Stránka 30 z 34
					
				Re: EcoBoost motory
				Napsal: 08.05.2012 10:39
				od George V.
				Tak jest, ropák musí vstříknout téměř celou dávku paliva ve velmi krátkém čase (v podstatě srovnatelném s dobou trvání jiskry u benzíňáku) a navíc ji velmi dobře rozprášit (velmi malý průměr trysek). Naproti tomu benzíňák na to může mít relativně dost času, protože se musí palivo stihnout odpařit a dobře promísit se vzduchem, než dojde k zážehu. Samozřejmě je lépe, pokud se podaří vstřik co nejvíce přiblížit okamžiku zážehu (požadavek na dobré rozprášení = úzké trysky). Podaří se tak lépe eliminovat detonační hoření a motor může mít pak vyšší kompresní poměr a větší předstih. Ale pořád ty vstřikovací tlaky jsou podstatně nižší, než u ropáka. Navíc s velkou výhodou nižší viskozity benzínu vůči naftě.
			 
			
					
				Re: EcoBoost motory
				Napsal: 23.05.2012 15:44
				od MK2
				Neni to sice o EcoBoostech, ale o podobných moderních benzinových turbo motorech.
Časopis Svět Motorů 21/2012. Srovnání spotřeby paliva u Octáviií s motorem 1,2 TSi - 1,4 TSi - 1,8 TSi
Názor si každý může udělat sám...
			 
			
					
				Re: EcoBoost motory
				Napsal: 23.05.2012 16:13
				od Hal9000
				Pěkný článek 

 
			
					
				Re: EcoBoost motory
				Napsal: 04.06.2012 12:26
				od Bastr
				
			 
			
					
				Re: EcoBoost motory
				Napsal: 04.06.2012 12:44
				od Miri
				v sobotním 
auto-moto-revue test FFIII s 1,6 eb 184 hp versus 1,0 eb 125 hp: 
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1170 ... lanek=1153
dole klikni na "přehrát video"
na konci ještě vtipný údaj o maximálce z techničáku
 
			
					
				Re: EcoBoost motory
				Napsal: 04.06.2012 15:36
				od Karel2
				Koukal jsem na to a vic me zaujal rozmer turba 20mm(dvacka).Ten udaj o maximalce je asi uredni siml. 

 
			
					
				Re: EcoBoost motory
				Napsal: 04.06.2012 23:32
				od Bastr
				Pěkné videjko 

 ale ten litr to tím techničákem zabil 

:D
 
			
					
				Re: EcoBoost motory
				Napsal: 08.06.2012 08:02
				od No Name
				Poslední AutoTIP, číslo 12, Červen 2012
Velký test:
BMW 116i
Hyundai i30 1.6GDI
Renault Mégane TCe 130
Volkswagen Golf 1.4 TSI
Ford Focus 1.0 EcoBoost
FOCUS VÍTĚZÍ...
			 
			
					
				Re: EcoBoost motory
				Napsal: 08.06.2012 17:13
				od Hal9000
				Tomu nevěřím 

 hned pro to běžím 

 
			
					
				Re: EcoBoost motory
				Napsal: 08.06.2012 17:36
				od MK2
				Pak to nahoď sem. Nebudu to kupovat a podporovat podplacené novináře  

 
			
					
				Re: EcoBoost motory
				Napsal: 16.06.2012 10:14
				od Karel2
				Tak dneska v autosalonu je FFIII s 3 valcem a je to docela zajimavy. 
 http://prima.stream.cz/autosalon/689764 ... on-2012-24
  http://prima.stream.cz/autosalon/689764 ... on-2012-24   je to cca od 39 min. Hlavne hlaska ze ford ma asi slepe designery, ale vyborne motorare o civave v motor.prostoru nemluve. 

 
			
					
				Re: EcoBoost motory
				Napsal: 16.06.2012 11:15
				od Mirec.K
				No, minimálne by som sa s tým chcel zviezť, keď už to tak chvália 

 
			
					
				Re: EcoBoost motory
				Napsal: 25.06.2012 19:35
				od Blackhawk
				Neviem ci to tu bolo, je to troska starsie, ale Bluefin sa zacal venovat aj tymto motorom: 
http://www.automobilesreview.com/auto-n ... ost/47945/
Celkom zaujimavy narast.
 
			
					
				Re: EcoBoost motory
				Napsal: 19.07.2012 13:55
				od No Name
				Dnes se mi potvrdilo, že tyto novoty mohou fungovat, tak aby to mělo smysl, jen za ideálních (laboratorních) podmínek. Ranní trasa Rakovník - Kladno, normální jízda s předjížděním, bez dálnice, bez klimatizace, bez omezování, s větrem v zádech, průměrná spotřeba 4.8l/100km. Odpoledne to samé opačným směrem, stejný styl, zapnutá klimatizace, protivítr 8.4l/100km.  
 
   
   
 
DNES POTVRZEN TENTO MOTOR DO NOVÉHO MONDEA  
 
   
   
Zapoměl jsem napsat: 1.0 EcoBoost...
 
			
					
				Re: EcoBoost motory
				Napsal: 19.07.2012 14:09
				od Marťas
				Takze Mondeo bude ve stejne kubature.....jako motorka 
