bliká kontrolka žhavení
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02.10.2010 17:09
Re: bliká kontrolka žhavení
omlouvam se ma to 220 000km
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: bliká kontrolka žhavení
Kadrzali přiště na napiš svuj problém jen jednou do jednoho vlákna,duplikáty jsou smazány.
Černý kouř nejčasteji dělá problém na sání vzduchu (prasklá hadice ,intercooler,spojovací části potrubí...)skus projít todle třeba budeš mít štěstí a bude to něco z toho.Ale to že šel z motoru rachot bude asi něco daleko horšího,o jaký rachot se jednalo ?zvuk motoru jak na 2-3 válce,nebo tvrdý kovový.....?
Černý kouř nejčasteji dělá problém na sání vzduchu (prasklá hadice ,intercooler,spojovací části potrubí...)skus projít todle třeba budeš mít štěstí a bude to něco z toho.Ale to že šel z motoru rachot bude asi něco daleko horšího,o jaký rachot se jednalo ?zvuk motoru jak na 2-3 válce,nebo tvrdý kovový.....?
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02.10.2010 17:09
Re: bliká kontrolka žhavení
Brehowicz píše:Kadrzali přiště na napiš svuj problém jen jednou do jednoho vlákna,duplikáty jsou smazány.
Černý kouř nejčasteji dělá problém na sání vzduchu (prasklá hadice ,intercooler,spojovací části potrubí...)skus projít todle třeba budeš mít štěstí a bude to něco z toho.Ale to že šel z motoru rachot bude asi něco daleko horšího,o jaký rachot se jednalo ?zvuk motoru jak na 2-3 válce,nebo tvrdý kovový.....?
rachtani motoru bych rekl ze to vypadalo jako kovovej zvuk ja nemam asi vahu vzduchu bratranec na tom potrubi ma vahu vzduchu takovou malou rabicku a ja ji tam nema akorat ten den co jsem rano nenastartoval pak po nastartovani a stani na neutralu se mi zdalo jako by motor skubal sebou v aute jsem to citil a co vstriky cetl jsem nekde ze bud egr ventil by mohl byt v cudu nebo cerpoadlo a nebo vstriky ze pokud jsou vstriky je slyset kovovej zvuk tim jak nedavaj naftu tak nevim
- davemomo
- Test driver
- Příspěvky: 5672
- Registrován: 03.01.2011 17:07
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: bliká kontrolka žhavení
váha vzduchu je hned u airboxu....v 220tkm je myslim si na místě brát v úvahu i rozvody, zkus diagnostiku a budeš chytřejší
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 19.04.2013 01:54
Re: bliká kontrolka žhavení
Mě mondík čudil jak stará Liazka, při zátěži kontrolka žhavení - ztráta výkonu z důvodu odpojení Turba. Po vypnutí a znovu nastartování OK. Chybový Kód P132b - před tím bylo turbo rozebráno a vyčištěno.. Vyčistil jsem sprejem na elektrické spoje Váhu vzduchu a mondík valí jak urvanej bez dýmení. Doporučuji zkusit tento jednoduchý úkon, než se budete pouštět do něčeho rozsáhlejšího...Samozřejmě to nemusí být ono, ale za pokus a sprej za 70 Kč to stojí a váha vzduchu bude ráda že je čistá....
Mondeo 2005 2.0.TDCi 96 kw najeto 165 tis
Mondeo 2005 2.0.TDCi 96 kw najeto 165 tis
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 02.07.2013 09:22
Re: bliká kontrolka žhavení
Zdravim vsetkych. Stal sa mi problem, ktory tueste nieje pisany, precital som celych 25 stran, Mam Ford Mondeo kombi 2.0 tdci 96kw r.v. 2004, najazdenych 187 000 km, dovoz z Nemecka pred 4,5 rokmi po 1.majitelovi, starom panovi ktory sa o to auto staral,auto startuje na 1. krat bez najmenisch problem, ziadny dym, ziadne tukanie auta, furt po tankovani dolievam aditivum, isiel som po dialnici cca 110- 120 km/h, ziadne tuknutie ani nic, pri kludnej jazde sa mi rozsvietila kontrolka zhavenia, motor sa prepol do nudzoveho rezimu, to bola cesta do Chorvatska zo SVK, spravilo mi to po cca 700km, ale auto nechciplo, islo normalne dalej ale v nudzovom rezime, zastal som od vtedy 3 krat na pumpe, startovalo bezproblemov na 1. krat a hned, len hned po nastartovani cca 2 sekundy sa na volnobehu vzdy rozsvieti kontrolka zhavenia a nudzovy rezim, ziadny ine problemy s tym niesu, viete mi niekdo poradit co s tym moze byt ? moj typ je EGR ventil.
