Stránka 22 z 44
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 11.02.2013 20:56
od stano.
Bullitt píše:Podle mě to jako nový fungovalo trochu líp, akorát se to "nepadání" časem zhoršilo, protože ten systém je příliš složitej náchylnej na všechno možný,...
A presne na toto sa snazim prist

Volnobezny mam novy. Hadice tiez. Cidlo klukovky je nove, ostatne cistene. Uz som z toho chory

System akym to funguje mi je jasny. Zaujima ma PRECO.
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 12.02.2013 05:01
od vitr73
Proc? ..to jsem se ptal taky celej rok kdyz jsem hledal co to dela...ani ve fordu mne znamej neporadil....kdyz mne vyjmenoval co vsechno vymenit.....na odpoved ze to uz je vymeneno jen pokrcil rameny...a moje zkusenost je ze to ted delaj vsechny 1.8 a 2.0!!!!! ..co jsem mnel v ruce tak vsechny...
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 15.09.2013 20:10
od Crashdown
Zdravím, mám Focuse 2005 2l Durateca, ale mám podobný problém jako vy. Když řadím otáčky bývají chvilku seklé a ještě třeba o 100 nebo 200 povyskočí a při následném zařazení auto cukne, to mě na tom štve nejvíc, pokud chci aby to necukalo při řazení nejčastěji 1,2,3 tak člověk musí opravdu dlouze pouštět spojku a přidávat plyn... půjde toto nějako poladit? Pročítat 30 stránek se mi zrovna nechce.
Díky za rady
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 15.09.2013 22:57
od stano.
Ked zistim co to je, dam vediet. Uz mam bud vymenene alebo skontrolovane asi vsetko

Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 16.09.2013 14:49
od Honza.tomi
Zravím chlapi,
mam 1.8 už 4,5 roku a celou dobu jezdím s tímto problémem s nepadajícíma otáčkama. Dokonce když mám neutrál a stojím v kopci, pustím auto aby se rozjelo tak se otáčky zase z těch 700-800 zvednou. Včera jsem opět zkusil, při jízdě z kopce, vyřadil jsem, prošlápl trochu plyn, vyběhlo mi to na 3000 ot a zůstalo to tam. Po přečtení Fora musím uznat že jste fakt borci že jste na to kápli. Chystám se to provést přesně dle vás, jenže nejsem žádný mechanik, nikdy jsem se v tom moc nehrabal, tak se toho trošku bojím, otočit klapku, vyrobit podložku, utěsnit...Popsaný je to pěkně, ale říkám, trošku se bojím do toho šahat, oprávněně nebo to zvládne i nemechanik?
S pozdravem Honza
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 16.09.2013 18:20
od petulak
To zvládneš.

Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 16.09.2013 20:53
od Crashdown
bude ten návod stejný i na Fofo II?
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 16.09.2013 21:13
od fulda007
Mám pouze otočenou klapku a zaslepenou odvětrávací hadici na sání a už se to nikdy neobjevilo

Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 20.09.2013 10:58
od Honza.tomi
Tak jsem to dnes ráno rozebral, to bylo to nejmenší, ale jak jste se dostali k tomu volnoběžnému ventilu? Tam se nedá vlézt ani shora ani zdola

. A která je ta odvětrávací hadice prosím?
Díky, Honza
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 20.09.2013 14:42
od vitr73
ja se na ventil dostanu se svejma hnatama jen a pouze zezdola...ale uz jsem videl typka co se svejma vetvickama odsrouboval ventil i ze zhora

..ta hadice vede z podkatalizatoru dozadu primo do saciho potrubi(mne nepochopitelne kdyz to tamtudy saje vzduch z kliky o kterym nemuze řj vubec vedet)
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 20.09.2013 15:16
od stano.
Ja nemam zrovna male ruky. A uz som sa tam dostal aj "zhora". Len musim vyhodit airbox a tu hrubu hadicu, ktora ide do sacej klapky. Je pravda, ze zospodu to ide lepsie. No musis mat dostupny zdvihak. Na heveri tam nevlezies pod napravu. Hlavu musis mat doslova za motorom, presne pod tym ventilom.
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 20.09.2013 16:46
od petulak
Někdy může bejt v kelu i tato hadička, pak to taky blbne.
Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 20.09.2013 17:07
od vitr73
Peto...a ty tam jeste tuhle vec pod kapotou mas jo?

Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 21.09.2013 07:57
od petulak
Pod kapotou to je, ale všechny hadičky

zaslepený.

Re: Při řazení neklesají otáčky
Napsal: 21.09.2013 12:44
od Honza.tomi
Petulak: co to vůbec je za krabičku?
Jinak jsem dneska otočil tu klapku a ucpal odvětrávací hadici a ejhle, otáčky padají úplně v klidu až na volnoběh a dokonce se mi to zdá živější, jen při mírném sešlápnutí plynu auto startuje. Tak ještě tu podložku, ale to bude asi větší oříšek

.
Ještě se zeptám, když klapka úplně zavírá až po dosahu 3000 ot, tudíž prakticky nebrzdí z kopce motorem, nevyplatí se z kopce vyhodit kvalt a jet na volnoběh?
Dík,Honza