Jen pro ty, co mají DPF vykuchané
- marosnet55
 - Nováček

 - Příspěvky: 106
 - Registrován: 30.01.2010 22:19
 
JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
tak tak von a pokoj. 
			
									
									
						- 
				pepé
 - Nováček

 - Příspěvky: 174
 - Registrován: 16.02.2011 14:30
 
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Tak co říkáte na tu diagnostiku odpovídá to na to DPF, že bych se na sobotu objednal do FAPOFF.
zdenyvm: nevím co má, dle odrázku DELPHI, ale nevím jestli to je typ.
			
									
									zdenyvm: nevím co má, dle odrázku DELPHI, ale nevím jestli to je typ.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
						Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- 
				medvide
 - Nováček

 - Příspěvky: 2
 - Registrován: 03.06.2010 21:11
 - Bydliště: Brno
 
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Po delším hovoru ve Ford Carent z pracovníka příjmu vypadlo, že DPF dle příručky Ford má životnost 160000km, ale velmi záleží na naftě a oleji a jeho výměně což mě potvrdili i v servisu peugeot - vyměnu oleje doporučují místo 20tis.km po 10-12tis.km.Raada píše:To je zajimave. Podle servisnich pokynu v ETISu by se mel pri 120tis. km vymenit DPF. Soude ale dle vasich reakci tak muze vydrzet mnohem dele...
Ford Focus II 1,6 TDCi 80kW
						- V12
 - Test driver

 - Příspěvky: 6102
 - Registrován: 10.02.2010 22:59
 - Bydliště: Soporna, SK
 
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Takisto aj styl jazdy - dlhe presuny ustalenou rychlostou n dialnici negeneruju tolko sadzi, takze zivotnost DPF sa natahuje, naopak kratkymi jazdami po meste so studenym motorom, stale zrychlovanie a brzdenie jeho zivotnost podstatne skracuju, aj regeneracia prebieha podstatne castejsie.
			
									
									DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
						Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- 
				pepé
 - Nováček

 - Příspěvky: 174
 - Registrován: 16.02.2011 14:30
 
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
V sobotu odjíždím do FAPOFF, tak pak dám vědět.
			
									
									Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
						Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- 
				pepé
 - Nováček

 - Příspěvky: 174
 - Registrován: 16.02.2011 14:30
 
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Tak mám filtr DPF venku. Čidla byly obě v pořádku(jak teplotní, tak diferenciální). Diagnostika ukázala jenom ten filtr. Po cestě jsem párkrát zastavil a ventilátor ani jednou neběžel. Mám to tam asi 220km, cesta tam průměr 7,4 litru, zpět 5,1 litru(stejná jízda). Auto jede o něco lépe, větší výkon. Pokud nebude přibývat olej(což by neměl, ukazuje to už nová spotřeba), tak by mělo být vše OK.
Když to shrnu:jak Vám začne běhat neustále ventilátor sahary, zvyšuje se Vám spotřeba, přibývá olej(nespálená nafta se přes pístní kroužky dostane do oleje), motor po příjezdu z cesty je i přes dekl vařicí-tak vše navědčuje tomu, že neustále probíhá regenerace(ucpaný filtr, nebo čidla).
Jsem rád, že ho mám venku.
  
			
									
									Když to shrnu:jak Vám začne běhat neustále ventilátor sahary, zvyšuje se Vám spotřeba, přibývá olej(nespálená nafta se přes pístní kroužky dostane do oleje), motor po příjezdu z cesty je i přes dekl vařicí-tak vše navědčuje tomu, že neustále probíhá regenerace(ucpaný filtr, nebo čidla).
Jsem rád, že ho mám venku.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
						Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- Raada
 - Test driver

 - Příspěvky: 2774
 - Registrován: 07.09.2008 00:35
 - Bydliště: Exit 10 na D10
 
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Tak takhle vysoka spotreba je jasna dana ucpanym filtrem. Po vykuchani musi vzdy jit spotreba dolu. Ja ale pote, co tady nekdo hodil DPF z UK za cca 6000Kc o vykuchani uz neuvazuji a az nastane ten spravny cas tak vymenim DPF za novy a taky budu mit pokoj. Zatim o nem vubec nevim, jen obcas se spusti sahara. Ale se spotrebou se nemam problem dostat pod 5litru, olej nepribyva, proste klidek... 
Po vykuchani zazivate stejny pocity jako kdyz se tam da novej filtr. Proste vyfukovym plynum nic nebrani a auto jede lepe.
			
