Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od wilder01 » 13.01.2010 08:30

Tak tak.
Tymto vyzyvam vsetkych vykastrovanych dpf aby sli pekne na ek, priznali farbu a nechali si auto zmerat. Ked prejdete, pridam sa k vam.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 13.01.2010 09:27

Ak sa nemylim malo by to byt na hrane - ak Euro ma hranicu castic 0,050 a Euro IV 0,025 a filtraci mame 0,002 cize vpohode, nefiltraci maju v papieroch niekde nad 0,020 ako tu pred casom niekto pisal ... axa mylim, opravte ma...vyzera to tesne
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
Radegast
Junior
Junior
Příspěvky: 294
Registrován: 10.03.2008 22:37
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Radegast » 13.01.2010 09:44

A ještě stejný motor s 66 kw je bez filtru a má EURO 4.

Takže to taky vidím na té hraně, kdy by to mohli na emisích pouštět 8O .

Ale to nám ukáže první odvážlivec který si to nechá změřit :mrgreen:
FoFo II Combi Ghia 1,6 TDCi 80kW Dark Grey 05/2005
Obrázek

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od wilder01 » 13.01.2010 10:19

Viem ze firemne TDi nepreslo cez EK, poslali ho na dialnicu poriadne povytacat motor a na dalsom merani to uz preslo.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 13.01.2010 10:21

ak je to na hrane, potom je otazka ci sa to da nejak ovplyvnit - aditiva, styl jazdy alebo co, aby to preslo cez EK
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od wilder01 » 13.01.2010 10:26

A mozno sa to da upravit aj softverovo. Ked splnaju tie motory aj EURO 5 a dokonca bez DPF.
Chcelo by to zistit ako ovplyvnuje chiptuning emisie. Mozno mierne znizenie vykonu by dokazalo znizit aj produkciu castic.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 13.01.2010 11:05

foki píše:a jak pise tomason , STK a EK jsou u nas pod drobnohledem , nez jde auto na STK tak dostane carkovy kod a neprojde pokud ten kod nenacte a toci ho to po celou dobu STK takze neni mozne to, aby to nekdo nameril na jine auto jako se to delalo drive , a on kdyz vybere motor z katalogu tak tam ma dane hodnoty urcene vyrobcem a kdyz je to EURO4 tak to meri podle toho a pokud to bude prazdne tak to nameri jine hodnoty a je to spatně .

a ze je situace u nas a u vas jiná ? otazka casu jste v EU stejne jako my a predpisy se postupne budou sjednocovat , takze jen otazka casu .




co vim tak to delaji ze nasimulujou spravny tlakovy rozdil na senzoru FAP , ale pocitac stale davkuje aditivum a stale probiha regenerace , ktera je nastavena v PCM .

Regenerácia neprebieha - ak nedostane hlášku z difsnímača. Otázkou je, či v SW nie je ošetrené spúšťanie regenerácie aj nejako inak - "prejdenými km, dátumovo - poroste nejaký časový limit" - ale ak mi už nestúpne hladina oleja, tak sa nespúšťa vôbec.
bobTDCi píše:Keď idem za starou Karosou/ktorá sa hrdí nálepkou emisnej kontroly!/ a ja musím dať uzavretý okruh, aby ma neštípali oči - tak si vždy spomeniem na to, že či mám EURO 3 či 4 alebo aj 5 - o menej znečisťujem prostredie, ale ako sa ku mne správa "môj" štát?
jde o to ze to vozidlo bylo schvalene v dobe kdyz platilo treba EURO 1 a to musi splnovat po celou dobu provozu a je jedno jestli kouři nebo ne , ty kdyz by jsi privezl focuse za 10 let kdy muze byt uz EURO 7 tak ti ho neprihlasi protoze v dobe zaregistrovani to plnit nebude i kdyz to bylo prihlasene v nemecku . tak takhle se na to divat nemuzes .
To je mi celkom a úplne jasné - ale nie je mi to jedno. Aj Vám by to tak prišlo, keby ste na tom tak boli.
Tak ako nezahadzujem odpadky na zem ani z okna auta, tak ako nemíňam zbytočne vodu ani tam, kde sa za to "neplatí" /v práci/.
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od foki » 13.01.2010 12:19

wilder01 píše:A mozno sa to da upravit aj softverovo. Ked splnaju tie motory aj EURO 5 a dokonca bez DPF.
Chcelo by to zistit ako ovplyvnuje chiptuning emisie. Mozno mierne znizenie vykonu by dokazalo znizit aj produkciu castic.
jako ze bych prisel do BITPOWER a rekl bych chtel bych snizit vykon tak by asi na me koukaly
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od wilder01 » 13.01.2010 12:31

neviem ako v CR ale v SR sa na EK chodi raz za 2 roky. Tak by si si siel znizit vykon, presiel cez EK a zasa si siel zvysit vykon :) Ale to je uz veeelmi uleteny napad. Pre mna by mierne znizenie vykonu bolo prijatelnejsie ako 2200 € za DPF.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 13.01.2010 18:53

mixsiak píše: to by ma velice zaujimalo..ze kde ten eloys u mna ide ked mam k DPF filtru 3 privody..jeden je merac teploty vyfukovych plynov a dva su na tlak, jeden pred DPF a druhy za..tazke ten eloys by tam asi isiel zazrakom..nikto nic nevravel..ani mvo FORDE tam my odporucili vymenu DPF za novy cena cca 2200EUR

a k tomu oleju..rovnaky stav hladiny oleja pred problemamy s DPF a po problemoch..

a k tej regeneracii..myslim si ze ked ide auto 150km po dialnici BA do ZA to je tak hodina a pol..pri zatazi..tak tam je dost vysoka teplota a olej a motor je nato stavany..
a ked oni regeneruju robia to pomerne bez zataze..nehcaju tocit kolesa npradno..v lufte..
tak neviem..
a o oleji nehovorili nic.ved by to boli pre nich extra peniaze za vymenu..keby to menili..a nic..
Ak normálnu prácu motora trebárs pri 130kmh chceš porovnávať s tým, že ti 90minút stále vstrekuje 4-tý vstrek nafty do už otvorených výfukových ventilov - na ktorých to horí spolu s turbom - cez lopatky turba šlahajú horiace splodiny i plamene až do DPF...."špatnespálená" a ešte horiaca zmes....cez fluidné ložiská turba si olej "prisáva"(ale v skutočnosti sa samé pretláčajú)sadze do oleja - tak asi ešte trochu potrebuješ čísať o tom, čo a ako sa v tom motore deje. A o koľko je to iné, ak k takému motoru "prilepia" DPF? Ten olej tam bol taký istý aj predtým - nie je o nič iný, čo sa týka aditív k vysokoteplotným kalom, oxidačnej stabilite i alkalickej rezerve. A motor i turbo je to isté čo majú i tieto motory bez DPF. Myslíš si že turbo cez ktoré pravidelne šlahajú plamene z naschvál zlého spaľovacieho cyklu vydrží viac. Alebo že viac vydržia telesá ventilov, ich drieky či sedlá? Že nie je viac namáhaný taký olej i skôr "zrelý" na výmenu ak má o 20-30% viac tepelného namáhania i nasýtenia sadzami pri takýchto procesoch?
Prečítaj si ak máš trpezlivosť toto:
http://oleje.cz/index.php?left=main&pag ... _komentare
A ešte niečo nehovoril som hladine oleja ako takej - v tvojom prípade, ale iba o obsahu sadzí v tvojom oleji po tej superregenerácii. Ty chodíš ale do veľmi divného Fordu - to upozorni všetkých, aby tam ani nešli, ak podľa nich nemáš EOLYS176, ak netreba po IDS regenerácii DPF vymeniť olej.... A už tam ani ty radšej nejazdi a nájdi si iný servis Ford. To myslím úprimne. :roll: :idea:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od martasak » 13.01.2010 21:49

