bliká kontrolka žhavení
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: bliká kontrolka žhavení
No, asi to bude spíš závislé na počtu km, než na počtu let. Jestli jsem správně pochopil, 80 tis. km máš za dva roky.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- gabriiel
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 01.12.2012 19:47
- Bydliště: Chrudim
Re: bliká kontrolka žhavení
Tak pokracovani pribehu: vstriky byly zkontrolovany, jsou pry OK. Servisak rikal, ze vymeni nejake cidlo, ktere zvykne taky blbnout a da mi vedet. Teoreticky to mohlo byt pry turbem a jak ho vycistili, tak to zkusi po vymene toho cidla projet a snad by to mohlo byt dobry.gabriiel píše:Predbezne info: na diagnostice nenasli zadny problem (tomu se divim, kdyz to hazelo nouzak, ale budiz), respektive prej jsou jen nizsi tlaky na vstrikovani, nez maji byt. V servisu vycistili turbo, zkontrolovali ridici jednotku a to je vse prej OK. Takze posilaji vstriky na testovani...
Osobne mam z toho zvlastni pocity, alespon dle moznych pricin tady z fora to zatim na nic neodpovida


Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | 
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

- LeFort
- .
- Příspěvky: 147
- Registrován: 15.05.2010 00:54
- Bydliště: Hořovice
Re: bliká kontrolka žhavení
Má na mysli čidlo tlaku přímo na railu, někde na UK foru jsem četl, že poměrně často odchází. Bylo by to asi nejlevnější řešení.
Fiesta ST 1.6 EcoBoost
Lancia k Coupé 2.0 20V turbo
Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT
ex:Mondeo mk3 2.0 TDCi
Lancia k Coupé 2.0 20V turbo
Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT
ex:Mondeo mk3 2.0 TDCi
- gabriiel
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 01.12.2012 19:47
- Bydliště: Chrudim
Re: bliká kontrolka žhavení
Smazána zbytečná citace.
Tak doufejme.
Ale porad mi vrtaji hlavou ty teply starty (kdyz nastartuju venku v minusu, 5 minut pojezdim, pak motor zdechnu a za 5 minut zas nastartuju) - proc to vrcelo na 600 ot/min a slapani na plyn nedelalo vubec nic, az pak po par vterinach (nekdy i 20-30) to chytlo na full cca 850 ot/min a bylo to pak OK.
Tomu nerozumim. Jestli to nebylo starym SW ridici jednotky (jelikoz ten je pry u me OK dle sdeleni technika) pak jedine vstrikama a ty jsou dobry. Zeby i na tohle mohlo mit vliv nejake cidlo?
Zitra snad budu vedet vic
Tak doufejme.
Ale porad mi vrtaji hlavou ty teply starty (kdyz nastartuju venku v minusu, 5 minut pojezdim, pak motor zdechnu a za 5 minut zas nastartuju) - proc to vrcelo na 600 ot/min a slapani na plyn nedelalo vubec nic, az pak po par vterinach (nekdy i 20-30) to chytlo na full cca 850 ot/min a bylo to pak OK.
Tomu nerozumim. Jestli to nebylo starym SW ridici jednotky (jelikoz ten je pry u me OK dle sdeleni technika) pak jedine vstrikama a ty jsou dobry. Zeby i na tohle mohlo mit vliv nejake cidlo?

Zitra snad budu vedet vic

Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | 
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

- LeFort
- .
- Příspěvky: 147
- Registrován: 15.05.2010 00:54
- Bydliště: Hořovice
Re: bliká kontrolka žhavení
Na tohle přesně mi pomohl upgrade softu, ale jestli ho máš aktuální a vstřiky jsou ok, tipl bych to na to čidlo. Hlídá aktuální tlak v railu a pokud blbne, tak to dělá ty problémy co píšeš, někdo to na talkford.com taky popisoval. Tak hodně zdaru 

Fiesta ST 1.6 EcoBoost
Lancia k Coupé 2.0 20V turbo
Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT
ex:Mondeo mk3 2.0 TDCi
Lancia k Coupé 2.0 20V turbo
Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT
ex:Mondeo mk3 2.0 TDCi
- gabriiel
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 01.12.2012 19:47
- Bydliště: Chrudim
Re: bliká kontrolka žhavení
Jestli to bude jen tim blbym cidlem, tak pohoda
Dam vedet.

Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | 
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

- foxos hifonics
- Pokročilý
- Příspěvky: 503
- Registrován: 28.09.2009 20:16
- Bydliště: Plzeň
Re: bliká kontrolka žhavení
pánove když jste dělali repas vstřiků na kolik vás to vyšlo??a i repas čerpadla díky
ex Ford mondeo 2.0 TDCI 96kw 2003
Mazda 6 2.3 benzín 122kw 2005 -40
Mazda 6 2.3 benzín 122kw 2005 -40
- lancer_bobek
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 30.05.2012 22:37
Re: bliká kontrolka žhavení
Ahoj.. Minulý čtvrtek jsem si přivezl v autě repasované čerpadlo. 26.000 i s prací a se slevou 22.000. Jediné, co se změnilo je, že to pod zatížením nejde do nouzového režim. Ovšem zůstaly další projevy ne zrovna zdravého motoru:
- citelné cukání v tahu většinou při konstantních otáčkách, hlavně teď v zimě znatelné
- při prudkém přidání plynu chrochtavý až rachtavý zvuk
- celkově horší zvuk od doby, kdy jsem auto koupil, po studeném startu hodně ventilový zvuk
Tak nevím, kde dál hledat závady..Po repasi sem měli chvilku pocit, že auto táhne líp odspoda. Spotřeba se o něco snížila. Nevím zda nesehnat na zkoušku váhu vzduchu k výměně. EGR byl měněnýa když jsem ho rozebíral, tak byl prakticky čistý.
Několikrát jsem v servisu vyslovil obavy nad špatnýma vstřikama, ale odbyly mě, že po zkoušce nejdou do přepadu, takže budou dobré. Ale jestli to znamená i že nebudou ani unavené, to těžko říct. Jinak je podezřívám, že avizované čištění stejně neprovedli. Minimálně určitě nečistili nádrž..
- citelné cukání v tahu většinou při konstantních otáčkách, hlavně teď v zimě znatelné
- při prudkém přidání plynu chrochtavý až rachtavý zvuk
- celkově horší zvuk od doby, kdy jsem auto koupil, po studeném startu hodně ventilový zvuk
Tak nevím, kde dál hledat závady..Po repasi sem měli chvilku pocit, že auto táhne líp odspoda. Spotřeba se o něco snížila. Nevím zda nesehnat na zkoušku váhu vzduchu k výměně. EGR byl měněnýa když jsem ho rozebíral, tak byl prakticky čistý.
Několikrát jsem v servisu vyslovil obavy nad špatnýma vstřikama, ale odbyly mě, že po zkoušce nejdou do přepadu, takže budou dobré. Ale jestli to znamená i že nebudou ani unavené, to těžko říct. Jinak je podezřívám, že avizované čištění stejně neprovedli. Minimálně určitě nečistili nádrž..
Ford Mondeo MK3 kombi, 2.2TDCi 114kW GHIA, 12/2006
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 01.02.2013 10:13
Re: bliká kontrolka žhavení
Zdravím pánové
Měl jsem stejné problémy. Auto mě padalo do nouzáků při prudkém sešlápnutí motoru ,ale blikala jen kontrolka motoru jel jsem na hory mno a celou cestu blikala jsem to tam dokuckal a šel lyžovat. Večer přijdu k autu a říkam si mondíku podrž mě a podržel sice jsem startér držel cca 8 vteřin ,ale naskočil a tak jsem se asi 80 km/h dobelhal zase domů
a ráno auto ani nenaskočilo
. Tak jsem si to rozebral , vyčistil EGR ventil a šel kontrolovat tlaky CR
a tak kamarád točil klíčkem a já chtěl zkusit jestli tam jde nějaká naftička ze vsřiků a nešlo ji moc
pak jsem se dočetl ,že by mě to uřízlo prst kdyby to fungovalo
. Tak jsem to vzal na diagnostiku a psalo to špatnej tlak v soustavě. Tak jsem vyměnil filtr nepomohlo a vzal střiky aby se mě na ně podívali
mno a všechny 4 byli v háji a vyšel mě repas na 35 tisíc

A ještě než mě odešli vstřiky měl jsem hrozně malou spotřebu cca 4,5 litru na sto
a mám miláčka 2.0 tdci 










A ještě než mě odešli vstřiky měl jsem hrozně malou spotřebu cca 4,5 litru na sto


- KoDeath
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.12.2012 15:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: bliká kontrolka žhavení
já jsem dával ve středu na výměnu vstřiky a komplet cena by měla být necelých 25tis...v nejbližších dnech si pro to pojedu, tak pak poreferuji, jak se auto chová 

Ford Mondeo Mk. III kombi - r.v. 2002 | 2.0TDCI - 96kW | Ghia || Author Traction 2010 White
- gabriiel
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 01.12.2012 19:47
- Bydliště: Chrudim
Re: bliká kontrolka žhavení
Tak u me porad nevedi cim to je
vstriky byly na dvou ruznych testech, jsou cisty jak detska prdel, cidla veskery mozny vymeneny, pedal taky, jeste premysli o cerpadlu, ale kdyby bylo cerpadlo chytly, tak jsou chytly i vstriky, ne?
Jak rikal tata, ktery mel nejaky podobny problem na oktavce tdi a taky vse vypadalo na nejakou zavadu cerpadla nebo vstriku az se nakonec
, zkontroloval kabelaz a zjistil, ze ma jeden blbej kablik prolomenej. Po vymene blbeho kabliku byl klid. Zacinam verit na duchy... 

Jak rikal tata, ktery mel nejaky podobny problem na oktavce tdi a taky vse vypadalo na nejakou zavadu cerpadla nebo vstriku az se nakonec


Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | 
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 01.02.2013 10:13
Re: bliká kontrolka žhavení
čerpadlo by to nebylo ,protože tam snad musí odejít jen ,že by se drolilo a špony by šli do stříků :/. tak zkusit zátěžovej test při jízdě s diagnostikou ,aby se zjistilo při čem to padá . Na duchy bych to zatím nesváděl




- lancer_bobek
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 30.05.2012 22:37
Re: bliká kontrolka žhavení
Zrejme nemusi byt chytle vzdycky vstriky. Jak pisu ve svem prispevku, zavadu vstrikovacu jsem jim skoro nutil, pry se nezdaji byt spatne po testu. Cerpadlo ale bylo a davalo spony do systemu. Jestli system vycistili muzu jen doufat..Samozrejme je lepsi vymenit nejdrive cerpadlo a az nasledne vstriky, abyste eliminovali vznik spon, ktere vam znici nove vstriky..
Nedostatecny tlak:
1) cerpadlo
2) netesny davkovaci ventil
nebo
3) vysoky prepad
Nedostatecny tlak:
1) cerpadlo
2) netesny davkovaci ventil
nebo
3) vysoky prepad
Ford Mondeo MK3 kombi, 2.2TDCi 114kW GHIA, 12/2006
- gabriiel
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 01.12.2012 19:47
- Bydliště: Chrudim
Re: bliká kontrolka žhavení
Z dieselservisu prisla informace, ze muj problem se elektricke kabelaze stopro netyka. No, prolejzat a hledat zalomeny kabilek v te spleti by se mi taky nechtelo... 
Jeste premyslim, jestli to nemuze delat palivovy filtr (neni Delphi a to se mi moc nelibi), bo uz nevim co dalsiho (kdyz cerpadlem to nejspis nebude, ale..
) 
Kdyz to zkouseli v SRN, tak tomu dali na prdel a jelo to jak z praku. Po dovozu vymenili olej, filtry, palivak, prohnali diagnostikou a vse v pohode. A ja s tim vyjedu za branu, natankuji vervu a po 50 km bliky blik zhavice... A dost predpokladam, ze dovozce by si takovy podraz na triko nevzal, kdyz poskytuje zaruku na technicky stav (prave proto to v SRN prohlizeji ze vsech stran 2 hodiny, aby se vyhnuli pruserum), takze jakakoli zavada jde na jeho naklady.
Tak babo, rad

Jeste premyslim, jestli to nemuze delat palivovy filtr (neni Delphi a to se mi moc nelibi), bo uz nevim co dalsiho (kdyz cerpadlem to nejspis nebude, ale..


Kdyz to zkouseli v SRN, tak tomu dali na prdel a jelo to jak z praku. Po dovozu vymenili olej, filtry, palivak, prohnali diagnostikou a vse v pohode. A ja s tim vyjedu za branu, natankuji vervu a po 50 km bliky blik zhavice... A dost predpokladam, ze dovozce by si takovy podraz na triko nevzal, kdyz poskytuje zaruku na technicky stav (prave proto to v SRN prohlizeji ze vsech stran 2 hodiny, aby se vyhnuli pruserum), takze jakakoli zavada jde na jeho naklady.
Tak babo, rad

Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | 
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

- KoDeath
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.12.2012 15:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: bliká kontrolka žhavení
jen pro info k tomu filtru - minulý týden jsem nechával měnit vstřiky a mechanik mi kladl na srdce, že je potřeba tam dávat buď originál Ford nebo Delphi palivák, jinak že s tím bývají problémy. netuším, jestli je to tvůj případ...spíš je to obecná rada pro všechny 

Ford Mondeo Mk. III kombi - r.v. 2002 | 2.0TDCI - 96kW | Ghia || Author Traction 2010 White
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů