Stránka 22 z 57
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 04.07.2010 15:06
od buceek07
No tak to je pecka...na kolik tě vyšlo to přetěsněni + šrouby... jen materiál ... mě totiš čeká asi to sami...teče to u + - stejnyho mista jako tobě a olej se mi nějak ztrácí tak to shodim a uvidim...ale stejně...furt lepší než turbo vstřiky a čerpadlo

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 05.07.2010 12:27
od jednaminus
Samotný materiál 5000kč. Koupil jsem celou sadu těsnění(pod hlavu, ventil víko,sání,sběrný výfukový a ještě pod něco-nevím co to je- vpravo na hlavě:-), v tý ceně je započítaný i těsnící tmel,gufera na dříky ventilů,hlavový šrouby,šroub na kliku a ještě vodní pumpa(cca 800), kterou jsem vyměnil preventivně, když byl k ní pěkný přístup.
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 06.07.2010 13:14
od buceek07
za 5 tyček tolik parády...tak to pořešim taky už jen pro svuj klid...moc díky jednaminus

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 23.07.2010 15:44
od jednaminus
buceek07
jestli jsem to správně pochopil, tak jsi původně sundával sání pro nějaký zvuk (klepání, chřestění) a po výměně čidla klepání ten zvuk zmizel. Můžeš ten zvuk blíž popsat a odkud se ti přesněji ozýval? Ukazovalo ti to chybu (kontrolka motoru)?
Po výměně těsnění mi začal motor po zahřátí klepat. Studený je tichý, je to opravdu jen u zahřátého motoru. Není to zvuk úplně ostrý kovový, je to tlumenější. Jde to jako od vaček (ventilů) na 1 nebo 2 válci. Příjde mi ten zvuk, jako když je na ventilech větší vůle (když se rozjížděla Š120 na malé otáčky). Víko šlo znovu dolů, podkůvky vačky jsem kontroloval (ventily jsem zběžně kontroloval pohledem, když byla hlava dole). Před výměnou těsnění motor neklepal, ten zvuk je tam nový. Přemýšlím, jestli to nemůže být to čidlo, jsem ho mohl teoreticky při demontáži sání nějak poškodit nebo spíš vedení k němu. Oleje je tam dost, origo ford 5w30.
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 24.07.2010 07:11
od buceek07
Mě klepal motor už od koupě a je to občasny nepravidelný takovy na půl kovovy klepání... teoreticky to mužou byt ventily

coš doufám že ne a ani to tomu nenasvědčuje. Podle mě je to nějaká kundovina na motoru co o něco klepe a akorát nemůžu přijít na to jaká...a to čidlo sem vyměnil, ale na klepání to nemělo vubec vliv a sání mám ok z r.v.2006 a oleje taky origo ford 5w - 30 a chyba motoru nic, kontrolka taky nic a diagnostika ford taky nic...musím se jet projet s kamilem a ten na to stopro přijde... je to machr

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 11.01.2011 16:50
od DjFresh666
ahoj fordaci,
zacinam pocitovat klepanie klapiek,takze nekompromisne idu v pondelok von.
chcel by som sa opytat tych co tie klapky maju von ci to teraz v zime nema nejake negativne ucinky??alebo ked pridam plyn ci netrha motorom
ci je lepsie ich tam nedavat lebo viac ludi tu vravelo ze tam vobec nemusia byt,u nas na svk su aj tie klapky a tesnenia drahe a vychadza to na vyse 200eur,
len s abojim ci nebude trhat motorom alebo budu behat otacky na neutrali,
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 11.01.2011 22:54
od buceek07
Ti co to vyndávali psali, že není problém ani v zimě....jinak všechno je tady

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 12.01.2011 10:21
od DjFresh666
buceek07 píše:Ti co to vyndávali psali, že není problém ani v zimě....jinak všechno je tady

precital som celu temu viac krat ale nenasiel som ako to je v zime,
a treba nieco zaslepit?viem ze na saniach z boku ako bola tycka,ale ci netraba nejaky snimac zaslepit tiez.niekto tu zaslepoval podtlakovy to treba??
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 12.01.2011 11:47
od koumess
Vytáhni jen tu čtyřhrannou osku a klapky co jsou na ní navlečené.Nic víc.
Nech tam domky od těch klapek a zpět namontuj i podtlakovou regulaci včetně páky s kulovým čepem co otáčí s čtyřhrannou oskou s klapkama. Tím to zatěsníš. Vše tak bude normálně fungovat jako by tam ty klapky byly.
Na zatěsňování otvorů po osce mezi válci uvnitř sání se vykašli nic tím nezískáš ani nestratíš,páč když to uděláš blbě tak se ti ty zátky časem uvolní a akorát tak projdou motorem. Nic víc stím nemá smysl dělat

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 12.01.2011 12:25
od DjFresh666
dakujem,v pondeol sa ide na to.snad potom budem trhat asfalt

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 12.01.2011 14:13
od ballu
Bez klapek i v - 20st. C na drc.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 14.01.2011 22:58
od DavidF
4 klapky stojí v CZ do 40€, těsnění pravděpodobně nepotřebuješ a pokud bude osa načatá tak ta se stejně sehnat nedá.
rozdělej to a uvidíš, pravděpodobně to bude do těch 40€ a půl dne práce
a pokud je to u vás dražší tak to nějak pořeš v čechách
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 16.01.2011 15:46
od Spyke
Taky jsem vířivé klapky řešil, sada ve Fordu cca 900,- Kč, hřídel se nedá koupit samostatně a těsnění zrovna nabízí borec na Fordclubu v inzerci za 500,- Kč. Takže i s poštovným se do 16 kil vejdeš, což se dá. Bez klapek mi to dělalo hovadiny a nejelo se s tím moc dobře, volnoběh nepravidelný, děs. Měl jsem najeto 130 tis. a ještě se klapky neozývaly, ale po rozdělání už tam byly vůle a to hlavně na krajním uložení.
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 16.01.2011 18:08
od ballu
A ty jsi přesvědčen, že lítání volnoběhu měly na svědomí vybrakované klapky?

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 16.01.2011 18:52
od Spyke
Patrně ano, když to dělalo pouze bez klapek. Když jsem koupil nové a dal je tam, tak pohoda. Otáčky už nevisely a volnoběh se uklidnil. Někteří to řešili tak, že je otevřeli a nechali je tak, ale nic nevydělávali. Vzhledem k ceně nových a tomu, že nejhorší je sundat sání, tak bych nějakou náhradní variantu neřešil a dal tam nové. Otázka je, jak bys třeba dopadl na emisích bez klapek, ale to už je vedlejší. Podle servisáka to bylo způsobené váhou vzduchu, která si s stím vybráním klapek neuměla poradit. Kdo ví.
Mám teď trošku jiný problém. Od začátku, co mám auto, tak mi při řazení vždy zbytečně dlouho zůstávají otáčky stát na hodnotě, než jsem špápnul na spojku a pak teprve jdou pomalu dolů. Jestli je to vinou volnoběžného ventilu nevím. Volnoběh mám ok. Kdyby někdo bydlel poblíž s 1.8 nebo 2.0, tak by to šlo vyzkoušet, novej je drahej a aby to naslepo vyšlo, tak tomu moc nevěřím....