Stránka 27 z 84

JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 08.11.2011 21:06
od marosnet55
tak tak von a pokoj. :mrgreen:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 09.11.2011 08:05
od pepé
Tak co říkáte na tu diagnostiku odpovídá to na to DPF, že bych se na sobotu objednal do FAPOFF.

zdenyvm: nevím co má, dle odrázku DELPHI, ale nevím jestli to je typ.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 10.11.2011 23:05
od medvide
Raada píše:To je zajimave. Podle servisnich pokynu v ETISu by se mel pri 120tis. km vymenit DPF. Soude ale dle vasich reakci tak muze vydrzet mnohem dele...
Po delším hovoru ve Ford Carent z pracovníka příjmu vypadlo, že DPF dle příručky Ford má životnost 160000km, ale velmi záleží na naftě a oleji a jeho výměně což mě potvrdili i v servisu peugeot - vyměnu oleje doporučují místo 20tis.km po 10-12tis.km.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 11.11.2011 06:49
od V12
Takisto aj styl jazdy - dlhe presuny ustalenou rychlostou n dialnici negeneruju tolko sadzi, takze zivotnost DPF sa natahuje, naopak kratkymi jazdami po meste so studenym motorom, stale zrychlovanie a brzdenie jeho zivotnost podstatne skracuju, aj regeneracia prebieha podstatne castejsie.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 11.11.2011 09:35
od pepé
V sobotu odjíždím do FAPOFF, tak pak dám vědět.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 13.11.2011 19:15
od pepé
Tak mám filtr DPF venku. Čidla byly obě v pořádku(jak teplotní, tak diferenciální). Diagnostika ukázala jenom ten filtr. Po cestě jsem párkrát zastavil a ventilátor ani jednou neběžel. Mám to tam asi 220km, cesta tam průměr 7,4 litru, zpět 5,1 litru(stejná jízda). Auto jede o něco lépe, větší výkon. Pokud nebude přibývat olej(což by neměl, ukazuje to už nová spotřeba), tak by mělo být vše OK.
Když to shrnu:jak Vám začne běhat neustále ventilátor sahary, zvyšuje se Vám spotřeba, přibývá olej(nespálená nafta se přes pístní kroužky dostane do oleje), motor po příjezdu z cesty je i přes dekl vařicí-tak vše navědčuje tomu, že neustále probíhá regenerace(ucpaný filtr, nebo čidla).
Jsem rád, že ho mám venku. :Dancer: :nazdravi:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 13.11.2011 23:09
od Raada
Tak takhle vysoka spotreba je jasna dana ucpanym filtrem. Po vykuchani musi vzdy jit spotreba dolu. Ja ale pote, co tady nekdo hodil DPF z UK za cca 6000Kc o vykuchani uz neuvazuji a az nastane ten spravny cas tak vymenim DPF za novy a taky budu mit pokoj. Zatim o nem vubec nevim, jen obcas se spusti sahara. Ale se spotrebou se nemam problem dostat pod 5litru, olej nepribyva, proste klidek...

Po vykuchani zazivate stejny pocity jako kdyz se tam da novej filtr. Proste vyfukovym plynum nic nebrani a auto jede lepe.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 14.11.2011 07:54
od tomason
Správně a už se chystá změna všechny emisní stanice budou mít nové měřáky a přez ně už v budoucnu bez filtru neprojdete.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 14.11.2011 08:29
od pepé
To si ještě počkáme než ta změna bude a to nemluvim o tom, kolik lidí má známý na emisích. No a pokud by to bylo až tak tvrdý a měl bych ještě toto auto, tak si můžu kdykoliv koupit taky nový DPF a přemazat SW a frčí se dál. :hhura:

JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 14.11.2011 12:27
od marosnet55
Súhlas. :wink:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 14.11.2011 17:18
od Giggo
Tak tak když mám uzký gumy (205) tak se taky dokážu spotřebou dostat do 5l.
Sahara se poslední dobou pouští možná častěj, ale může bejt dáno i zimním rázem počasí + měl sem teď víc jízd po městě než obvykle.
Každopádně za 6000 novej filtr nebo za 6000 jeho vykuchání a s tím spojený problémy, tak volím novej filtr a hurá jezdím bez problémů dál :)

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 14.11.2011 17:29
od Raada
Taky bych to tak videl. I kdyz myslenka DPF mi neni sympaticka - o tom je vyborne pojednano na strankach Fap off, tak pokud novy filtr stoji tolik co vykuchani tak volim filtr. Dle zkusenosti lidi, co maji vykuchano tak to neni uplne odladeno na 100% a obcas s tim ma nekdo problemy. Jasne, po 60tis. km tam budu muset doplnit aditivum, ale ted me to stalo asi 1500Kc a to je v pohode. Navic je otazkou casu, kdy to zacne byt na EK problem a poznaji to diky lepsimu mereni. Pokud by filtr stal 30tis. Kc tak bych volil vykuchani, ale kdyz je to nastejno tak volim filtr. Navic je i s novym katalyzatorem (u 80kW verze).

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 14.11.2011 19:45
od pepé
Jde jenom o to v jaké kvalitě bude ten filtr a jak dlouho vydrží funkční, aby to nebylo hned zacpaný. Přece jenom 30 000,- a 6 000,- je dost velký rozdíl.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 14.11.2011 20:25
od pavel28
pepé píše:Jde jenom o to v jaké kvalitě bude ten filtr a jak dlouho vydrží funkční, aby to nebylo hned zacpaný. Přece jenom 30 000,- a 6 000,- je dost velký rozdíl.
A nebo taky LEVNÉ.DVAKRÁT PLACENÉ!!! :bebng: Doufám,že se pletu.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 15.11.2011 21:36
od pavel28
Čeká mě výměna oleje,a chci se zeptat můžu tam dát tento olej ,když mám DPF venku??
http://www.oleje-cz.cz/ford/ford-5w-40/ ... 40-5l.html
Zatím jsem tam dával 5w-30 ford formula F.