Stránka 22 z 29
Re: Focus mk4 2018
Napsal: 18.02.2019 11:52
od robbert
Re: Focus mk4 2018
Napsal: 18.02.2019 13:09
od Sentik
No, to vypadá hodně dobře
Jsem zvědav na cenu u nás, počítám, že bude začínat tak na 890k sakra ..
Minule jsem si "plný" STčko nevzal hlavně, že bylo na konci živ. cyklu a to člověku přijde už u tak drahýho auta škoda, no a nový bude zas značně dražší, věčnej boj

Re: Focus mk4 2018
Napsal: 18.02.2019 13:18
od Karel2
Kolik byl rozdil? Prave ze v FFIII ST byl jeden z tech lepsich motoru. Udajne nejlepsi.
Re: Focus mk4 2018
Napsal: 18.02.2019 13:38
od Sentik
Tady budeme OT a počítám, že nás za to zmlátí .. ale v době nákupu jsem tam měl rozdíl cca 200k a tak jsem raději bral v tý generaci "levnější" ST-Line a říkal si, že plný ST třeba příště.. Ten rozdíl mi nějak nepříšel odpovídající a RS už bylo prostě moc.
Jen abych se vrátil k tématu threadu. Nový ST už se vlastně celkem zajímavě přiblíží současnýmu RS, neříkám úplně, ale "na dostřel", no bude to hodně zajímavý. Začínám šetřit

Re: Focus mk4 2018
Napsal: 18.02.2019 14:13
od lenzi
Co sa tyka zivotneho cyklu, podla mna je lepsie brat auto ku koncu zivotneho cyklu, ako k zaciatku. Na konci uz byvaju odchytane kdejake muchy...
Re: Focus mk4 2018
Napsal: 18.02.2019 17:11
od IvanSt
Tak přeci 2.3 z RS. Škoda nahrazení analogových budíků, ty byly u silného Focusu ikonické. Každopádně tyhle LED světlomety nemají chybu. Už se těším na léto.
Re: Focus mk4 2018
Napsal: 18.02.2019 19:05
od patekradek
lenzi píše:Co sa tyka zivotneho cyklu, podla mna je lepsie brat auto ku koncu zivotneho cyklu, ako k zaciatku. Na konci uz byvaju odchytane kdejake muchy...
Měl jsem a stále i mám podobný nazor

bohužel musím konstatovat ze máme doma FF2 2005 ztocenka z nemecka takze aspon 300nalitano pak moje (ted uz manzelky) 2008 obrovská ztočenka možná i 400nalitano
a pak funglovka 2011 se 130nalitanými. Všechno 1,6 benzin 74kW combi. Paradoxně ta 2011 měla asi nejvíc problémů, prasklá přední péra opravdu zvláštním způsobem, klima v háji, koroze začala uplně stejně jako na mojí stočence prostě v osmém roce věku auta(lemy), jen se čtvrtinou kilometrů mého vozu. Takže u nás doma říkáme že auto je hlavně o štěstí

Re: Focus mk4 2018
Napsal: 18.02.2019 19:49
od enjoy
A nebo za ty roky výroby zjistí, co vydrží moc dlouho a co jde dát do toho auta levnějšího.
Re: Focus mk4 2018
Napsal: 18.02.2019 20:45
od Adow
Jen aby kluci pohlídali to těsnění

Focus mk4 2018
Napsal: 04.03.2019 00:40
od RosemanCZ
Re: Focus mk4 2018
Napsal: 13.04.2019 06:44
od ZaQik
Re: Focus mk4 2018
Napsal: 03.05.2019 21:51
od fofok
Tak jsem si ho byl dneska projet a jsem lehce nahlodán.Překvapilo mne jak je 1,0 ecoboost 74 kw přidušená oproti 92 kw,přirovnal bych to pomalu k rozdílu dvanáctistovce a dvoulitru v atmosféře.Jízdní vlastnosti,tlumení nerovností,odhlučnění podvozku,tuhost karoserie a řízení na jedničku klasickej focus.Řazení není špatný a prostornost kabiny taky velká.Oproti mikro kabině fofo III rozdíl golf vs passat.Kufr kombi přes 600 l no nevím,když jsem to měřil tak užší než ve focusu II a prý jeden nejširších ve třídě a subjektivně stejnej jako fofo II.Brzdy ostrej nástup,nebejalo ala hnojdé.Hlučnost třívalce větší než u škody chcala,v bolce se jim to podařili vyřešit lépe.Výbava balíčky klasika,chci tohle a dostanu tři další věci co nechci a mě by vyhovovalo titanium nebo st line,ale 70% výbavy bych nevyužil nebo nechtěl,ale automibilky to teď tak mají.Než dovybavit nižší výbavu se vyplatí vzít rovnou vyšší.Sedačky vepředu dobrý v titaniu a st line vzadu jsou lepší ve škodě šťala se kterou jsem jezdil taky.Celkově dobrý,ale Skála boleslavskej golf mě překvapil v dobrým slova smyslu víc.
Re: Focus mk4 2018
Napsal: 04.05.2019 06:58
od fofok
Ještě trochu doplním.To vypínání třetího válce jsem taky vyzkoušel.Při devadesátce na rovince nebo při nižší zátěži se to zapne a když to jede na dva válce,tak se auto malinko rozvibruje.Kdybych se na to nesoustředil tak to nezaregistruju.Za mě lepší věc než startstop.Spotřeba přitom klesne a je 3l na sto.Normálně jde reálně s litrem v průměru jezdit v poho pod šest i lehce nad pět podle mě.Co jsem se ptal tak se filtr poprvý vypaloval ve dvoutisících km.U ST line je trdší podvozek,ale ne nepohodlnej.Pak to má tři režimy.Myslím sport,eco normal,kdy přitvrdí řízení,zvýší se reakce na plyn pedál a zostří se už tak ostrej nástup brzd.
Re: Focus mk4 2018
Napsal: 06.05.2019 15:23
od Sentik
A máme tak nějak český ceny STčka... (nevím, jestli by si nezasloužil vlastní vlákno nebo jestli už nemá a přehlídl jsem)
https://www.autorevue.cz/novy-ford-focu ... nicka-data
čekal jsem i víc a uprímně ... dost zvažuju upgrade z ST-Line na ST

Re: Focus mk4 2018
Napsal: 06.05.2019 15:28
od Gossip
3/4 milionu za sportovni vuz s 140kw? to neni zrovna trhac asfaltu