názor na ojetinu
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: názor na ojetinu
Ale mas o 100t km viac, ako pisu v tom inzerate
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: názor na ojetinu
to jo 
ale ked som ho kupoval, tak mal 134 kkm a vyfuk bol podobny...tym len chcem povedat, ze nic nezvycajne...

ale ked som ho kupoval, tak mal 134 kkm a vyfuk bol podobny...tym len chcem povedat, ze nic nezvycajne...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: názor na ojetinu
Můj devět let starý focus má (původní)výfuk v lepším stavu než mondeo na tý fotce.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: názor na ojetinu
Třeba jezdil tam, co se v zimě hodně solí. EDIT: A nebo prostě Ford na to mondeo dal výfuk z horšího materiálu.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: názor na ojetinu
hmmm a kolko mas najazdene? lebo ja jazdim len cr a vyfuk je aky je...Jardak píše:Můj devět let starý focus má (původní)výfuk v lepším stavu než mondeo na tý fotce.
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: názor na ojetinu
Asi 220 k a auto je koupené nové v ČR a má tu i najeto většinu km.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: názor na ojetinu
tak z toho mi vyplyva jedine, ze do ff2 uz montovali nejake sunty vyfuky...pretoze takto moj vyfuk nevyzeral ani ked mal najazdenych 100 000 km...
hmm, cim to...
hmm, cim to...

Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: názor na ojetinu
OK, beriem. 320Nm je aj pre relativne tazky kombik dost.tomason píše:Vždit ty motory jedou téměř stejně,kdo potřebuje jezdit nad 3000ot/m ať si nekupuje naftu i ta 1.8
má 320 nm a šestikvalt na normální ježdění to stačí.
Při rychlosti 130 km/h motor „točí“ na šestý stupeň jen těsně přes 2 000 ot./min. a příjemná je také nízká hladina aerodynamického hluku.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Smaily
- Junior
- Příspěvky: 209
- Registrován: 14.04.2011 10:58
- Bydliště: Košice / Humenné
Re: názor na ojetinu
čo vy na tento kúsok: Ford Mondeo 1.8 TDCi Ghia mne sa celkom páči. Len ma zaskočilo keď som si pozrel aké hodnoty laku mu namerali na kontrole originality, je to normálne aby auto malo len jednu jedinú hodnotu v "zelenom" teda vo výrobnej vrstve a ostatné hodnoty sú ako by mali byť pri VIN, teda nižšie (nie vyššie ako pri oprave). Aj fordzóna vyhodila jeden záznam kt. značí celkom reálne kilometre. Len ten lak mi nie je jasný. Dííík
- Zdwora
- Test driver
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor na ojetinu
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... us/9227885 povezte mi prosim nejake vase ctene nazory na tendle kus... Ne ze bych chtel druhej pekac, ale kamosovi se libi. Ja sem prirozene skeptickej uz jen proto ze je z bazaru, ale budu vdecnej za kazdej postreh 

- Hal9000
- Test driver
- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: názor na ojetinu
Vypadá hodně zachovale, ale překvapilo mě že volant je na fotce z boku hodně ohmataný. Mám starší kus s více najetými kilometry a tak ohmataný není 

- Zdwora
- Test driver
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor na ojetinu
To ja mam v podobnym stavu volant a kilometru asi jen o 15k vic... uvidime jestli mi posle aspon vin, kdyz uz nema servisku 

- Ac1D
- Pokročilý
- Příspěvky: 758
- Registrován: 29.06.2010 18:10
- Bydliště: Zdar n/S
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor na ojetinu
Kdyz mluvite o volantu ja mam skoro uz 200k km a kde by se mel normalne drzet tam je jako novy ale trochu mam oprejskanou cast uplne nahore a to tipuju ze to je od kombinace slunicko + pouzivani cigaret od puvodniho majitele (asi tak drzel volant kdyz stal protoze takhle se opravdu neda jezdit).Tak podle opotrebeni volantu se moc neda urcit kolik ma auto najeto protoze staci naruzivy kurak s netradicnim prstenem a za rok je zraly na vymenu.
Zkus se optat jakou ma majitel jistotu ze auto bylo dle inzeratu "pravidelne servisovano"? Treba si predchozi majitel schovaval papiry co/kde/jak bylo meneno coz je o mnoho lepsi nez zanovni serviska ze ktere smrdi jeste inkoust
Zkus se optat jakou ma majitel jistotu ze auto bylo dle inzeratu "pravidelne servisovano"? Treba si predchozi majitel schovaval papiry co/kde/jak bylo meneno coz je o mnoho lepsi nez zanovni serviska ze ktere smrdi jeste inkoust

Focus kombi TDCI,85KW,2008
Focus kombi TDDI,66KW,2004
Focus kombi TDDI,66KW,2004
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: názor na ojetinu
Podla druhej fotky sa zda, ze ma meneny pravy predny svetlomet...
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor na ojetinu
Nevím, co znamená "hodnota v zeleném" , nicméně tloušťka jednovrstvého laku (tovární) je dle mých zkušeností už od nějakých 70 - 80 mikrometrů (0,08 mm) do 120, maximálně 150, dvojvrstva (perleť, metalíza) 150 až klidně 200...u hodnoty 250 už se škrábu za uchem a zpozorním, 300 už je zřetelná oprava laku 400 a více mají už hodně tmelené a vybrušované vrstvy...asi tak.Smaily píše:čo vy na tento kúsok: Ford Mondeo 1.8 TDCi Ghia mne sa celkom páči. Len ma zaskočilo keď som si pozrel aké hodnoty laku mu namerali na kontrole originality, je to normálne aby auto malo len jednu jedinú hodnotu v "zelenom" teda vo výrobnej vrstve a ostatné hodnoty sú ako by mali byť pri VIN, teda nižšie (nie vyššie ako pri oprave). Aj fordzóna vyhodila jeden záznam kt. značí celkom reálne kilometre. Len ten lak mi nie je jasný. Dííík

Takže KOLIK konkrétně je hodnota?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti