Stránka 251 z 257

Re: inspirace - tuning

Napsal: 05.01.2014 21:14
od PaulP
Nápodobně. Mně se to vyloženě nelíbí. A blatník má tůze jinou barvu, tak to vypadá ještě hůř.

Re: inspirace - tuning

Napsal: 05.01.2014 21:37
od FokusF
stano. píše:Pacia sa mi svetla. To je vsetko.
presne tak,ten modry vedle bude asi mazec :oops: :palec_nahoru:

Re: inspirace - tuning

Napsal: 05.01.2014 21:51
od r0mik
uz par let ten focus vypada uplne jinak

Re: inspirace - tuning

Napsal: 07.01.2014 12:02
od lukas1986
PaulP píše:Nápodobně. Mně se to vyloženě nelíbí. A blatník má tůze jinou barvu, tak to vypadá ještě hůř.

To je asi proto že lak je chameleon a blatník má jinej úhel dopadu světla než májí dveře nebo jiná část auta (z toho pohledu jak je to focené)

Re: inspirace - tuning

Napsal: 07.01.2014 12:33
od Fofan
flipflop lakovani :)

Re: inspirace - tuning

Napsal: 07.01.2014 18:58
od PaulP
Hnus.

Re: inspirace - tuning

Napsal: 11.01.2014 14:25
od Shearer
Ale dostal se do časopisu Autosport a Tuning v roce 2008, ted jsem na něj narazil, když jsem prohlížel starší čísla :totlsmile:

za mě též ee :lol:

Re: inspirace - tuning

Napsal: 11.01.2014 18:14
od Fofan
jednu dobu to byl strasnej hit,ale myslim ze to rychle preslo a dneska lituju kazdy auto co to ma na sobe :D

Re: inspirace - tuning

Napsal: 11.01.2014 18:17
od ZAHRY

Re: inspirace - tuning

Napsal: 12.01.2014 10:07
od Fofan
Jo to je dobrej kapr :wink:

Re: inspirace - tuning

Napsal: 13.01.2014 21:43
od ZAHRY
Ulet jak hrom na to ze je to trochu modifikovana coswortacka 1,4 :hah: :totlsmile: se asi nekdo pekelne nudil :shocked:

Re: inspirace - tuning

Napsal: 18.01.2014 20:17
od vitr73
:D :D 1.4 asi ne...tohle ma tak 350 koni...to by z 1.4ky neslo asi dostat...ani na cistej nitromethan a s tlakem turba min 3 atm... :D :D :D

Re: inspirace - tuning

Napsal: 18.01.2014 21:46
od ZAHRY
http://sgrallying.blogspot.cz/2013/02/z ... oup-5.html :wink:

ZAKSPEED FORD CAPRI TURBO GROUP 5
ENGINE
Front-longitudinal Ford Cosworth BDA four-cylinder, alloy head with 16 valves.
Capacity 1,426cc (80mm bore x 71mm stroke)
Zakspeed assembly, some Cosworth components
KKK turbocharger, boosting to 1.5 bar
Bosch Fuel Injection
DRIVELINE
Getrag 5 speed manual (geared for rolling start)
Sachs twin-plate clutch
ZF 90% torque differential
SUSPENSION/CHASSIS
MacPherson struts/Bilstein shocks
Space frame chassis from welded alloy piping
Quick lift jacks
BRAKES
Ventilated and drilled disks all-round (12.87″ front/11.86″ rear)
Twin 4-piston calliper (front), single 4-piston calliper (rear)
Cockpit adjustable
WHEELS/TYRES
Front: BBS 10″ rim x 16″ tyre
Rear: BBS 12.5″ rim x 19″ tyre
Tyres: Goodyear 10.0/225×16 (front) 12.5/27.5×19 (rear)
COCKPIT
Sheet steel cockpit
Integral roll-cage and extinguisher system
BODY
Carbon-fibre body panels
Plexidur 3mm glass
PERFORMANCE
1.5 max bar boost giving 460 bhp @ 9200 rpm
Top speed: 174 mph
Weight : 790kg
Length: 5060mm
Width: 1980mm
Height: 1150mm
Wheelbase: 2550mm
Track (F
from SPEEDHUNTERS /R): 1550mm/1775mm

Re: inspirace - tuning

Napsal: 19.01.2014 08:05
od Fofan
Hmmm neni to zadny orezavatko mrknete na pomer vaha vykon, rychlej kapr :-)

Re: inspirace - tuning

Napsal: 19.01.2014 12:20
od ZAHRY
Je to ulet jako hrom.Uz jen to video - ty porsche s tema kitama maji mit udajne az 800 koni - a on ma 460 a vubec se s nima nesere :hah: :mrgreen: Hodne zajimavy projekt :bravo22: