Napriek odporucaniu vyrobcu je Formula F nie prave idealne riesenie specialne pre 1.6TDCI, pretoze tento motor ma velmi maly obsah oleja, ktory sa potom nestiha chladit a vplyvom vysokych teplot degeneruje. Ked k tomu pridam fakt, ze nejaky idiot pozierajuci zaby v nadmernych mnozstvach dal DFP s katom a turbom pred motor 
  
  
 urcite by som nesiel pod xW-40. Za x si dosadte 5 alebo 10, podla stavu a nabehu vasich motorov. 5W je nutne v horach so zimnymi teplotami pod -10 stupnov, pretoze v extremne nizkych teplotach zabezpecuje lepsiu cerpatelnost oleja a tym padom je motor aj turbo premazany podstatne skor, ako s olejom 10W. ACEA A3/B3 vytvara hrubsi mazaci film ako ACEA A1/B1, pretoA3/B3 lepsie chrani loziska turba, k tomuto snad nie je co dodat.
V manuale k autu sa pise nasledovne :
Plnenie oleja: Ak nemôžete nájsť motorový olej spĺňajúci požiadavky definované nor
mou WSSM2C913B, musíte použiť olej SAE 5W30 (odporúčaný), SAE 5W40
(okrem vozidiel s Flexfuel) alebo SAE 10W40, spĺňajúci požiadavky špecifikácie
ACEA A1/B1 (odporúčané) alebo ACEA A3/B3. Používanie týchto olejov môže mať
za následok dlhšiu dobu štartovania motora, zníženie výkonu motora, zvýšenie spotre
by paliva a zvýšenie hladiny emisií.
zdroj - manual FFII, objednavaci kod CG3505sk 010/2007
Do vozov s DPF by mal ist prednostne olej s ACEA C2 alebo C3 - podla literatury su prave tieto oleje aditivovane tak, aby redukovali vznik sadzi a ineho humusu, ktory ten zprepadeny DPF upchava. Kedze specifikacia C2/C3 "povysuje" A3/B3 v smere k pouzitelnosti s DPF, nie je najmensi dovod ho nepouzit - DPF by sa mal zanasat menej casto. Ja osobne by som ho dokonca preferoval pred vsetkymi ostatnymi prave pre tu mensiu sadzotvornost ako aj hrubsi mazaci film. Spotreba o chlp vyssia ako s Formula F 5W-30 A1/B1 ma absolutne netrapi, turbo je hodne draha vec, o ktoru sa treba starat. To iste plati aj o DPF.
Pre vozy bez DPF je ACEA C2/C3 nepodstatna. DPF nemam  

 takze prakticky to posudit neviem.
Suma sumarum :
- s DPF - 5W-40 A3/B3/
C2 alebo 
C3 
- bez DPF - 5W-40 A3/B3, C specifikacia nie je nutnostou.
PS
Na oleje nie som ziadny macher, vsetko co tu pisem su zozbierane bezne zistitelne informacie z netu zmiesane dohromady stipkou zdraveho sedliackeho rozumu.