									
									
						Po vykuchani zazivate stejny pocity jako kdyz se tam da novej filtr. Proste vyfukovym plynum nic nebrani a auto jede lepe.
- tomason
 - Test driver

 - Příspěvky: 4248
 - Registrován: 02.03.2008 13:00
 - Bydliště: Praha na půl
 
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Správně a už se chystá změna všechny emisní stanice budou mít nové měřáky  a přez ně už v budoucnu bez filtru neprojdete.
			
									
									byl focus 2005 1.8TDCI 
je Focus 2008 1.8TDCI
						je Focus 2008 1.8TDCI
- 
				pepé
 - Nováček

 - Příspěvky: 174
 - Registrován: 16.02.2011 14:30
 
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
To si ještě počkáme než ta změna bude a to nemluvim o tom, kolik lidí má známý na emisích. No a pokud by to bylo až tak tvrdý a měl bych ještě toto auto, tak si můžu kdykoliv koupit taky nový DPF a přemazat SW a frčí se dál. 
			
									
									Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
						Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- marosnet55
 - Nováček

 - Příspěvky: 106
 - Registrován: 30.01.2010 22:19
 
JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Súhlas. 
			
									
									
						- Giggo
 - Zkušený

 - Příspěvky: 1215
 - Registrován: 06.02.2011 09:43
 - Bydliště: Praha
 
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Tak tak když mám uzký gumy (205) tak se taky dokážu spotřebou dostat do 5l.
Sahara se poslední dobou pouští možná častěj, ale může bejt dáno i zimním rázem počasí + měl sem teď víc jízd po městě než obvykle.
Každopádně za 6000 novej filtr nebo za 6000 jeho vykuchání a s tím spojený problémy, tak volím novej filtr a hurá jezdím bez problémů dál
			
									
									Sahara se poslední dobou pouští možná častěj, ale může bejt dáno i zimním rázem počasí + měl sem teď víc jízd po městě než obvykle.
Každopádně za 6000 novej filtr nebo za 6000 jeho vykuchání a s tím spojený problémy, tak volím novej filtr a hurá jezdím bez problémů dál
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
						dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
- Raada
 - Test driver

 - Příspěvky: 2774
 - Registrován: 07.09.2008 00:35
 - Bydliště: Exit 10 na D10
 
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Taky bych to tak videl. I kdyz myslenka DPF mi neni sympaticka - o tom je vyborne pojednano na strankach Fap off, tak pokud novy filtr stoji tolik co vykuchani tak volim filtr. Dle zkusenosti lidi, co maji vykuchano tak to neni uplne odladeno na 100% a obcas s tim ma nekdo problemy. Jasne, po 60tis. km tam budu muset doplnit aditivum, ale ted me to stalo asi 1500Kc a to je v pohode. Navic je otazkou casu, kdy to zacne byt na EK problem a poznaji to diky lepsimu mereni. Pokud by filtr stal 30tis. Kc tak bych volil vykuchani, ale kdyz je to nastejno tak volim filtr. Navic je i s novym katalyzatorem (u 80kW verze).
			
									
									
						- 
				pepé
 - Nováček

 - Příspěvky: 174
 - Registrován: 16.02.2011 14:30
 
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Jde jenom o to v jaké kvalitě bude ten filtr a jak dlouho vydrží funkční, aby to nebylo hned zacpaný. Přece jenom 30 000,- a 6 000,- je dost velký rozdíl.
			
									
									Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
						Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- pavel28
 - Junior

 - Příspěvky: 447
 - Registrován: 10.09.2009 21:55
 - Bydliště: Jižní Morava
 
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
A nebo taky LEVNÉ.DVAKRÁT PLACENÉ!!!pepé píše:Jde jenom o to v jaké kvalitě bude ten filtr a jak dlouho vydrží funkční, aby to nebylo hned zacpaný. Přece jenom 30 000,- a 6 000,- je dost velký rozdíl.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
						Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- pavel28
 - Junior

 - Příspěvky: 447
 - Registrován: 10.09.2009 21:55
 - Bydliště: Jižní Morava
 
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Čeká mě výměna oleje,a chci se zeptat můžu tam dát tento olej ,když mám DPF venku??
http://www.oleje-cz.cz/ford/ford-5w-40/ ... 40-5l.html
Zatím jsem tam dával 5w-30 ford formula F.
			
									
									http://www.oleje-cz.cz/ford/ford-5w-40/ ... 40-5l.html
Zatím jsem tam dával 5w-30 ford formula F.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
						Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

