dneska budu hodny a nebudu vam tu cpat RS (ale nasel jsem ho haluzove po zadani "focus rs" na allegru)

360hp, 500Nm
Silnik:
- obróbka głowicy (PromotoR)
- regulowane koła rozrządu (sprowadzone z USA)
- kute tłoki oraz korbowody (USA)
- turbosprężarka Garrett GT2871R (kupiona nowa w Moto Remo)
- wydajniejsze wtryskiwacze 630 cc
- BOV Bailey (sprowadzony z UK – pumaspeed.co.uk)
- uszczelka pod głowicę Cometic (2mm grubości, 5-cio elementowa)
- śruby głowicy ARP (USA)
- większa przepustnica CFM 65 mm (pumaspeed.co.uk)
- mniejsze kółko od pompy wody (pumaspeed.co.uk)
- kolektor wydechowy Racing Concept (pumaspeed.co.uk)
- downpipe/decat Milltek 3” (pumaspeed.co.uk)
- cat-back Milltek 2,75” (pumaspeed.co.uk)
Elektronika:
- komputer sterujący pracą silnika: standalone AEM EMS (PromotoR)
- MAP Sensor 3 barowy
- sonda szerokopasmowa + szereg innych czujników dla AEM’a m.in.: czujnik stukowy, temp. wody, oleju, powietrza w dolocie. itd.
- wydajna pompa paliwa dedykowana do Focusa (pumaspeed.co.uk)
Chłodzenie:
- chłodnica oleju Mocal - 16 rzędowa
- cienkie wentylatory Spal - 2 szt.
- bardzo wydajny IC z gęstym rdzeniem
Skrzynia:
- sprzęgło Sachs Race Engineering (tarcza/docisk) (european-parts.net)
- łożysko docisku AP Racing (pumaspeed.co.uk)
- LSD Ford Racing 2-way Torsen (sprowadzony z USA)
- głównie przełożenie w skrzyni od diesla 3.54 (na 5 biegu przy 3 tyś. obr. jest 140 km/h)
Wygłąd:
- carbonowa lekka maska pomalowana pod kolor
- wyloty na masce z Focusa RS MK2
- przedni zderzak Focus RS
- przednie błotniki z laminatu Focus RS (sprowadzone z UK)
- felgi ATS DTM 18”
- dokładka zderzaka
- przednie reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami (oryginalne)
- tylne światło stopu led
Zawieszenie:
- amortyzatory Kayaba AGX z regulacją twardości
- sprężyny Eibach Pro Kit
- grubsze stabilizatory Eibach
- poliuretany w całym zawieszeniu Energy Suspension (sprowadzone z USA)
- wzmacniana poduszka skrzyni biegów (poliuretan)
Hamulce:
- przód: tarcza 324 mm (od Focusa RS), zaciski Bremo 4-tłoczkowe
- tył: tarcza 280 mm
- klocki DS 2500
Wnętrze:
- poflokowana deska rozdzielcza, podsufitka, tunel środkowy oraz wszystkie słupki
- przednie fotele skórzane od Audi w wersji S-line
- tylna kanapa Recaro, skóra perforowana
- kierownica obszyta alcantarą
- wskaźniki pokazujące doładowanie oraz temp. oleju
- short shifter