Stránka 26 z 190

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 23.12.2009 20:26
od Komi
ako som predchvilou napisal mam 117 000 km a kedze na fapofe robia tieto upravy na beziacom pase, verim ze to prejde cez EK, inac by ich ludia uz asi hnali do pr... ked slubuju ze to prejde...

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 24.12.2009 12:59
od BobTDCi
pavel28 píše:
chudas píše:
Komi píše:v nasich - SK papieroch to vidim jedine v kolonke kde su Emisie a spotreba - mame tam polozku: Castice a moj typ s DPF tam ma 0,002 g.km-1 bez DPF bude to cislo radovo vacsie....
a ked otvorim kapotu tak to zasa vidim podla dvoch trubiek iducich od filtra k baterke ako to tu bolo uz niekolko krat pisane...a po nahrati noveho SW sa zatial drzi v pohode aj hladina oleja a stale jazdi tak ze regeneraciu vobec neregistrujem
no zaujimave, ja tam nemam vobec nic napisane v papieroch
akurat toto:
motor: G6DA
Emisie ES/EHK 70/220*2003/76A (EURO3)

foki nasiel v microcatu toto na zaklade VIN okrem ineho:
Focus 2004-/Focus C-MAX 2003-, (+)"I", 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10, 6st. manuální převodovka - MMT6, 2000 EEC (EEC 7), Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty, 5dveřový UAV, LHD FWD, Série 50, Stříbrná Machine (met), Linea / Kent / Camel

tak neviem, asi teda nemam DPF
Tak mám DPF,nebo ne.V papírech mám napsané:
EMISE:Předpis EHK OSN č. Směrnice ESH/ESč.2003/76B
Korigovaný součinitel absorpce (m-1) 0,60 V.7 Co2(g.km-1):165/108/129
Typ motora-G8DB
DÍKY ZA PDPOVĚD.
Ak je v TP : EURO 3 - tak DPF nie je!
Ak Euro 4 - tak JE! :idea: :roll: 8)

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 27.12.2009 11:57
od pavel28
To chápu,ale nic tam takého namám napsané. :!: :?:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 27.12.2009 15:00
od Peter5
Ak je v TP : EURO 3 - tak DPF nie je!
Ak Euro 4 - tak JE!

To sa mi nezda.
Na stranke ford.sk som si dal focus - technicke udaje kde je su rozpisane udaje kde je uvedene 1.6 TDCi 66kw EURO IV, a 1.6 TDCi 80kw EURO IV + DPF, Z toho mi vychadza ze to co je napisane hore nieje pravda.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 27.12.2009 15:24
od foki
Peter5 píše:Ak je v TP : EURO 3 - tak DPF nie je!
Ak Euro 4 - tak JE!

To sa mi nezda.
Na stranke ford.sk som si dal focus - technicke udaje kde je su rozpisane udaje kde je uvedene 1.6 TDCi 66kw EURO IV, a 1.6 TDCi 80kw EURO IV + DPF, Z toho mi vychadza ze to co je napisane hore nieje pravda.

ted prodavane uz maji DPF vsechny .

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 27.12.2009 16:14
od Peter5
takze to mam aj ja? Cely cas som si myslel ze ja to nemam. Preco potom to v technickych udajoch nieje uvedene aj pri mojom ale len pri 80kw

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 27.12.2009 16:26
od foki
ty asi jeste ne

Od: 02-03-2009 1.6L Duratorq CR TC (90PS) - DV6T, Emise stupeň IV + CDPF
Od: 02-03-2009 1.6L Duratorq-TDCi (110PS) - DV6, Emise stupeň IV + CDPF

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 27.12.2009 18:10
od BobTDCi
Peter5 píše:Ak je v TP : EURO 3 - tak DPF nie je!
Ak Euro 4 - tak JE!

To sa mi nezda.
Na stranke ford.sk som si dal focus - technicke udaje kde je su rozpisane udaje kde je uvedene 1.6 TDCi 66kw EURO IV, a 1.6 TDCi 80kw EURO IV + DPF, Z toho mi vychadza ze to co je napisane hore nieje pravda.
Ale 66kW spĺňa Euro4 i bez DPF - čo 80kW už nezvláda.
Takto som to myslel... :idea: :roll:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 27.12.2009 18:15
od BobTDCi
foki píše:ty asi jeste ne

Od: 02-03-2009 1.6L Duratorq CR TC (90PS) - DV6T, Emise stupeň IV + CDPF
Od: 02-03-2009 1.6L Duratorq-TDCi (110PS) - DV6, Emise stupeň IV + CDPF
Takto to tam je?
Čo znamená pri nižšej výkonovej variante to označenie CR TC? a čo "DV6T"?
Takže aj DPF je už novšia generácia - ak to označujú CDPF....
Aká je životnosť nového DPF - poznáme jeho servisné intervaly?
Aditívum je Eolys 176, alebo už Adblue - či nebodaj bez aditíva?
Nemám o terajšej generácii v tomto smere nič... :oops: :cry: :idea: :|

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 27.12.2009 21:15
od martasak
Ne Euro 4, ale už Euro 5 (a když si najedete na konfigurátor, tak to nabídne 80kW s DPF i bez DPF).
např. http://www.autokaleidoskop.cz/Novinky/F ... novinkami/
Takže to, co se dělo od 2005 do 2009 (80 KW s "údržbovým" DPF a 66 kW bez DPF oba EURO IV bude asi už minulost), jestli to chápu správně.
Co mi není jasné, jestli by ten filtr nešel s úpravou na naše Focusy 80 kW z období 2005-2009. Docela o tom pochybuji, ale co kdyby... Uvažuji dál; protože to, že to vlastně přestanou vyrábět, není dobré, protože tím se "naše" filtry nestanou "spotřebákem", jak tu někdo psal a tím asi nezlevní, co myslíte ?

dpf filter

Napsal: 10.01.2010 15:52
od rado35
ahojte,mam fofa 2 1.6tdci 80kw r.v 2007 a zaujimalo by ma či mam ten dpf filter.diky

Re: dpf filter

Napsal: 10.01.2010 17:05
od tomason
:lol:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 10.01.2010 17:32
od Komi
:roll:

Re: dpf filter

Napsal: 10.01.2010 18:26
od pavel28
rado35 píše:ahojte,mam fofa 2 1.6tdci 80kw r.v 2007 a zaujimalo by ma či mam ten dpf filter.diky
ANO MÁŠ. 8O 8O

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 11.01.2010 21:09
od mixsiak
Zdravim vsetkych co maju problemy s DPF filtrom..

Mam Ford focus c-maax rv 2006 1,6 TDCI 80kw s DPF..

zrazu mi klesol vykon na aute a naskocila oranzova a cervena kontrola a hlasenie SYSTEM ENGIN FAULFT, a auto opstalo v nudzovom rezime..co znamena ze som nevytocil viac ako 3000 otac. a auto stratilo zrychlenie...
vobec som nevedel co sastalo az na diagnostike vo FORDE mi povedali ze mam nadmieru znecisteny filter a skusili ho prepalit tak e auto enchali bezat skoro dve hodiny an urcitych otackach..no a co sa stalo..NEPOMOHLO..odisiel som zo servisu o 60 EUR lahsi a srozpocotm na opravo v cene 2200 EUR..no a viete si predstavit moju reakciu..
..na internete som haldal a zohnal filter novy za 1010 EUR co uz bolo sice polovica z ceny ale aj tak velka investicia..a co ak sa to sane znovu..

po dalsom badani tu na fore som zizstil ze sa to da odstranit,
fiter s katalizatorm je umeistneny hned v predu pri motore..treba ho demontovat rozrezat niekde v polovici a DPF filter s tade doslova vymlatit von...ani nehovorim co tam bol za bordel..akysi orandzovy prach..
potom sa to zavarilo naspat a namontovalo spat do auta..
toto zvladne kazdy kto vie alebo ma niekoho kto mu to zvari..po pripade viem odporucit kto mi to robil OKRES TRENCIN..

no ale tu to este nekonci..
treba to upravit lektronicky a to tak ze sa modifikuje riadiaca jednotka. a tu nastupia odbornici..

http://www.rls-chiptuning.sk

0918 812 265 - Ing. Kamil Šindlery
0903 617 220 - Ing. Oto Zajac

Staci sa s nimi spojit..a vec je vyriesena..
pacila sa mi ch promtnost a dokonca prisli s Presova do TN resp..vedia sa tak zariadit.robota do 30 min a ziadna kontrolka nikde a vykon motora je spat.
a dokonca ako som sa docital mala by klesnut aj spotreba...

tak vela stastia pri odstranovani DPF...je to zbytocnost co sposobuje len problemy.