Stránka 25 z 28

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 21.08.2013 14:48
od Clon
Je jich jen šest na každý válec jeden.

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 21.08.2013 14:53
od bee
Info bokom:
cncheads.co.uk sales@cncheads.co.uk via gmail.com
8:29 AM (6 hours ago)

to Juraj
hi Juraj
we can fit special hard seats in your head they are extra hard to allow for the gas
they cost £360 for the head to be done
let me know if i can help
cheers ric

Vymena sediel ventilov pre Duratec motory za tvrdene pre pouzitie s LPG, 360 GBP + 2x postovne UK a spät.

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 21.08.2013 14:54
od MH30
Clon jim aspoň přišel na chybu krátce po montáži...
Já bych se chtěl podělit o svoji čerstvou zkušenost. Mám LPG montované před 3 lety. Zatím jsem byl celkem spokojený. Po dobu záruky jsem jezdil vždy do dílny (menší garážová), kde mi to montovali. Což je asi logické. Měl jsem problém s vyšší spotřebou (kolem 11l), tak mi to několikrát poladil a upravil dávkování vstřiků v software. I za jízdy. Systém Lovato Easy fast Smart. 3 roky žiju v domění, že je vše ok, najezdil jsem 55 tis. na LPG. Nutno objektivně přiznat, že nějaký úbytek výkonu oproti benzinu jsem nepozoroval...
Teď jsem si řek, že nechám udělat revizi, filtry a poladit bohatosti a že to dám pro jistotu jinam. Dal jsem to do autorizovaného servisu AGC Strakonice, tady na SM. Nejmenuji, ale moc jich není...
K mému překvapení, zjistili následující:
- špatné zapojení plynových vstřikovačů
- špatné zapojení vstřikovačů z/do jednotky
- směs byla nastavena "do chuda" v celém rozsahu mapy LPG
- zapojení vstřikovačů v obou případech bylo v opačném pořadí než mělo být.
- mám to od nich písemně!
Pokud je tedy pořadí zapalování 1-3-4-2 (jestli to nepletu), tak plyn se do sání vstřikoval přesně v opačném pořadí... Kabely byly napojeny prý přesně obráceně. Upřímně řečeno, můj první dotaz byl: Jak to, že to jelo??? Vyvětlení technika, že prý když už motor běží, v sání je směs LPG a vzduchu, i když vstříknutá v blbý okamžik, takže to jede... Ale není to přesné, důsledkem může být horší výkon, vyšší spotřeba, špatná bohatost...
Co to mu říkáte? Teď se jenom děsím, jestli se mi to neprojeví třeba na ventilech. Trochu mám problémy se studenými rozjezdy na benzín. S montážní dílnou už asi nic neuhádám... Zažili jste něco podobného?

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 21.08.2013 15:02
od bee
Paul; Dunnell via gmail.com
11:12 AM (3 hours ago)

to Juraj
Dear Sir,

We are able to supply 1.8, 2.0, 2.3 Duratec engines, and can also supply the heads only.
The seats are in our opinion suitable as standard for LPG.

You do not mention the volume required. If you can indicate this to us then we will be able to quote.

Regards,

Dunnell Engines

Dunnel Engines hovoria, ze by sedla ventilov neriesili :nixw:

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 21.08.2013 20:08
od tym
MH30 - no páni to je teda úlet. Ani lambda se nerozsvěcovala? Je zvláštní, že to jelo a tři roky jsi byl spokojen. Co po opravdě, jak to jezdí?

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 21.08.2013 21:22
od zeli
Koukam, ze MH30 i Clon mate stejne dobrou montaz. U Clona mi proste prijde, ze je tam sice 6 vstriku (ty vidim :D ), ale jsou vsechny napojeny do spolecny roury, ze ktery se to teprve rozvetvuje do jednotlivejch trubek sani k jednotlivym valcum, takze se tam ten plyn caka tak nejak zvlastne a turbulence v sani tam s nim musej hodne michat a posilat buhvikam. Stejne jako u MH30, kde se to davkovalo taky vicemene do prazdna a pouzilo se to az pristi cerpani do valce. Je videt, ze to jsou celkem odolny systemy, kdyz to i presto relativne dobre funguje 8O . Ale tak je to plynna faze a ta si necha vic libit. MH30 bych tipnul, ze muze celkem dobre poznat prepinani z benzinu na plyn a obracene, protoze tam musi bejt okamzik, kdy to klidne i parkrat vynecha...bud do nektereho valce nepujde stava vubec anebo tam pujde benzin i plyn zaroven a pri zapalu to udela neco divnyho, pokud vubec neco.
I kdyz u Clona je to stejne divny, protoze jestli je to nastrileny do vetve ktera je uplne vepredu, tak by se na zadni radu valcu nemelo vubec dostat...jen pri prepnuti na dlouhy sani. Neumim si ted presne vybavit jak to sani je presne rozvedeny. Chtelo by to vic fotek.

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 21.08.2013 22:13
od Clon
Rád bych udělal lepší foto ale není dost místa.Zítra se pokusím udělat novou.Jinak MH30 to je mazec.Čadek není malá garáž ale výsledek v mém případě bude asi podobný.

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 22.08.2013 07:52
od MH30
Díky za reakce.
Právě, nejhorší je na tom, že žádné blbé chování jsem po celé 3 roky nepozoroval.
- přepnutí do plynu plynule bez cukání
- na dálnici přepnu z plynu do benzinu a po pár km zase do plynu a bez cukání...
- dlouhodobou spotřebu mám asi 10,5 l LPG a 0,8 l benzinu, což taky není žádná tragédie (jenom teď to bylo o něco víc)
Od opravy najeto jen asi 40km, těžko říct, ale mám pocit , že to jede stejně...ale je brzy na závěry. Ráno při studeném startu dnes opět cukání na benzín, jak přepnul po 1min do LPG, hladký chod...důvod?
- kdyby to byly ventily s tím, že se to zlepší po zahřátí, muselo by to chvíli cukat i po přepnutí do LPG ne? Než se to zahřeje. Po přepnutí do LPG je ale rapidní změna k lepšímu.
- jestli je to benz. vstřik, tak proč mi to za tepla na benzín jede normálně?
- udělám reset ŘJ, pokud byla blbá směs při provozu na LPG, mohou být blbé hodnoty v ŘJ benzinu. Někdo tu o tom psal. Taky zkusím vyjet benz. nádrž a dát tam 100 okt + nějaké čistidlo paliv. systému.

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 22.08.2013 09:41
od ballu
Spočítej si, na kolik vychází v nádrži benzín / plná na 7 tis. km/. Jestli tankuješ jednou za půl roku, a podřadnou kvalitu, tak se nediv, že ti na studený motor benzín cuká. Natankuj půl nádrže kvalitního a pořádně motor protáhni. Pak každou třetí nádrž LPG dotankuj i čerstvý benzín. Tam bude asi zakopaný pes. Benzín časem absorbuje ze vzduchu vlhkost + nějaká ta ekologická sračka v něm, pak to motor vezme až když je zahřátý, ale to máš již přepnuto na plyn :?

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 22.08.2013 09:58
od Dreede
Fúha, ja prejdem celú benzín nádrž radšej po max 3 mesiacoch. Kvôli EU legislatíve sa do benzínu tiež musí pridávať biozložka, ktovie ako reaguje po dlhšom čase státia. Tankujem 100oct vraj by jej tam mal mať najmenej.

Napsal: 22.08.2013 11:00
od corwin_x007
Dreede: co jsem slyšel, tak údajně se do n98 ty biosragory nepridavaj, ale nemám to ověřený...

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 22.08.2013 11:08
od Dreede
corwin: to som počul aj ja a na pumpe mi to tvrdil tiež, ale aj tak som opatrný vo vyjadreniach. Rafinérky to najviac rozložia do 95oct

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 22.08.2013 11:30
od MH30
Ballu: dík za rady, letos vlétě jsem i něco ujel na benzín, ale samozřejmě nějaká voda může být u dna nádrže pořád, i když dotankuju. Zkusím to vyjet, pak dát 100 okt.

Dreede: tvá spotřeba LPG u dvoulitru je neskutečná... kolem 9 l LPG a 0,7 BA, to je skvělé. Co máš za systém?

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 22.08.2013 12:12
od Dreede
Je to originál od fordu (BRC). Popis tu: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=30
Benzín by bol aj menej, ale keď sa chcem ponaháňať tak prepnem. (km na benal potom odrátam od LPG nájazdu v spritmonitore)

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 22.08.2013 12:17
od MH30
Dík, BRC je kvalita. Já taky při dlouhých trasách na dálnici občas přepnu na benál. Ale ve spritmonitoru pak nic neodečítám, prostě mi pak na nádrži vyjde o malinko nižší spotřeba LPG a trochu více benzinu. V tom množství km se to ztratí, celkově mám spotřebu BA 0,75 l.