- davemomo
- Test driver
- Příspěvky: 5672
- Registrován: 03.01.2011 17:07
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: bliká kontrolka žhavení
je to možný, nebo regulace na turbu, máš už plně elektrickej?
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 12.12.2010 20:39
Re: bliká kontrolka žhavení
Ahoj všem,
mám taky problém s el. regulačním ventilem podtlaku turba. Už jsem dokonce i přepájel kontakty, jak jsem se dočetl, ale vydrželo to cca 3000 km a tědka diagnostika hlásí tu samou závadu...Nevíte někdo, co by se s tím dalo ještě dělat???
Počítám, že budu muset koupit novou regulaci. Našel jsem tento eshop http://www.eturbo.cz/regulacni-ventily/ ... deo-repas/ Nemáte s nimi někdo zkušenost???
Děkuji za odpověď.
mám taky problém s el. regulačním ventilem podtlaku turba. Už jsem dokonce i přepájel kontakty, jak jsem se dočetl, ale vydrželo to cca 3000 km a tědka diagnostika hlásí tu samou závadu...Nevíte někdo, co by se s tím dalo ještě dělat???
Počítám, že budu muset koupit novou regulaci. Našel jsem tento eshop http://www.eturbo.cz/regulacni-ventily/ ... deo-repas/ Nemáte s nimi někdo zkušenost???
Děkuji za odpověď.
Lokša
Ford Mondeo 2.0 TDCi, r.v. 2006, 85kW, 213000km
Ford Mondeo 2.0 TDCi, r.v. 2006, 85kW, 213000km
-
- Nováček
- Příspěvky: 61
- Registrován: 15.01.2009 20:49
Re: bliká kontrolka žhavení
Juh tak me to potkalo taky...dnes pri ceste z Karlstejna jsem jel do kopce na dvojku asi 2,5-3ot a najednou se rozblikalo zhaveni a poklesl vykon....Tak jsem zastavil, chcipl, znova nastartoval a zhaveni porad blika. Auto celkem "jede" je sice linejsi ale neni uplne mrtve....do 2tis to jde ale potom uz je to horsi....do 3 tis ho vytocim ale chvili to trva.
Auto nehuli, spotreba je taky v normalu na TDCI 96kw (cca 6-6,5 mesto na 18")...startovani je taky v pohode, chytne hned.
Vzpominam si ze se me tohle stalo kdysi uz asi 2x - chtel jsem nastartovat...auto tocilo ale nechytalo a svitilo zhaveni. Po vyndani klicku, novem nazvaheni a nastartovani vse v pohode.
Vstriky se testovaly asi cca 4 mes zpet.... 3 jsou v pohode a jeden byl lehce vychylenej od normalu takze si nemyslim ze je chyba tam.
Napadlo me jeste turbo ktery je od zatacku takovy divny ale je to jeste klasika s podtlakovou regulaci coz by se asi takhle pri zavade neprojevilo...
Zitra to projedem s Deklem Fordiagem a uvidi se
doufam ze to bude blbost typu vahu ci nejakej snimac otacek..
Auto nehuli, spotreba je taky v normalu na TDCI 96kw (cca 6-6,5 mesto na 18")...startovani je taky v pohode, chytne hned.
Vzpominam si ze se me tohle stalo kdysi uz asi 2x - chtel jsem nastartovat...auto tocilo ale nechytalo a svitilo zhaveni. Po vyndani klicku, novem nazvaheni a nastartovani vse v pohode.
Vstriky se testovaly asi cca 4 mes zpet.... 3 jsou v pohode a jeden byl lehce vychylenej od normalu takze si nemyslim ze je chyba tam.
Napadlo me jeste turbo ktery je od zatacku takovy divny ale je to jeste klasika s podtlakovou regulaci coz by se asi takhle pri zavade neprojevilo...
Zitra to projedem s Deklem Fordiagem a uvidi se

- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: bliká kontrolka žhavení
To se pozna, kdyztak to hodime ze skaly rovnou 

- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: bliká kontrolka žhavení
Zřejmě se odkódoval jeden nebo více vstřiků
Po znovu nakódování vše OK... snad 


-
- Nováček
- Příspěvky: 61
- Registrován: 15.01.2009 20:49
Re: bliká kontrolka žhavení
Zatim je vse v pohode, dokonce se i ustalil volnobeh
Tak snad to bude fungovat, dekuji 


- fin
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 22.06.2010 21:40
Re: bliká kontrolka žhavení
me blika kotrolka uz pekne dlouho. nezacne blikat vzdy, je to nahodile. v mem pripade se to tyka nefunkcniho EGR ventilu, ktery je podle servisu zaseknuty. kdyz si to vyjedu na diagnostice, tak vypisuje chybu p0401 (nahodile i p0405 nebo p0406), a si to prekladam jako rozdilne tlaky pred a za EGR ventilem. auto to obcas hodi do nouzaku, ale to mi nevadi. na me bezne pouzivani auta to zadny vliv v jizde nema, jezdim klidnym tempem, nepotrebuju vykon. auto v pohode jede do 120km/h, dal uz se mu nechce, ale vic nepotrebuju protoze tady ani vic povoleno neni.
jak jsem vysledoval je zajimave, ze nouzovy rezim nejakym zpusobem snizuje i spotrebu paliva. ted naposledy co jsem jel cestu CR - Finsko tak jsem to zajel s cistou spotrebou 4.07 litru nafty na sto. cesta byla samozrejme tak z osmdesati procent s tempomatem na 100km/h. docela me to prekvapilo. jeste pro upresneni mam vykuchany DPF filtr, takze auto kouri docela dost - holt jsou mimo provoz ty systemy ktere by tu cernou mlhu meli zachytavat
jak jsem vysledoval je zajimave, ze nouzovy rezim nejakym zpusobem snizuje i spotrebu paliva. ted naposledy co jsem jel cestu CR - Finsko tak jsem to zajel s cistou spotrebou 4.07 litru nafty na sto. cesta byla samozrejme tak z osmdesati procent s tempomatem na 100km/h. docela me to prekvapilo. jeste pro upresneni mam vykuchany DPF filtr, takze auto kouri docela dost - holt jsou mimo provoz ty systemy ktere by tu cernou mlhu meli zachytavat

Ford Mondié Combi MK3, 2007, TITANIUM, 2.0 TDCI 96kw
Ford Ka '97, 1.3i 44kw
Ford Ka '97, 1.3i 44kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 21.05.2012 20:36
Re: bliká kontrolka žhavení
Pokud je nefunkční egr ventil, spaliny se nenasávají do motoru, zvyšuje se jeho účinnost a klesá spotřeba. Chtěl bych ho odborně odpojit.
- -daggy-
- Nováček
- Příspěvky: 89
- Registrován: 10.02.2011 14:23
- Bydliště: Belá nad Cirochou/SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: bliká kontrolka žhavení
Pani, mam otazocku ohladom vstrekov - menil uz niekto vstreky sam? Je na to potrebne nejake specialne naradie, prip. pripravky? Auto mi v piatok spadlo do nudzaku, 2x predtym som mal vzdy po cca. 1000km blikenie zhavicov a obmedzenie vykonu. Az teraz sa dostavil uplny nudzovy rezim. Diagnostika my vypisala chybu P1211 a P0251, cize naisto vtreky. Podla live dat ma vstrek c.2 a 4 horsie korekcie a aj hodnota CNS lieta u nich strasne hore-dolu. 1tka a 3jka sa javia OK, hodnoty priam ukazkove. Kupil by som 2 repasovane vstreky + nove tesnenia pod vstrek, nakodovanie spravim cez ForDiag. Piliny vo filtry zatial nie su.
Ford Fiesta MK3 1.3i rv.96, 44kW Classic, SI-mod
Ford Mondeo MK3 TDCi Combi, rv. 2004, 96kW Ghia, MMT6
Ford Mondeo MK3 TDCi Combi, rv. 2004, 96kW Ghia, MMT6
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů