Stránka 24 z 84
					
				Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
				Napsal: 20.10.2011 21:38
				od pavel28
				Dav,díky moc,jak bude čas mrknu na to. 
  
 
			 
			
					
				JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
				Napsal: 20.10.2011 21:42
				od marosnet55
				Dav dík mrkneme to,stačí prestriekať kontoxom?
			 
			
					
				Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
				Napsal: 21.10.2011 08:54
				od zdenyvm
				Díky!!! Odpoledne na to skočím!  

 
			 
			
					
				Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
				Napsal: 21.10.2011 10:58
				od Raada
				Ja se vratim k tomu cukani. Cukalo vam auto pred vykuchanim? Me totiz nic necuka... Pokud by se mi nespoustela sahara treba i v zime tak o DPF zatim nevim. V kolika km jste zacali pocitovat problemy?
			 
			
					
				Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
				Napsal: 21.10.2011 11:55
				od Giggo
				Já jen dodám svoju zkušenost, protože Raada má dle mě "málo" km.
Mám 125 000 a o DPF/cukání taky zatím nevím krom chvílí kdy se zapne sahara.
			 
			
					
				Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
				Napsal: 21.10.2011 12:48
				od zdenyvm
				Mně to cukalo před i po vykuchání, ale jenom když jedu delší trasu na nižší otáčky a pak pomalu přidám. Není to ale pravidlo, udělá to jenom někdy. Pak už pomůže jenom vypnutí motoru a znovu nastartování...
			 
			
					
				Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
				Napsal: 21.10.2011 15:53
				od Raada
				To je zajimave. Podle servisnich pokynu v ETISu by se mel pri 120tis. km vymenit DPF. Soude ale dle vasich reakci tak muze vydrzet mnohem dele...
			 
			
					
				Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
				Napsal: 21.10.2011 16:54
				od pavel28
				A nebo taky mnohem méně!!
			 
			
					
				Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
				Napsal: 21.10.2011 22:30
				od marosnet55
				Mne to robí presne tak isto ako zdenyvmovi.
			 
			
					
				Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
				Napsal: 22.10.2011 08:14
				od Giggo
				Raada píše:To je zajimave. Podle servisnich pokynu v ETISu by se mel pri 120tis. km vymenit DPF. 
No tak to si mě vůbec nepotěšil. Teď se začnu obávat, kdy chcípne 
 
Asi ho budu muset regenerovat "manuálně" při 200km/h otázka je jak dlouho bych toudle rychlostí musel jet, aby se vypálil. Jezdit se projet do Německa mě moc neláká 

 
			 
			
					
				Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
				Napsal: 22.10.2011 10:27
				od foki
				Giggo píše:Raada píše:To je zajimave. Podle servisnich pokynu v ETISu by se mel pri 120tis. km vymenit DPF. 
No tak to si mě vůbec nepotěšil. Teď se začnu obávat, kdy chcípne 
 
Asi ho budu muset regenerovat "manuálně" při 200km/h otázka je jak dlouho bych toudle rychlostí musel jet, aby se vypálil. Jezdit se projet do Německa mě moc neláká 

 
obavam se ze pokud se zasere tak jizda nepomuze , delal jsem tady mondeo , smazane chyby cca 2000km v nemecku skoro stale pod plynem , samozrejme kde to slo a vysledek pri navratu svitici kontrolka . provedena repase za 3000kc a zatim to funguje . to same mam na svem galaxy a najezd cca 150000km , pri ucpani dif tlak 4000Pa , po repasi tlak 400-500Pa . (novy cca 100Pa ) ted na tom najeto cca 5000km a zatim bez problemu , jak bude cas zmerim dif tlak o kolik se zmenil .
 
			 
			
					
				Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
				Napsal: 22.10.2011 13:10
				od zdenyvm
				Dav píše:Prikladam foto te zasuvky EGR konektoru, da se rozpojit a vycistit. Ale nejvice to bylo spinave, jak je ta kryci buzirka a castecne jsou odhalene vodice. Tama se dostavaji necistoty, mel jsem to i od oleje, asi strikalo odvetrani skrine. Ted to necuka, tak to ani nesleduji, zda je to ciste.
Snad vam to pomuze 

 
Tak ať hledám jak hledám, tak jsem ten konektor nenašel...  

  V podpisu máš 1,6 80kw, stejně jako já. Je možné, že je jich víc variant?
 
			 
			
					
				Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
				Napsal: 22.10.2011 13:27
				od V12
				Raada píše:To je zajimave. Podle servisnich pokynu v ETISu by se mel pri 120tis. km vymenit DPF. Soude ale dle vasich reakci tak muze vydrzet mnohem dele...
Ked sa jazdia dlhe trasy bez zastaveni a ustalenou vysokou rychlostou, DPF je schopny vydrzat aj do 150k km. A naopak - ked sa jazdi po meste alebo extremne na spotrebu - cize v nizkych otackach, skape aj po 100k km. Cize neda sa to nejako zovseobecnit, zalezi hlavne na style jazdenia a sposobe pouzitia auta. Moj denny nabeh cca 22 km by DPF zabil po pol roku - ani jedna regeneracia by nedobehla.
 
			 
			
					
				Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
				Napsal: 22.10.2011 18:12
				od Dav
				To zdenyvm:
ten konektor tam mas urcite stejne, jen muze byt trosku nize. Najdi si EGR ventil a pak od neho vede kabel primo do konektrou. 
Tady to najdes podrobneji, ja jsem zatim EGR a trubky necistil, ale urcite to doporucuji.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... gr#p458094 
			 
			
					
				Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
				Napsal: 22.10.2011 18:20
				od zdenyvm
				Díky! Až se někdy hecnu, tak ho vyhodím ven taky a vyčistím. Vypadá to, že by to mělo jít jenom zhora, nemám v garáži jámu... Bez té trubky to asi vyhodit nepůjde, ale i tak to brzo zkusím.