Stránka 25 z 190
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 02.12.2009 13:14
od BobTDCi
Martin81 píše:no právě že Německo
Tak nájde toto miesto - a ak na kryte akumulátora máš tento snímač - tak DPF máš - pozri na tú foto...za snímačom trochu nad ním je nádržka brzdovej kvapaliny - to čo vidíš vľavo je kryt motora a ten oblúčik s niečím svetlým je držiak palivového filtra a to svetlé je hliník telesa palivového filtra...odchádzajú odtiaľ tie káble - to je predohrev paliva v telese filtra.
Otvor kapotu a všetko hneď a jednoducho zistíš...
Na čo ešte čakáš?

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 02.12.2009 18:43
od KubaU
Jak už jsem tu psal, já mám 80kW z Německa a bez DPF (ročník 2005). Takže je to opravdu kus od kusu a je třeba ověřit podle součástek v motoru - nebo teda podle emisní normy; bez DPF to bude jen EURO 3.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 02.12.2009 21:22
od BobTDCi
KubaU píše:Jak už jsem tu psal, já mám 80kW z Německa a bez DPF (ročník 2005). Takže je to opravdu kus od kusu a je třeba ověřit podle součástek v motoru - nebo teda podle emisní normy; bez DPF to bude jen EURO 3.
Je to iba o tom, či majiteľovi záležalo na úspore na daniach, alebo prijal nižšiu nákupnú cenu...
Tie foto na strane 22 sú rýchlym a detailne presným návodom a zároveň i dôkazom - nedá sa nič zmýliť...!!!

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 03.12.2009 18:02
od rva
DPF snižuje pevné částice a tedy i kouřivost. Proto mají motory s DPF nižší korigovaný součinitel absorpce. Můj - bez DPF - má 1.77 /m. Vyřazení DPF může způsobit problém u pravidelné emisní kontroly, kde se tato hodnota měří.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 04.12.2009 07:40
od BobTDCi
rva píše:DPF snižuje pevné částice a tedy i kouřivost. Proto mají motory s DPF nižší korigovaný součinitel absorpce. Můj - bez DPF - má 1.77 /m. Vyřazení DPF může způsobit problém u pravidelné emisní kontroly, kde se tato hodnota měří.
Jasné - veď sa volá "filter pevných častíc" - čo iné by tak chytal? Zachytáva sadze a potom ich spaľuje v regeneračnom cykle...
Jasné že môže byť problém a asi aj bude....ale všetko sa dá riešiť - sú aditíva na zníženie dymivosti a keď ho spolu s kvalitnou naftou dostatočne zavčasu natankujeme, tak aj tie hodnoty sú podstatne lepšie...

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 22.12.2009 20:36
od ferigno
Má někdo zájem o aditivum EOLYS 176?
Nová cena 2400 kč za 3l balení.
Franta
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Napsal: 23.12.2009 16:37
od pavel28
chudas píše:Komi píše:v nasich - SK papieroch to vidim jedine v kolonke kde su Emisie a spotreba - mame tam polozku: Castice a moj typ s DPF tam ma 0,002 g.km-1 bez DPF bude to cislo radovo vacsie....
a ked otvorim kapotu tak to zasa vidim podla dvoch trubiek iducich od filtra k baterke ako to tu bolo uz niekolko krat pisane...a po nahrati noveho SW sa zatial drzi v pohode aj hladina oleja a stale jazdi tak ze regeneraciu vobec neregistrujem
no zaujimave, ja tam nemam vobec nic napisane v papieroch
akurat toto:
motor: G6DA
Emisie ES/EHK 70/220*2003/76A (EURO3)
foki nasiel v microcatu toto na zaklade VIN okrem ineho:
Focus 2004-/Focus C-MAX 2003-, (+)"I", 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10, 6st. manuální převodovka - MMT6, 2000 EEC (EEC 7), Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty, 5dveřový UAV, LHD FWD, Série 50, Stříbrná Machine (met), Linea / Kent / Camel
tak neviem, asi teda nemam DPF
Tak mám DPF,nebo ne.V papírech mám napsané:
EMISE:Předpis EHK OSN č. Směrnice ESH/ESč.2003/76B
Korigovaný součinitel absorpce (m-1) 0,60 V.7 Co2(g.km-1):165/108/129
Typ motora-G8DB
DÍKY ZA PDPOVĚD.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 23.12.2009 16:50
od Raada
Soude dle roku a mesice vyroby tj. 12_2006 tak DPF mas. DPF nemely 80kW verze jen z prvnich let tj. max. do roku 2005. Abys mel jistotu tak se podivej po aute podle detailnich fotek co tady uz byly uvedeny v predchozich prispevcich.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 23.12.2009 17:10
od pavel28
Raada píše:Soude dle roku a mesice vyroby tj. 12_2006 tak DPF mas. DPF nemely 80kW verze jen z prvnich let tj. max. do roku 2005. Abys mel jistotu tak se podivej po aute podle detailnich fotek co tady uz byly uvedeny v predchozich prispevcich.
Ještě prosímtě,z Fordu mě poslali email,že doplnění aditiva stojí 9000kč.Přece za 1.8l.co se tam vleze,nemůže stát také prachy,není to od nich nějaký překlep?Máš nějakou skušenost co ta výměna vlastně stojí? DÍKY.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 23.12.2009 17:12
od Raada
Jo, tak doplneni aditiva se mi bude tykat tak za 20tis. km, takze osobni zkusenost s tim nemam. Je pravda, ze to samotne aditivum je docela drahe + prace, ale 9tis. Kc se mi zda taky hodne. Mozna to je spojena cena za celou servisni prohlidku...
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 23.12.2009 17:22
od pavel28
Raada píše:Jo, tak doplneni aditiva se mi bude tykat tak za 20tis. km, takze osobni zkusenost s tim nemam. Je pravda, ze to samotne aditivum je docela drahe + prace, ale 9tis. Kc se mi zda taky hodne. Mozna to je spojena cena za celou servisni prohlidku...
Toto mě poslali.
K dotazu výměny filtru DPF technolgický proces po 120 000km vyžaduje demontáž a vyčištění zbyků popela které se tvoří
při procesu regenerace. Na nutnost výměny filtru Vás upozorní na servisu, většinou k tomu dochází tak, že se rozsvítí kontrolka poruchy motoru a po provedení superregenerace filtru DPF na servisu se hodnoty tlaku výfukových plynů před a za filtrem neustálí na požadovaných hodnotách (filtr je neprůchozí nebo omezeně průchozí). Poté diagnostika vyhodnotí případnou potřebu výměny filtru DPF.
Doplnění aditiv stojí 9 500 vč daně. Výměna filtru 25 000kč vč DPH. Odstranění popela cca 3 900Kč vč DPH
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 23.12.2009 19:32
od Raada
Jo tak vymena DPF se mi asi uz tykat nebude - to bude nejspis resit budouci majitel. Pokud jses pred 60tis. km a ceka te doplneni aditiva tak se obrat treba na fokiho nebo nekoho jinyho schopnyho, ktery ti poradi a udela to za vyrazne lepsi cenu a mozne jeste lepe nez v autorizovanym servisu. Stejne jses uz davno po zaruce a tak to nema smysl.
9500Kc za doplneni aditiva bych jim rozhodne nedal. Ja mam mechanika jasneho

.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 23.12.2009 19:58
od Komi
2 Pavel : ako sme tu uz kdesi kedysi pisali G8DA je bez DPF a G8DB je s DPF, tak isto ked pisu podla akeho predpisu, tak na konci ...76A je bez DPF a 76B je s DPF - mas korig.suc.abs. 0,600 tak mas s DPF ako ja , niekto pisal ze bez DPF ma 1,77. ja mam cca 117t km a doplnat za 9500 pri 120t km nebudem Eolys ale DPF pojde von - vid
http://www.fapoff.cz za 8000 jednorazoveho platenia mas navzdy pokoj , a funguje to dobre podla toho co tu ludia pisu...motor ide kludnejsie a menej zere, akurat sa mi zda najlepsie riesenie zohnat funkcny KAT z modelu bez DPF a moj stary ale este funkcny DPF odlozit a u fapofa si nechat prehodit KAT a k tomu soft...
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 23.12.2009 20:14
od pavel28
Komi píše:2 Pavel : ako sme tu uz kdesi kedysi pisali G8DA je bez DPF a G8DB je s DPF, tak isto ked pisu podla akeho predpisu, tak na konci ...76A je bez DPF a 76B je s DPF - mas korig.suc.abs. 0,600 tak mas s DPF ako ja , niekto pisal ze bez DPF ma 1,77. ja mam cca 117t km a doplnat za 9500 pri 120t km nebudem Eolys ale DPF pojde von - vid
http://www.fapoff.cz za 8000 jednorazoveho platenia mas navzdy pokoj , a funguje to dobre podla toho co tu ludia pisu...motor ide kludnejsie a menej zere, akurat sa mi zda najlepsie riesenie zohnat funkcny KAT z modelu bez DPF a moj stary ale este funkcny DPF odlozit a u fapofa si nechat prehodit KAT a k tomu soft...
Nad odstraněním DPF už jsem taky přemýšlel,ale co potom emise??Sice firma
http://www.fapoff.cz
ručí ze emise,ale so když ne?Škoda,že tu není někdo,kdo už to má venku a byl na emisích a dal jsem své skušenosti,jak to teda opravdu je.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 23.12.2009 20:16
od pavel28
pavel28 píše:Komi píše:2 Pavel : ako sme tu uz kdesi kedysi pisali G8DA je bez DPF a G8DB je s DPF, tak isto ked pisu podla akeho predpisu, tak na konci ...76A je bez DPF a 76B je s DPF - mas korig.suc.abs. 0,600 tak mas s DPF ako ja , niekto pisal ze bez DPF ma 1,77. ja mam cca 117t km a doplnat za 9500 pri 120t km nebudem Eolys ale DPF pojde von - vid
http://www.fapoff.cz za 8000 jednorazoveho platenia mas navzdy pokoj , a funguje to dobre podla toho co tu ludia pisu...motor ide kludnejsie a menej zere, akurat sa mi zda najlepsie riesenie zohnat funkcny KAT z modelu bez DPF a moj stary ale este funkcny DPF odlozit a u fapofa si nechat prehodit KAT a k tomu soft...
Nad odstraněním DPF už jsem taky přemýšlel,ale co potom emise??Sice firma
http://www.fapoff.cz
ručí ze emise,ale so když ne?Škoda,že tu není někdo,kdo už to má venku a byl na emisích a dal jsem své skušenosti,jak to teda opravdu je.
Komi,kolik už máš najeto km.