wilder01 píše:neviem ako v CR ale v SR sa na EK chodi raz za 2 roky. Tak by si si siel znizit vykon, presiel cez EK a zasa si siel zvysit vykon :) Ale to je uz veeelmi uleteny napad. Pre mna by mierne znizenie vykonu bolo prijatelnejsie ako 2200 € za DPF.
1. V CR se take chodi za dva roky.
2. To sis mohl koupit 66kW verzi. Mne prijde 80 kW na takhle tezke auto (kombi) tak akorat. Mene uz tedy ne...
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od martasak » 13.01.2010 21:55

wilder01 píše:Tak tak.
Tymto vyzyvam vsetkych vykastrovanych dpf aby sli pekne na ek, priznali farbu a nechali si auto zmerat. Ked prejdete, pridam sa k vam.
A nehlaste se hned všichni, jeden pěkně po druhém :mrgreen: .
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 14.01.2010 07:01

martasak píše:
wilder01 píše:Tak tak.
Tymto vyzyvam vsetkych vykastrovanych dpf aby sli pekne na ek, priznali farbu a nechali si auto zmerat. Ked prejdete, pridam sa k vam.
A nehlaste se hned všichni, jeden pěkně po druhém :mrgreen: .
Asi ťažko niekoho nútiť - najmä ak je povedzme pol roka po EK a do uplynutia limitu mu chýba ešte rok a pol...
Brať si voľno v práci a investovať 20Eur, za ktoré môže povedzme zaplatiť olejový aj vzduchový filter...
Hmmm? :roll: :idea: 8) 8)
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od foki » 14.01.2010 07:19

BobTDCi píše: Asi ťažko niekoho nútiť - najmä ak je povedzme pol roka po EK a do uplynutia limitu mu chýba ešte rok a pol...
Brať si voľno v práci a investovať 20Eur, za ktoré môže povedzme zaplatiť olejový aj vzduchový filter...
Hmmm? :roll: :idea: 8) 8)
nikdo nikoho nenuti ale az nekdo prijde za rok a pul na emise a ono to neprojde tak tezko budete u nekoho reklamovat ze vam rekl ze to projde . a treba ja jen pro pocit ze to tak opravdu je bych tam dojel abych vedel jestli mam s klidnou hlavou pak jet na emise nebo se nervovat a shanet to nejak bokem .

a proto


SOUTEZ

prvnímu odvazlivci kdo si necha oficialne zmerit emise (myslím tim ne nejak podvodne ) daruji vzduchovy a olejový filtr .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 14.01.2010 09:39

foki píše:
BobTDCi píše: Asi ťažko niekoho nútiť - najmä ak je povedzme pol roka po EK a do uplynutia limitu mu chýba ešte rok a pol...
Brať si voľno v práci a investovať 20Eur, za ktoré môže povedzme zaplatiť olejový aj vzduchový filter...
Hmmm? :roll: :idea: 8) 8)
nikdo nikoho nenuti ale az nekdo prijde za rok a pul na emise a ono to neprojde tak tezko budete u nekoho reklamovat ze vam rekl ze to projde . a treba ja jen pro pocit ze to tak opravdu je bych tam dojel abych vedel jestli mam s klidnou hlavou pak jet na emise nebo se nervovat a shanet to nejak bokem .

a proto


SOUTEZ

prvnímu odvazlivci kdo si necha oficialne zmerit emise (myslím tim ne nejak podvodne ) daruji vzduchovy a olejový filtr .
To Foki: Tak tomu hovorím "hodená rukavica" - inak ak mám byť úprimný, príde mi tá záruka i tak iba deklaračná a v prípade, že niekto niekde neprejde "úpravár" mu tú EK "z-absolvuje" niekde vo svojom okolí...a bude po reklamácii. Ja to aspoň vnímam takto... Otázne potom je, ako by sa v ČR riešila reklamácia zo SR - asi nijak...
:roll: :roll: :idea: 8)
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů