pro mě, když předtím ani sazička s FAP ..prostě jsem jezdil jak puberťák v nachipovaný 15 let starý AUDI A6 TDI.. Mimoto to stále padalo do "nouzáku"
Tak jsem se tam vrátil a udělaly se nějaké korekce, několikrát jsem to projel (jednou i se sériovou vstřikovací "mapou") a už to nekouřilo a ani do "nouzáku" se mi to nepřeplo. Řekl jsem si tedy, že snad dobrý ta poslední upravená "kompromisní" verze a vzhledem k sobotě odpoledne jsme to už ani na "brzdě" nezkoušeli měřit. Po 30km jsem šel opět do "nouzáku"... Takže zatím je to ve slepé uličce a neví se, co je chyba P000
Ještě budu zkoušet nandávat hadičku ke snímači diferenčního tlaku zpět na vykuchaný FAP (momentálně je odpojená a zaslepená), jestli to není tím (přestože je FAP vypnutý) a pak asi jak radíš ty - dát sériovou mapu, jen s vypnutým FAP a pozorovat .. 
..ehm, právě tam mi to dělali






- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
- Perna_81
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING
Ale jo, jsou v pohodě a mají tam i tu brzdu, aby mohli ověřit výsledek své práce. To je dobrý a profesionální!
Nicméně u těhle našich dvou aut je to nějaký prokletý a ta závada nemá konkrétní popis (kód P000). Tedy se musí jít cestou pokus-omyl. Jenže to k nim mám 140km a taky nemám stále čas řešit jen auto.. Chci aby auto sloužilo mně a ne já jemu
Prostě jsem to viděl idylicky - vyřazení FAP a rovnou to "chipnout" + ověřit vše na brzdě.. A ono to tak jednoduché není
Ikdyž u tebe super výsledek a bez problémů 

Nicméně u těhle našich dvou aut je to nějaký prokletý a ta závada nemá konkrétní popis (kód P000). Tedy se musí jít cestou pokus-omyl. Jenže to k nim mám 140km a taky nemám stále čas řešit jen auto.. Chci aby auto sloužilo mně a ne já jemu

Prostě jsem to viděl idylicky - vyřazení FAP a rovnou to "chipnout" + ověřit vše na brzdě.. A ono to tak jednoduché není


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů