Stránka 25 z 27

Re: originál svíčky

Napsal: 19.07.2022 22:57
od miki21
No a pak ještě ta krabička. :mrgreen:

Re: originál svíčky

Napsal: 20.07.2022 07:45
od Karel Sadílek
Jo kamaráde, i krabička stejná, i Made in Mexico.

Re: originál svíčky

Napsal: 23.07.2022 13:20
od Ma.rt
A nedělá svicky Motorcraft pro 1.6 taky NGK, to znamená, ze kdyz koupíš NGK, mas to same jako Motorcraft, akorát na jedne svicce usetris rovnou možná i 300? :D

Re: originál svíčky

Napsal: 23.07.2022 13:59
od Ozzman
Pokud si dobre pamatuju, tak 1 ks svicky Ford Motorcraft pro FF II s benzinovym motorem 1.6 (74 kw) me loni stala smesnych 170 Kc. Porad nechapu, proc hledat nekde nejakou funkcne nejistou alternativu. Resi se to tu porad dokola.

Re: originál svíčky

Napsal: 23.07.2022 15:08
od Marlosk
Jo, v zimě jsem kupoval Ford (nabízeno jako originál, "krabička made in Mexiko", pánbůh ví, jaký byl skutečný výrobce) č. 2050957 za 4x83Kč + poštovné v nějakém eshopu a jezdí zas jako nové, takže nemá moc smysl se pídit po alternativách.

Re: originál svíčky

Napsal: 23.07.2022 15:19
od Ma.rt
Ok, tak to pak jo. U 2.0 stojej 4x Motorcrafty asi 1700 a NGK (funkčne jistá varianta, protoze je to totez) asi 700, tak jsem myslel, jestli to u 1.6 není stejný.

Re: originál svíčky

Napsal: 23.07.2022 15:31
od Marlosk
Fakt hodně záleží hlavně na tom, kde je kupuješ, nepochybuju, že totéž v autorizáku může stát několikanásobek 8) . Třeba u Kelly je ta moje dnes za 218, na jiných ehopech aktuálně do stovky, autorizák jsem radši nezkoušel.

Re: originál svíčky

Napsal: 12.08.2022 23:54
od MerHanz
Tak si tu trochu taky přihřeju polívčičku. Svíčky jsem vyzkoušel už několikery. 3 sady motorcraft a aktuálně NGK . Původní, co tam byly z něměcka ( mělo to cca 125 tic. ) Byly origo, měli odtrh 1mm a elektroda byla masivnější, než u všech následujících. Všechny sady origo, co jsem tam dával měli odtrh 1,3mm. Auto postupně začalo mit problémy s potrháváním v tahu a tím i váhavým a sníženým zrychlením v rozmezí cca 2800-skoro 5tic. Tak začalo laborování. Postupně výměna svíček a zkouška s jednou novou cívkou ( výsledek nula ). Pak po pátrání postupné snižování odtrhu až na ten 1mm ( se zmenšujícím se odtrhem se záškuby zmenšovali, avšak nezmizely a auto bylo o něco tupší v nižších otáčkách a nahoře naopak živější ). Po poslední origo sadě svící , kterou jsem zaklep hned na 1,15. Mi už došla trpělivost a vyčistil jsem vstřiky, vyměnil na nich O kroužky, dal nový cívky ( svíce měli cca 15 tic. ) , Sundal sání a všude dal nový těsnění, i odvětrání karteru dostalo nový těsnění a novou hadičku ( PCV se tváří cajk ) a vyčistil Tmap+ klapku. A stále to váhalo a poškubávalo. ( v průběhu cca 2 let zpět byly ještě nová klapka, hadice k ní, egr a první lambda ( umřela ) a teď jsme měřil i tlak benzínu, kterej je skoro jak na novým čerpadle a měnil i selenoidy na klapky ). Pak jsem vytahal svíčky a zaklep je na 1mm. Opět znatelný ztupnutí na spodek, ale ožití nahoře a jakoby částečné vyžehlení záškubů a i volnoběh se trochu zklidnil. Po znovu pročtění vláken o svíčkách a trhání v tahu, jsem koupil NGK a ty mají z výroby odtrh 1,2mm . Škubaní se zase zhoršilo a auto je živější dole. Co mě překvapilo, že na svíčkách se znakem fomoco byl odtrh vždy 1,3 a na nynějších NGK je 1,2 ( i když to je pravděpodobně stejnej výrobek jako origo ) A nejvíc mi vtrá hlavou, co v tom bylo za svíce z německa, když měli 1mm a masivnější elektrodu.

Re: originál svíčky

Napsal: 13.08.2022 12:52
od jenikHK
Jojo, cukání v tahu znám. Dělává nám to velmi výrazně po tankování Effecty95, Nezkoušel jsi nějaký N98?
V našem případě cukání při akceleraci velmi rychle mizí po dotankovaní.

Nějak začínám mít tušení, že N95 vyráběná v Česku (v Poláky vlastněné rafinerii) není tak úplně N95, jaká by měla být. Pozoruji to nejen já, ale i další vnímavější z mého okolí a to s různými stroji.

Re: originál svíčky

Napsal: 14.08.2022 06:13
od Jemar
Nevěřím, že cukání může dlouhodobě způsobovat jen benzín. To by pak muselo cukat všechno. Méně kvalitní benzín nevylučuji, ale musí k tomu být ještě něco v systému zapalování nebo řízení vstřiku paliva nebo sání vzduchu. Zřejmě stačí i nějaká prkotina.
Na svém posledním autě jsem zatím během ujetých 100t km cukání nepozoroval. Je pravdou, že minulý majitel nějaké problémy mohl mít, protože software v ŘJ motoru je novější než auto. Do všech Fordů jsem dával originální svíčky, do dvoulitru jsem chvíli zkoušel i platinky od Brisku a taky to jezdilo bez problému. U starších Fordů mi vždy pomohlo vyměnit svíčku, kabel, cívku jsem snad ani měnit nemusel, i když možná jednou ano. Elektrody u svíček jsem nesklepával, tuším z výroby byly mezery 1,3 mm. Na druhou stranu jsem je měnil po cca 50t km. Na dvoulitru platinky vydržely bez problému předepsaných 90t km.

Re: originál svíčky

Napsal: 14.08.2022 22:40
od MerHanz
kdybych věděl co to ještě muze bejt, tak po tom jdu. Ale ja vyměnil uz podstatnou část potencionalnich problematoru. Snad uz vymenit auto za starou koncernovou naftu, pripadne francouzskou. :D Jinak dneska jsem dolil do pulky nádrže druhou polovinu vervy a po cca 10ti km se skubani srovnalo. Ja už nevim. Ale na zavery je brzo, nejvic se to projevovalo pri velkym vedru a motoru rozpalenym a s pustenou klimou to v kopci bylo vyloženě na zesediveni a po jizde si dát poradnyho ruma a pivo na srovnání čakrů :lol:.

Re: originál svíčky

Napsal: 17.08.2022 21:25
od Ma.rt
A ta Verva to byla ta stovka? Mně 1.8 cukala jen jednou a bylo to benzinem, ale to byla chyba na jedne pumpe, jinak jsem vzdy jezdil na N95. Co zkusit VIF?

Re: originál svíčky

Napsal: 17.08.2022 21:38
od jenikHK
Na cukání mi VIF nepomáhá :nixw:

Re: originál svíčky

Napsal: 18.08.2022 06:35
od Karel2
No ja mel sice jen obycejnou 1,6 , po cukani nad 2000 ot. vymena origo svicky, origo civku a kabely Tesla a od te doby nikdy nic necuklo v celem spektru otacek a to jsem jezdil i na benzin od ONO + 3 odmerky VIFu a to jsem nemel origo mapu. U motoru bez turba moc smysl tankovat 98-100 benzin nemelo smysl, aspon podle me letite zkusenosti.

Re: originál svíčky

Napsal: 18.08.2022 18:34
od Ma.rt
O kabelech MerHanz nepise, ze by je měnil, jestli dobre ctu. Temi by to klidne byt mohlo.