Zdravím vás,
měl jsem úplně stejný problém s mlžením skel i když jsem jel v autě úplně sám ( mlíko na všech oknech).
Kompletně jsem projel toto téma a dle doporučení jsem zjistil že, vina byla na dvou místech:
1) Torpédo spolujezdce mělo spáru od skla cca 1 cm - vyřešil to tmel "Kerapur", který u nás používáme na těsnění vrtulníků (snad to někdy sundám taky:)
2) Odmontoval jsem přihrádku spolujezdce a zjistil jsem, že do polohy vnitřní cirkulace přejde klapka vždy,
ale nazpět na nasávání z venku ne. cca až po 3-5 zmáčnutím- kontrolka cirkulace však stejně zhasla .Tím usuzuji, že jsem jezdil celou dobu
s vnitřní cirkulací. I fučení větráků bylo mnohem silnější než je teď.
Nástavení topení do 1/3 červeného pole, směr ofuku nohy/sklo, větrák poz.3. (a zákaz mladé dávat větrák do pozice "0"

)
Netopí to tak pěkně jako předtím, ale to mě už tolik netrápí hlavně, že už ze mě není jedna bílá koule:)
Dva dny teď poprchávalo a skla po čtyřech 30 min jízdách, v pohodě.
Ještě musím zkusit jak se to bude chovat až dozadu nacpu nějakou posádku a zafuněj to.
Třeba to někomu pomůže při hledání řešení...