Stránka 28 z 38

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 14.07.2014 11:25
od phofy
Tak to se mi skokve zmeni tlak, takze by cerpadlo melo byt v poho. Jinak velendorf repasuje jeden vstrik za 4000kc :palec_nahoru:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 15.07.2014 09:18
od V12
To je dokopy 16 tisic CzK - hmmm, to mam peknych par desiatok litrikov benzinu pre moj 2.0i :mrgreen: Hmmm, tie jazdene diesle su kua usporne :puke_r:

Nechcem byt zly prorok, urcite by som ale nechal poriadne preklepnut aj cerpadlo, aby si nedopadol tak, ako jeden mudrlant, ktory kupil zbrusu nove vstrekovace s tym, ze na svojom 2.0HDI da dalsich 200k km. Neriesil cerpadlo, dal iba 2k km a vstreky v kybli, pretoze problem nebol v nich, ale v cerpadle - zacalo sa pridierat a tak do vstrekov valilo tony pilin...

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 15.07.2014 11:06
od phofy
Proto to pujde do diesel servisu aby to prokleply, jinak sem hledal na netu a nasel sem stejny problem, ale na mondeu a byly to pouze vstriky

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 16.07.2014 06:15
od V12
Robi Ti to nejake vazne problemy ? Cmudis ako 50 rocny traktor ? Nepresiel si cez emisie ? Ak na vsetko odpovies NIE, vykasli sa na to a jazdi, ries, az ked to bude kriticke. Nebud taky paranoik, ako som bol ja :mrgreen: To auto este par desiatok tisic km da, potom ho predas, pretoze oprava bude v hodnote zostatkovej ceny auta. Ked to teraz opravis a po par desiatkach tisic km predas, su to len a len vyhodene prachy s rovnakym vysledkom - auto bude pojazdne stale. Auto ma sluzit Tebe, nie Ty autu. A ked sluzit nechce - musi z baraku.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 16.07.2014 07:30
od phofy
Tak coudi za studena, kdyz je. od 5 stupnu niz :mrgreen: a kdyz to cvaka, tak ta jizda je takoca jako trhava, ale nic hroznyho. Jo pres emise sem prosel

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 16.07.2014 09:46
od V12
To trhanie by mi vadilo. To moj voz nerobil.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 16.07.2014 10:28
od phofy
je to jenom na 2ku a jenom lehce, me spis stve ten zvuk, ale jak je nad 20 stupnu, tak je to v pohode

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 16.07.2014 10:58
od V12
Mna tiez stval. Preto som tie vstreky vymenil. Bola to ale chyba, to auto malo ist prec hned po klaknutom turbe 2 roky pred tym, dostal by som zan minimalne 7 a pol tisica EUR. Bohuzial zvitazila vidina turbozatahu, malej spotreby a iba 137k km v reale (na budiku 80k).

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 17.07.2014 10:15
od Stejky1
Ahoj,

mám focuse 2008 1.6 TDCi, 80kW. 3 týdny zpět mi auto začalo zadrhávat při jízdě. Prostě to naráz skočilo, jakoby šlo nedostatek paliva. Stalo se to třeba jen jednou za několik jízd. Tohle se ale stupňovalo až to došlo do fáze, kdy mi auto uplně vyplo. Většinou jsem ještě nastartoval, ale stalo se mi, že jsem i nenastartoval. Nyní je takový stav, že nastartuju, a když to držím v nizkých otáčkách (cca do 1500), tak ještě pojezdím, ale i tak se to dusí. Z diagnostiky mi to vyhodilo tyto chyby:

P1181 - Systém dopravy paliva - vysoký signál, přerušovaný
P0087 - Palivová rozdělovací lišta/systémový tlak - příliš nizká hodnota
P1180 - Systém dopravy paliva - nízký signál, přerušovaný.

Vyměnil jsem palivový filtr a závada přetrvává. V servise mi měřili vstřiky a ty jsou výborné. Řekli, že nejspíše palivové čerpadlo. A repas stojí údajně cca 20 tisíc. Co je na tom pravdy? Je to opravdu tak drahé? Nové stojí v autokelly 28 tisíc (Bosch).

Doplňuji, že čerpám jen Shell a Benzinu, ale co tam dával majitel předemnou, to nevím, je to dovezené z Německa a já najel zatím 30 tisíc.

Děkuji za případné rady.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 17.07.2014 11:09
od marosmanik25
Presne tier iste chyby som mal aj ja a daval som streky na repas....tak isto som vymenil palivak, nepomohlo. Mne sa to prejavovalo ak tak že mi auto zdochynalo...diagnostika, veľky prepad nafty, repas vstrekov. Hovoril mi, že može byť načate aj čerpadlo ale to bolo ok....iba vstreky.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 17.07.2014 17:53
od V12
V prvom rade treba pozriet FRP senzor - cidlo tlaku paliva a konektor na nom. Aj tu na fore je popisanych viac pripadov, ked bol poskodeny a RJ motora dostavala nezmyselne udaje. Vysledkom bolo trhanie, ne[ravidelny chod, dymenie, nudzove rezimy - skratka vsetky priznaky vstrekov v kybli. Pritom stacilo prestriekat konektor kontoxom a stiahnut ho zdrhovacou paskou.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 17.07.2014 19:47
od Klvys
Stejky: 20000 repas to jedině kdyby bylo uplně v hají a to se nevyplatí měl jsem to same nové stalo cca 23?! nevím přesně a je to myslím original akorat to není objednane s fordu...

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 17.07.2014 21:58
od V12
Klvys :
Udalosti mali dost rychly spad, takze v haji moze byt. A poriadne. Ked ale stihlo do vstrekovacov natlacit pol tony pilin, tak je to v haji, pretoze solidna oprava bude stat polovicu zostatkovej hodnoty auta.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 17.07.2014 23:09
od Stejky1
Děkuji za rady, zkusím ještě ten FRP senzor. Kéž by to bylo jen tím ... I tak palivové čerpadlo za 23 tisíc to je fakt masakr. Kamarád ma Mercedes CLS a platil 6500 Kč. Nejde to sice srovnávat, ale aby bylo 3x dražší u fordu...

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 17.07.2014 23:36
od Klvys
V12 však ja měl taky všude piliny takže 2 vstřiky nove, 2 vyčištěné,Kompletné vyčíštěna nádrž a sundana plus všechny hadice vyčíštěné plus novy filtr plus čerpadlo cca 55000kč...