Alternátor

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor

Příspěvek od foki » 30.01.2014 01:25

lucky.jack píše:Právě, že spoustu lidí, kteří opravujou alternátory nevědí, že zrovna ford(nevím jak jiný značky) má problém s neorigo součástkama. Měli jsme tu spoustu opravených altíků, které na stolici normálně fungujou, ale v autě to nešlape. Možná kvůli inteligentnímu dobíjení...

svata pravda , jenze nez na to kazdy prijde tak to stoji tydny po servisech a laboruje se
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor

Příspěvek od Klvys » 30.01.2014 12:20

Tak mi přišel nový regulator.Měl by byt uplně stejny original denso.Jen se musí na něho přehodit uhlíky ze stareho...možná to dneska stihnout složit. cena 1955kč s poštou

Uživatelský avatar
Infinter
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1643
Registrován: 14.10.2009 11:53
Bydliště: Pardubice

Re: Alternátor

Příspěvek od Infinter » 30.01.2014 13:53

Proč na novém alternátoru budeš přehazovat uhlíky? 8O
FORD Focus kombi 1.6 74KW 2002 --> Fofík by INFINTER
Obrázek Obrázek Obrázek
Dodržuji stejný počet zanoření a vynoření!

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor

Příspěvek od Klvys » 30.01.2014 14:49

ten regulator je spojen s krabičkou s uhlíkama takže ty se musí přehodit ze stareho na novy regulator

sth-1
Junior
Junior
Příspěvky: 244
Registrován: 02.02.2013 13:48

Re: Alternátor

Příspěvek od sth-1 » 30.01.2014 14:54

když už to máš venku dej tam nový uhlíky a hlavně zkoukněte ty ložiska a alespoň vyčistěte a nacpěte novou vazelínou , když už je to venku ať to nemusíš vyndavat za půl roku znova
Focus combi 1.8 Tdci 74kW

Uživatelský avatar
Infinter
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1643
Registrován: 14.10.2009 11:53
Bydliště: Pardubice

Re: Alternátor

Příspěvek od Infinter » 31.01.2014 06:27

Jsem si nevšiml žes psal jen o regulátoru, já myslel že celej altík. Imho to co jsi udělal je blbost, měl jsi nechat celej altík na repas a měl bys klid..
FORD Focus kombi 1.6 74KW 2002 --> Fofík by INFINTER
Obrázek Obrázek Obrázek
Dodržuji stejný počet zanoření a vynoření!

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor

Příspěvek od Klvys » 31.01.2014 13:11

Auto je doma.Pry to teda bylo tím regulatorem.Uhlíky tam jsou jak nové takže další věc co by vyvratila že to auto je stočené. pry vše zkontrolovali a vše je ok.

Uživatelský avatar
VH123
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1214
Registrován: 09.04.2009 09:37
Bydliště: Lovosice

Re: Alternátor

Příspěvek od VH123 » 04.02.2014 09:20

Zdarec, nevíte proč se prodává diodový můstek se čtyřmi páry diod? V altíku mám ten samý, ale je tam o jednu dvojici diod míň (logicky, vinutí do trojúhelníku). To mají silnější altíky 4 fáze a zapojení (asi) do čtverce?
mustek.jpg
Vojta
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Alternátor

Příspěvek od pkadecka » 04.02.2014 09:30

4-fázová asi ne, že by něco takového?

Obrázek
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
VH123
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1214
Registrován: 09.04.2009 09:37
Bydliště: Lovosice

Re: Alternátor

Příspěvek od VH123 » 04.02.2014 09:40

Ahá, takže do hvězdy. Jsem nevěděl jak je u hvězdy zapojené usměrnění, za schéma dík. Nakonec použiju stávající můstek (všech 6 diod ok) a vyměním jen regulátor.
Vojta
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012

sth-1
Junior
Junior
Příspěvky: 244
Registrován: 02.02.2013 13:48

Re: Alternátor

Příspěvek od sth-1 » 04.02.2014 12:11

Tady maj repasovaný Denso za 4,5 tis jen regulátor za 1630 http://www.autoelektrika-janota.cz/2244 ... -ca1475ir/ to je asi lepší investice koupit rovnou ten repas když už je to jednou venku .
Focus combi 1.8 Tdci 74kW

Uživatelský avatar
VH123
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1214
Registrován: 09.04.2009 09:37
Bydliště: Lovosice

Re: Alternátor

Příspěvek od VH123 » 04.02.2014 13:33

Vzhledem k tomu že je vadný jen regulátor a ten se na 99% spálil když mi asistence zkoušela pomoct startovat boosterem (což byla blbost, bylo spálené palivové čerpadlo), zkusím nejdřív vyměnit regulátor za cca pětikilo. Teprve pak koukat po repasovaném celku. Sběrač ok, ložisko bez vaklu, přijde mi to zatím zbytečné měnit ho celý.
http://www.pietro-eshop.cz/katalog/cz/l ... ford-focus
Vojta
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012

sth-1
Junior
Junior
Příspěvky: 244
Registrován: 02.02.2013 13:48

Re: Alternátor

Příspěvek od sth-1 » 04.02.2014 13:48

jj bral jsem to podle předtím dohledaného reg. za 1600 a nebo 1900 to by moc smysl nemělo , ale za 500Kč je to dobrá cena , zajímalo by mě pak zkušenosti cca po roce jestli to bude Ok nebo jestli to bude zlobit . Skoro mám chuť si to za 500Kč koupit do náhradních dílů do regálu
Focus combi 1.8 Tdci 74kW

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor

Příspěvek od vitut » 04.02.2014 14:31

VH123: Pokud se Ti po montazi hned rozsviti kontrolka dobijeni, tak ten regulator nezvlada komunikaci s PCM. Bohuzel jich je na trhu pomerne dost ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
VH123
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1214
Registrován: 09.04.2009 09:37
Bydliště: Lovosice

Re: Alternátor

Příspěvek od VH123 » 04.02.2014 14:59

Ta už svítí, kvůli tomu to řeším. Takže horší to být nemůže. :D

EDIT: Opraveno, byla spálená pojistka F10 (1A) v motorovém prostoru, bohužel tak že vypadala na první pohled ok. Regulátor nedostával napětí od baterky. Hlavně že jsem měřil kabel mezi pojistkovkou a altíkem, stačilo změřit napětí na tom jednom ze tří pinů (červený drát) a bylo by jasno.
Mám plonkový regulátor (cca 500) a kompletní alternátor (cca 700). Nechávám v garáži, chleba to nežere, ale kdyby někdo potřeboval, rád přenechám.
Naposledy upravil(a) VH123 dne 11.04.2014 14:41, celkem upraveno 2 x.
Vojta
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů