Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od zirafak » 11.01.2010 21:56

A ako je to potom s plnenim emisnych noriem pri STK?

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od wilder01 » 11.01.2010 22:15

Sam som zvedavy ako dopadnu ludia s vykastrovanym dpf na ek. Ale myslim ze pri dnesnom systeme ek by to nemal byt extra problem.
Kazdopadne myslim ze vacsina z nas co dpf maju nebudu platit nehorazne € za jeho vymenu a dolievanie aditiva ale rozhodnu sa ekonomicky. Keby dpf stal 500 € a aditivum 50, tak nie je co riesit. Ale bohuzial, za dnesne ceny dpf ludia su nuteni hladat lacnejsie riesenie.

Ruku na srdce Zirafak, trapila by ta ekologicka alebo ekonomicka stranka?
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od tomason » 11.01.2010 23:20

Ekonomika vítězí nad ekologií, akorát až vám na to přídou tak emisní místo zavřou.A zajímá mě ,jak sfalšují emisní protokol,když sou pod počítačovým dohledem a nemají tam být už kamery všude ?Jen loni zavřeli 25 emisních stanic a 3 STK .Pánové kam to spějem auto má E IV a tak to prostě má zůstat ,měli by ty DPF zlevnit,když vás rozparovačů tolik přibývá.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od wilder01 » 12.01.2010 07:59

Situacia v SR a CR je ina. Z toho treba vychadzat...
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od zirafak » 12.01.2010 08:08

wilder01 píše:Sam som zvedavy ako dopadnu ludia s vykastrovanym dpf na ek. Ale myslim ze pri dnesnom systeme ek by to nemal byt extra problem.
Kazdopadne myslim ze vacsina z nas co dpf maju nebudu platit nehorazne € za jeho vymenu a dolievanie aditiva ale rozhodnu sa ekonomicky. Keby dpf stal 500 € a aditivum 50, tak nie je co riesit. Ale bohuzial, za dnesne ceny dpf ludia su nuteni hladat lacnejsie riesenie.

Ruku na srdce Zirafak, trapila by ta ekologicka alebo ekonomicka stranka?
Samozrejme viem,ako to fici na emiskach.Mna to netrapi,lebo diezlaka zatial neplanuje a benzin mi voni ovela viac.
Napisal som to iba preto,aby pripdny zaujemcovia vedeli,ci nebudu mat problemy pri kontrole.Nie kazdy totiz ma znamosti na STK.

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 12.01.2010 15:17

V tejto krajine každý iba DAJ a PLAŤ a nič ako pridaná hodnota... Nič ako parita kúpnej sily...
Keď idem za starou Karosou/ktorá sa hrdí nálepkou emisnej kontroly!/ a ja musím dať uzavretý okruh, aby ma neštípali oči - tak si vždy spomeniem na to, že či mám EURO 3 či 4 alebo aj 5 - o menej znečisťujem prostredie, ale ako sa ku mne správa "môj" štát?
O NIČ lepšie, ako k tomu, čo má tú čmúdiacu Tatru, Liazku, alebo Aviu či Fiat Regata...a idú za ním kúdoly dymu. Bez ohľadu na to, že všetko môj dym za rok je sumárne menšie množstvo, ako tá Tatra za jeden deň jazdenia.... Kde by sme boli, keby sme všetci boli takí ľahostajní? Tak "trestajme" poplatkami tých čo majú ekologickejšie autá - lebo tu nejde o ekológiu, ide IBA o príjem do štátnej pokladnice za Emisné kontroly a STK. Ekológia či bezpečnosť tu neslúži nijako inak ako ošumelá "nálepka" na tom všetkom.... :evil: 8O :? :cry: :idea: :evil:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

mixsiak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 10.01.2010 16:30

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od mixsiak » 12.01.2010 18:09

ja to mam von ten DPF a hned mam lahsie na dusi..auto o 5 koni vacsi vikon a o 0,8l mensia spotreba..super..
Ford Focus C-max 1,6 TDCI 80 kw, GHIA 2006

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 12.01.2010 18:25

mixsiak píše:ja to mam von ten DPF a hned mam lahsie na dusi..auto o 5 koni vacsi vikon a o 0,8l mensia spotreba..super..
A cena?
Za demontáž, rezanie, zváranie a montáž?
Cena za SW úpravu?
Ozaj - keď si bol vo Ford servise, tak po superregenerácii ti vymenili olej?
Nepovedz prosím, že nie? Lebo po nej je v oleji toľko sadzí, ako nikdy - neodporúča sa na tom oleji ani opustiť servis. Má sa meniť okamžite po regenerácii - aj s filtrom samozrejme.
A čo ti povedali SW páni o dávkovaní Eolys-u 176? Pokračuje, alebo je ukončené? Máš tam dať aditívum do nafty, aby to dávkovalo ďalej, alebo nič?
Kto ti to kvantifikoval že je to 5 konských síl? :roll: 8) :idea: :idea: :?:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

mixsiak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 10.01.2010 16:30

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od mixsiak » 12.01.2010 18:37

