bliká kontrolka žhavení

Odpovědět
Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: bliká kontrolka žhavení

Příspěvek od Eidž » 20.01.2013 20:59

No, asi to bude spíš závislé na počtu km, než na počtu let. Jestli jsem správně pochopil, 80 tis. km máš za dva roky.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
gabriiel
Junior
Junior
Příspěvky: 213
Registrován: 01.12.2012 19:47
Bydliště: Chrudim

Re: bliká kontrolka žhavení

Příspěvek od gabriiel » 21.01.2013 11:03

gabriiel píše:Predbezne info: na diagnostice nenasli zadny problem (tomu se divim, kdyz to hazelo nouzak, ale budiz), respektive prej jsou jen nizsi tlaky na vstrikovani, nez maji byt. V servisu vycistili turbo, zkontrolovali ridici jednotku a to je vse prej OK. Takze posilaji vstriky na testovani...
Tak pokracovani pribehu: vstriky byly zkontrolovany, jsou pry OK. Servisak rikal, ze vymeni nejake cidlo, ktere zvykne taky blbnout a da mi vedet. Teoreticky to mohlo byt pry turbem a jak ho vycistili, tak to zkusi po vymene toho cidla projet a snad by to mohlo byt dobry.

Osobne mam z toho zvlastni pocity, alespon dle moznych pricin tady z fora to zatim na nic neodpovida :nixw: A o zadnym cidle jsem se tady taky nic nedocetl. Tak zatim doufam, bo uz chci draka zpatky! :nunu:
Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | Obrázek
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW | Obrázek

Uživatelský avatar
LeFort
.
.
Příspěvky: 147
Registrován: 15.05.2010 00:54
Bydliště: Hořovice

Re: bliká kontrolka žhavení

Příspěvek od LeFort » 21.01.2013 22:59

Má na mysli čidlo tlaku přímo na railu, někde na UK foru jsem četl, že poměrně často odchází. Bylo by to asi nejlevnější řešení.
Fiesta ST 1.6 EcoBoost
Lancia k Coupé 2.0 20V turbo
Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT
ex:Mondeo mk3 2.0 TDCi

Uživatelský avatar
gabriiel
Junior
Junior
Příspěvky: 213
Registrován: 01.12.2012 19:47
Bydliště: Chrudim

Re: bliká kontrolka žhavení

Příspěvek od gabriiel » 21.01.2013 23:24

Smazána zbytečná citace.

Tak doufejme.

Ale porad mi vrtaji hlavou ty teply starty (kdyz nastartuju venku v minusu, 5 minut pojezdim, pak motor zdechnu a za 5 minut zas nastartuju) - proc to vrcelo na 600 ot/min a slapani na plyn nedelalo vubec nic, az pak po par vterinach (nekdy i 20-30) to chytlo na full cca 850 ot/min a bylo to pak OK.

Tomu nerozumim. Jestli to nebylo starym SW ridici jednotky (jelikoz ten je pry u me OK dle sdeleni technika) pak jedine vstrikama a ty jsou dobry. Zeby i na tohle mohlo mit vliv nejake cidlo? :nixw:

Zitra snad budu vedet vic :bravo22:
Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | Obrázek
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW | Obrázek

Uživatelský avatar
LeFort
.
.
Příspěvky: 147
Registrován: 15.05.2010 00:54
Bydliště: Hořovice

Re: bliká kontrolka žhavení

Příspěvek od LeFort » 22.01.2013 17:48

Na tohle přesně mi pomohl upgrade softu, ale jestli ho máš aktuální a vstřiky jsou ok, tipl bych to na to čidlo. Hlídá aktuální tlak v railu a pokud blbne, tak to dělá ty problémy co píšeš, někdo to na talkford.com taky popisoval. Tak hodně zdaru :)
Fiesta ST 1.6 EcoBoost
Lancia k Coupé 2.0 20V turbo
Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT
ex:Mondeo mk3 2.0 TDCi

Uživatelský avatar
gabriiel
Junior
Junior
Příspěvky: 213
Registrován: 01.12.2012 19:47
Bydliště: Chrudim

Re: bliká kontrolka žhavení

Příspěvek od gabriiel » 22.01.2013 18:18

Jestli to bude jen tim blbym cidlem, tak pohoda :) Dam vedet.
Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | Obrázek
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW | Obrázek

Uživatelský avatar
foxos hifonics
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 503
Registrován: 28.09.2009 20:16
Bydliště: Plzeň

Re: bliká kontrolka žhavení

Příspěvek od foxos hifonics » 24.01.2013 15:36

pánove když jste dělali repas vstřiků na kolik vás to vyšlo??a i repas čerpadla díky
ex Ford mondeo 2.0 TDCI 96kw 2003
Mazda 6 2.3 benzín 122kw 2005 -40

Uživatelský avatar
lancer_bobek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 30.05.2012 22:37

Re: bliká kontrolka žhavení

Příspěvek od lancer_bobek » 28.01.2013 19:12

Ahoj.. Minulý čtvrtek jsem si přivezl v autě repasované čerpadlo. 26.000 i s prací a se slevou 22.000. Jediné, co se změnilo je, že to pod zatížením nejde do nouzového režim. Ovšem zůstaly další projevy ne zrovna zdravého motoru:

- citelné cukání v tahu většinou při konstantních otáčkách, hlavně teď v zimě znatelné
- při prudkém přidání plynu chrochtavý až rachtavý zvuk
- celkově horší zvuk od doby, kdy jsem auto koupil, po studeném startu hodně ventilový zvuk


Tak nevím, kde dál hledat závady..Po repasi sem měli chvilku pocit, že auto táhne líp odspoda. Spotřeba se o něco snížila. Nevím zda nesehnat na zkoušku váhu vzduchu k výměně. EGR byl měněnýa když jsem ho rozebíral, tak byl prakticky čistý.

Několikrát jsem v servisu vyslovil obavy nad špatnýma vstřikama, ale odbyly mě, že po zkoušce nejdou do přepadu, takže budou dobré. Ale jestli to znamená i že nebudou ani unavené, to těžko říct. Jinak je podezřívám, že avizované čištění stejně neprovedli. Minimálně určitě nečistili nádrž..
Ford Mondeo MK3 kombi, 2.2TDCi 114kW GHIA, 12/2006

z-a-p-l-i-k
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 01.02.2013 10:13

Re: bliká kontrolka žhavení

Příspěvek od z-a-p-l-i-k » 01.02.2013 10:27

Zdravím pánové :-) Měl jsem stejné problémy. Auto mě padalo do nouzáků při prudkém sešlápnutí motoru ,ale blikala jen kontrolka motoru jel jsem na hory mno a celou cestu blikala jsem to tam dokuckal a šel lyžovat. Večer přijdu k autu a říkam si mondíku podrž mě a podržel sice jsem startér držel cca 8 vteřin ,ale naskočil a tak jsem se asi 80 km/h dobelhal zase domů :-) a ráno auto ani nenaskočilo :-) . Tak jsem si to rozebral , vyčistil EGR ventil a šel kontrolovat tlaky CR :-) a tak kamarád točil klíčkem a já chtěl zkusit jestli tam jde nějaká naftička ze vsřiků a nešlo ji moc :-) pak jsem se dočetl ,že by mě to uřízlo prst kdyby to fungovalo :-) . Tak jsem to vzal na diagnostiku a psalo to špatnej tlak v soustavě. Tak jsem vyměnil filtr nepomohlo a vzal střiky aby se mě na ně podívali :-) mno a všechny 4 byli v háji a vyšel mě repas na 35 tisíc :-( :bebng: :bebng:
A ještě než mě odešli vstřiky měl jsem hrozně malou spotřebu cca 4,5 litru na sto :-) a mám miláčka 2.0 tdci :-)

Uživatelský avatar
KoDeath
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 04.12.2012 15:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: bliká kontrolka žhavení

Příspěvek od KoDeath » 01.02.2013 12:53

já jsem dával ve středu na výměnu vstřiky a komplet cena by měla být necelých 25tis...v nejbližších dnech si pro to pojedu, tak pak poreferuji, jak se auto chová :-)
Obrázek
Ford Mondeo Mk. III kombi - r.v. 2002 | 2.0TDCI - 96kW | Ghia || Author Traction 2010 White

Uživatelský avatar
gabriiel
Junior
Junior
Příspěvky: 213
Registrován: 01.12.2012 19:47
Bydliště: Chrudim

Re: bliká kontrolka žhavení

Příspěvek od gabriiel » 01.02.2013 17:09

Tak u me porad nevedi cim to je :nixw: vstriky byly na dvou ruznych testech, jsou cisty jak detska prdel, cidla veskery mozny vymeneny, pedal taky, jeste premysli o cerpadlu, ale kdyby bylo cerpadlo chytly, tak jsou chytly i vstriky, ne?

Jak rikal tata, ktery mel nejaky podobny problem na oktavce tdi a taky vse vypadalo na nejakou zavadu cerpadla nebo vstriku az se nakonec :nunu: , zkontroloval kabelaz a zjistil, ze ma jeden blbej kablik prolomenej. Po vymene blbeho kabliku byl klid. Zacinam verit na duchy... :shocked:
Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | Obrázek
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW | Obrázek

z-a-p-l-i-k
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 01.02.2013 10:13

Re: bliká kontrolka žhavení

Příspěvek od z-a-p-l-i-k » 01.02.2013 23:44

čerpadlo by to nebylo ,protože tam snad musí odejít jen ,že by se drolilo a špony by šli do stříků :/. tak zkusit zátěžovej test při jízdě s diagnostikou ,aby se zjistilo při čem to padá . Na duchy bych to zatím nesváděl :shocked: :shocked: :Dancer:

Uživatelský avatar
lancer_bobek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 30.05.2012 22:37

Re: bliká kontrolka žhavení

Příspěvek od lancer_bobek » 02.02.2013 16:11

Zrejme nemusi byt chytle vzdycky vstriky. Jak pisu ve svem prispevku, zavadu vstrikovacu jsem jim skoro nutil, pry se nezdaji byt spatne po testu. Cerpadlo ale bylo a davalo spony do systemu. Jestli system vycistili muzu jen doufat..Samozrejme je lepsi vymenit nejdrive cerpadlo a az nasledne vstriky, abyste eliminovali vznik spon, ktere vam znici nove vstriky..

Nedostatecny tlak:
1) cerpadlo
2) netesny davkovaci ventil
nebo
3) vysoky prepad
Ford Mondeo MK3 kombi, 2.2TDCi 114kW GHIA, 12/2006

Uživatelský avatar
gabriiel
Junior
Junior
Příspěvky: 213
Registrován: 01.12.2012 19:47
Bydliště: Chrudim

Re: bliká kontrolka žhavení

Příspěvek od gabriiel » 04.02.2013 15:17

Z dieselservisu prisla informace, ze muj problem se elektricke kabelaze stopro netyka. No, prolejzat a hledat zalomeny kabilek v te spleti by se mi taky nechtelo... :D

Jeste premyslim, jestli to nemuze delat palivovy filtr (neni Delphi a to se mi moc nelibi), bo uz nevim co dalsiho (kdyz cerpadlem to nejspis nebude, ale.. :nixw: ) :D

Kdyz to zkouseli v SRN, tak tomu dali na prdel a jelo to jak z praku. Po dovozu vymenili olej, filtry, palivak, prohnali diagnostikou a vse v pohode. A ja s tim vyjedu za branu, natankuji vervu a po 50 km bliky blik zhavice... A dost predpokladam, ze dovozce by si takovy podraz na triko nevzal, kdyz poskytuje zaruku na technicky stav (prave proto to v SRN prohlizeji ze vsech stran 2 hodiny, aby se vyhnuli pruserum), takze jakakoli zavada jde na jeho naklady.

Tak babo, rad :ble2:
Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | Obrázek
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW | Obrázek

Uživatelský avatar
KoDeath
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 04.12.2012 15:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: bliká kontrolka žhavení

Příspěvek od KoDeath » 04.02.2013 15:22

jen pro info k tomu filtru - minulý týden jsem nechával měnit vstřiky a mechanik mi kladl na srdce, že je potřeba tam dávat buď originál Ford nebo Delphi palivák, jinak že s tím bývají problémy. netuším, jestli je to tvůj případ...spíš je to obecná rada pro všechny :-)
Obrázek
Ford Mondeo Mk. III kombi - r.v. 2002 | 2.0TDCI - 96kW | Ghia || Author Traction 2010 White

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 diesel“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů