Stránka 24 z 84

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 20.10.2011 21:38
od pavel28
Dav,díky moc,jak bude čas mrknu na to. :palec_nahoru: :palec_nahoru:

JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 20.10.2011 21:42
od marosnet55
Dav dík mrkneme to,stačí prestriekať kontoxom?

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 21.10.2011 08:54
od zdenyvm
Díky!!! Odpoledne na to skočím! :lol:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 21.10.2011 10:58
od Raada
Ja se vratim k tomu cukani. Cukalo vam auto pred vykuchanim? Me totiz nic necuka... Pokud by se mi nespoustela sahara treba i v zime tak o DPF zatim nevim. V kolika km jste zacali pocitovat problemy?

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 21.10.2011 11:55
od Giggo
Já jen dodám svoju zkušenost, protože Raada má dle mě "málo" km.
Mám 125 000 a o DPF/cukání taky zatím nevím krom chvílí kdy se zapne sahara.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 21.10.2011 12:48
od zdenyvm
Mně to cukalo před i po vykuchání, ale jenom když jedu delší trasu na nižší otáčky a pak pomalu přidám. Není to ale pravidlo, udělá to jenom někdy. Pak už pomůže jenom vypnutí motoru a znovu nastartování...

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 21.10.2011 15:53
od Raada
To je zajimave. Podle servisnich pokynu v ETISu by se mel pri 120tis. km vymenit DPF. Soude ale dle vasich reakci tak muze vydrzet mnohem dele...

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 21.10.2011 16:54
od pavel28
A nebo taky mnohem méně!!

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 21.10.2011 22:30
od marosnet55
Mne to robí presne tak isto ako zdenyvmovi.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 22.10.2011 08:14
od Giggo
Raada píše:To je zajimave. Podle servisnich pokynu v ETISu by se mel pri 120tis. km vymenit DPF.
No tak to si mě vůbec nepotěšil. Teď se začnu obávat, kdy chcípne :(
Asi ho budu muset regenerovat "manuálně" při 200km/h otázka je jak dlouho bych toudle rychlostí musel jet, aby se vypálil. Jezdit se projet do Německa mě moc neláká :)

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 22.10.2011 10:27
od foki
Giggo píše:
Raada píše:To je zajimave. Podle servisnich pokynu v ETISu by se mel pri 120tis. km vymenit DPF.
No tak to si mě vůbec nepotěšil. Teď se začnu obávat, kdy chcípne :(
Asi ho budu muset regenerovat "manuálně" při 200km/h otázka je jak dlouho bych toudle rychlostí musel jet, aby se vypálil. Jezdit se projet do Německa mě moc neláká :)

obavam se ze pokud se zasere tak jizda nepomuze , delal jsem tady mondeo , smazane chyby cca 2000km v nemecku skoro stale pod plynem , samozrejme kde to slo a vysledek pri navratu svitici kontrolka . provedena repase za 3000kc a zatim to funguje . to same mam na svem galaxy a najezd cca 150000km , pri ucpani dif tlak 4000Pa , po repasi tlak 400-500Pa . (novy cca 100Pa ) ted na tom najeto cca 5000km a zatim bez problemu , jak bude cas zmerim dif tlak o kolik se zmenil .

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 22.10.2011 13:10
od zdenyvm
Dav píše:Prikladam foto te zasuvky EGR konektoru, da se rozpojit a vycistit. Ale nejvice to bylo spinave, jak je ta kryci buzirka a castecne jsou odhalene vodice. Tama se dostavaji necistoty, mel jsem to i od oleje, asi strikalo odvetrani skrine. Ted to necuka, tak to ani nesleduji, zda je to ciste.
Snad vam to pomuze :wink:
Tak ať hledám jak hledám, tak jsem ten konektor nenašel... :( V podpisu máš 1,6 80kw, stejně jako já. Je možné, že je jich víc variant?

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 22.10.2011 13:27
od V12
Raada píše:To je zajimave. Podle servisnich pokynu v ETISu by se mel pri 120tis. km vymenit DPF. Soude ale dle vasich reakci tak muze vydrzet mnohem dele...
Ked sa jazdia dlhe trasy bez zastaveni a ustalenou vysokou rychlostou, DPF je schopny vydrzat aj do 150k km. A naopak - ked sa jazdi po meste alebo extremne na spotrebu - cize v nizkych otackach, skape aj po 100k km. Cize neda sa to nejako zovseobecnit, zalezi hlavne na style jazdenia a sposobe pouzitia auta. Moj denny nabeh cca 22 km by DPF zabil po pol roku - ani jedna regeneracia by nedobehla.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 22.10.2011 18:12
od Dav
To zdenyvm:
ten konektor tam mas urcite stejne, jen muze byt trosku nize. Najdi si EGR ventil a pak od neho vede kabel primo do konektrou.
Tady to najdes podrobneji, ja jsem zatim EGR a trubky necistil, ale urcite to doporucuji.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... gr#p458094

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 22.10.2011 18:20
od zdenyvm
Díky! Až se někdy hecnu, tak ho vyhodím ven taky a vyčistím. Vypadá to, že by to mělo jít jenom zhora, nemám v garáži jámu... Bez té trubky to asi vyhodit nepůjde, ale i tak to brzo zkusím.