BobTDCi píše:
mixsiak píše:ja to mam von ten DPF a hned mam lahsie na dusi..auto o 5 koni vacsi vikon a o 0,8l mensia spotreba..super..
A cena?
Za demontáž, rezanie, zváranie a montáž?
Cena za SW úpravu?
Ozaj - keď si bol vo Ford servise, tak po superregenerácii ti vymenili olej?
Nepovedz prosím, že nie? Lebo po nej je v oleji toľko sadzí, ako nikdy - neodporúča sa na tom oleji ani opustiť servis. Má sa meniť okamžite po regenerácii - aj s filtrom samozrejme.
A čo ti povedali SW páni o dávkovaní Eolys-u 176? Pokračuje, alebo je ukončené? Máš tam dať aditívum do nafty, aby to dávkovalo ďalej, alebo nič?
Kto ti to kvantifikoval že je to 5 konských síl? :roll: 8) :idea: :idea: :?:

tak cena>

SW to je individualne treba volat panom do Presova a cenu mate hned po telefone..
rezanie..rozrezes si to aj sam..a zvarali mi to CO2 a to bol znamy..s tym ze sme to najprv nevdele ci a ako..ale teraz by to uz islo lahko..

co sa tyka regeneracie, regeneracia funguje tak ze sa auto da na konstantne otacky na 90 min a a skusali to..no nepodarilo sa im to regenerovat a neviem co s tym ma olej.a nafta....regeneracia prebieha tak ze v DPF filtry sa nechaju zohrat plyny na vysiu nteplotu a to dosiahnu dodatocnym vvstrekovanim nafty kore je spustene cez PC a samoregeneracia si to ma regulovat sama, myslim tie v streky..takze nevidim sdovod preco menit olej..a tak.

a o Eleoyse do nafty ci kde som nic nepcoul a ani vo forde o tom nic nehovorili..to sa napriklad pouziva pri superb 2.0 l diesel a ta nadrzka je sschovana pri rezerve..

ked to odstavite SWrovo tak sa octavia cisla resp merace tklaku pred a za DPF filtrom a RJ si mysli ze to tam je a vsetko je ok..kedze vsetko je OK nedochadza k auto regeneraciii a natom sa setri nafta a kedze nic nieje v ceste zvysuje sa vykon.
Ford Focus C-max 1,6 TDCI 80 kw, GHIA 2006

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 12.01.2010 19:20

No tak si zavolaj do Fordu ale niekam inam, alebo napíš. Majú na to presný servisný manuál. Ide o to, že pri tej superregenerácii dochádza k naozaj poriadnemu prepáleniu aj oleja - 90minút na naozaj slušné otáčky a vraj sa dostane veľmi veľa sadzí do oleja a tie - ak chce pozri si napríklad foto poškodenia turba od karbónu/je kryštalický/ na http://www.turbo-tec.sk Máš tam pekné obrázky... Nejde tu vôbec o trysky teda vstrekovače.
Ja princíp fungovania i regenerácie (i difsnímačov tlaku pred za DPF) poznám. Eolys máš pozri si pri zadnú nápravnicu - tak občania veľa info nemajú...
Přílohy
Nádržka na Eolys 176
Nádržka na Eolys 176
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

mixsiak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 10.01.2010 16:30

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od mixsiak » 12.01.2010 20:08

BobTDCi píše:No tak si zavolaj do Fordu ale niekam inam, alebo napíš. Majú na to presný servisný manuál. Ide o to, že pri tej superregenerácii dochádza k naozaj poriadnemu prepáleniu aj oleja - 90minút na naozaj slušné otáčky a vraj sa dostane veľmi veľa sadzí do oleja a tie - ak chce pozri si napríklad foto poškodenia turba od karbónu/je kryštalický/ na http://www.turbo-tec.sk Máš tam pekné obrázky... Nejde tu vôbec o trysky teda vstrekovače.
Ja princíp fungovania i regenerácie (i difsnímačov tlaku pred za DPF) poznám. Eolys máš pozri si pri zadnú nápravnicu - tak občania veľa info nemajú...

to by ma velice zaujimalo..ze kde ten eloys u mna ide ked mam k DPF filtru 3 privody..jeden je merac teploty vyfukovych plynov a dva su na tlak, jeden pred DPF a druhy za..tazke ten eloys by tam asi isiel zazrakom..nikto nic nevravel..ani mvo FORDE tam my odporucili vymenu DPF za novy cena cca 2200EUR

a k tomu oleju..rovnaky stav hladiny oleja pred problemamy s DPF a po problemoch..

a k tej regeneracii..myslim si ze ked ide auto 150km po dialnici BA do ZA to je tak hodina a pol..pri zatazi..tak tam je dost vysoka teplota a olej a motor je nato stavany..
a ked oni regeneruju robia to pomerne bez zataze..nehcaju tocit kolesa npradno..v lufte..
tak neviem..
a o oleji nehovorili nic.ved by to boli pre nich extra peniaze za vymenu..keby to menili..a nic..
Ford Focus C-max 1,6 TDCI 80 kw, GHIA 2006

Uživatelský avatar
Dav
Nováček
Nováček
Příspěvky: 153
Registrován: 20.08.2009 07:23
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Dav » 12.01.2010 21:41

To:mixsiak Aditivum se automaticky davkuje pri tankovani do nadrze, nic u DPF filtru neuvidis a ani jinak nepoznas. Je na tom miste jak psal Bob. Mas ho tam urcite, jen musis hledat :wink:
Co se tyka te vymeny oleje po softwarove regeneraci, opravdu se po provedeni musi vymenit olej, byl jsem na to upozornen clovekem z Fordu. Take mi ji delali, ale trvalo to asi 20min pri 3000ot/min. Ta IDS diagnostika si to vsechno hlida sama.
Ford Focus III FL kombi, Titanium, 1,5TDCi 88KW r.v. 5/2016 Obrázek
Byl Ford Focus II kombi, 1,6 TDCi 80KW, r.v.12/2005, Obrázek

Uživatelský avatar
Radegast
Junior
Junior
Příspěvky: 294
Registrován: 10.03.2008 22:37
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Radegast » 12.01.2010 21:44

To mixsiak: přečti si například tento článek http://www.autorevue.cz/default.aspx?article=3490
ať jsi v obraze o co se jedná ( kde se přidává EOLYS atd..) :wink:
FoFo II Combi Ghia 1,6 TDCi 80kW Dark Grey 05/2005
Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od foki » 13.01.2010 08:18

zirafak píše:A ako je to potom s plnenim emisnych noriem pri STK?
taky jsem se na to ptal ve vlakne o čipováni a odpoved ?:
Frank77 píše:V servisu v Bystřici nad Perštejnem Vás tohoto problému rádi zbaví. A na technické projdete bez problémů, pouze se místo euroIV stane z auta euroIII. Stále má auto katalyzátor, tak je to jako standartní octávie například 1,9TDI 81KW.
a jak pise tomason , STK a EK jsou u nas pod drobnohledem , nez jde auto na STK tak dostane carkovy kod a neprojde pokud ten kod nenacte a toci ho to po celou dobu STK takze neni mozne to, aby to nekdo nameril na jine auto jako se to delalo drive , a on kdyz vybere motor z katalogu tak tam ma dane hodnoty urcene vyrobcem a kdyz je to EURO4 tak to meri podle toho a pokud to bude prazdne tak to nameri jine hodnoty a je to spatně .

a ze je situace u nas a u vas jiná ? otazka casu jste v EU stejne jako my a predpisy se postupne budou sjednocovat , takze jen otazka casu .

mixsiak píše:ked to odstavite SWrovo tak sa octavia cisla resp merace tklaku pred a za DPF filtrom a RJ si mysli ze to tam je a vsetko je ok..kedze vsetko je OK nedochadza k auto regeneraciii a natom sa setri nafta a kedze nic nieje v ceste zvysuje sa vykon
.

co vim tak to delaji ze nasimulujou spravny tlakovy rozdil na senzoru FAP , ale pocitac stale davkuje aditivum a stale probiha regenerace , ktera je nastavena v PCM .

bobTDCi píše:Keď idem za starou Karosou/ktorá sa hrdí nálepkou emisnej kontroly!/ a ja musím dať uzavretý okruh, aby ma neštípali oči - tak si vždy spomeniem na to, že či mám EURO 3 či 4 alebo aj 5 - o menej znečisťujem prostredie, ale ako sa ku mne správa "môj" štát?
jde o to ze to vozidlo bylo schvalene v dobe kdyz platilo treba EURO 1 a to musi splnovat po celou dobu provozu a je jedno jestli kouři nebo ne , ty kdyz by jsi privezl focuse za 10 let kdy muze byt uz EURO 7 tak ti ho neprihlasi protoze v dobe zaregistrovani to plnit nebude i kdyz to bylo prihlasene v nemecku . tak takhle se na to divat nemuzes .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od foki » 13.01.2010 08:20

a nejlepsi by bylo kdyby nekdo , kdo ma odstaraneny FAP si dojel udelat emise ale ne system namereni na jinem aute nebo nejake vytahovani sondy z vyfuku a pod . proste ofiko to zmerit . co to ukaze .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů