takhle potrhanej remen neres. Proste stim jed, kdyz ho nebudes vytacet na 4-5 tis a delat s nim "psi kusy" a jezdit NFS nebo delat velky vychylky v otackach, jezdit.
Ale nikdo ti presne nerekne tohle je jeste dobry, nebo tohle je uz fakt za hranou. Tohle je znamka, ze uz to ma nejaky ten rok za sebou, podle mych zkusenosti je na nem ucite 8 let a je jedno kolik na nem je nalitano. Proste to starne, hlavne jak ta guma, tak i textilile a vyztuhy, ale na druhou stranu videl jsem i mnohem horsi, po cele sirce rozpraskane, tim to vsak rikam, ze to je uz zone cerveny (Achtung)
Jen takova perlicka na konec, asi pred 6-7 roky jsem si delal rozvody 1,6 16v a v papirech meli napsany alibisticky vymena po 90 tis. Aspon ze to posunuly ted na 120tis, takze cemu verit?

kdyz je vyrobcem auta dany interval pro FYDB je 160tis.
Conti tenkrat bylo novym hracem(aspon pro me) , do ty doby jsem bral jen zasadne INU a ze zrovna v obchode nebyla jsem vzal Conti. Litam s tim 50/50 dalnice/mesto-okrsky a zatim se nepotkalo nic i po cca 100 tis, ale uz setrim a pujde driv na vymenu, protoze ta dalnice kdyz to tocis dlouhodobe na 4-5 tis , norma 3,2-3,5 tis/ot fakt tomu dava zivotnost dolu a uz z principu, kdyz se o to auto staram a jezdi chci dalsich 6 let aspon s nim jezdit, stejne budu posledni kdo s nim bude jezdit, pak pujde do pece tem panum co mi daji jen kus papiru do ruky a byznis jim jen kvete.