Stránka 21 z 84
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 30.09.2011 09:26
od Nicco
ale to si tam mal skor iny problem - cerpadlo, vstreky,... preto to kourilo - samozrejme filter by to zachytil, ale takto by sa vypaloval kazdy chvilu, si myslim
Mensia odbocka od temy: "Kdo hybridní technologii zvládne, bude lépe připravený na zavedení ekonormy Euro 6 v roce 2014, která řádně pročistí hlavně nabídku naftových motorů."
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 03.10.2011 22:37
od vita_k
podobne to delali na tatovym aute - Eskortovi. Prej pomohl hadr. :D
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 05.10.2011 09:13
od V12
Nicco :
Ak to nebol commonrail, je mozne ze vsetko bolo OK. Druha moznost takehoto cmudenia je zbabrany chip iba prachosprostym zdvihnutim davok paliva (ano, su aj taki borci). Pritom je to najlepsia cesta, ako predcasne odrovnat DPF a cely motor.
JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 06.10.2011 11:06
od marosnet55
Zdravím páni.
Som po vykuchaní filtra.
No mám problém palubný PC mi vypisuje hlášku ENGINE SYSTEM FAULT +svieti červená kontrolka.
Motor, ale chodí úplne v pohode.
Problém je v tom že už som bol na troch rôznych diagnostikách, ktoré neukazujú žiadnu závadu, ani chybovú hlášku. Ako keby ju nenačítalo,pritom ostatná softwarová kontrola je v pohode. Takže neviem zistiť čo je to za poruchu.
Samozrejme som sa priznal všetkým trom servisákom, ktorý mi nezávezne diagnostiku robili že mám FAP OFF a všetci mi potvrdili že úpravou software pri kuchaní bolo vypnuté určité zobrazovanie chybových hlášok a tým pádom diagnostika v servise neukazuje nič.
Ale na PC auta to je stále vysvitené.
Má niekto s týmto problém?
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 06.10.2011 11:55
od vita_k
Je mozne, ze ty chyby jsou zamaskovane tak, ze je nevidi diagnostika, ale PC jo. Coz by byla chyba. Spatne zamaskovano...
Ja jednu chybu taky zamaskovanou mam a diagnostika ji necte a ani kontrolka nesviti.
Zkusil bych kontaktovat fap off.
JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 06.10.2011 12:06
od marosnet55
Asi im napíšem no 900km. do Čiech sa mi zase nechce robiť.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 06.10.2011 13:14
od vita_k
marosnet55 píše:Asi im napíšem no 900km. do Čiech sa mi zase nechce robiť.
To je jasny, treba by dali instrukce jak to spravit. To je fakt moc daleko...
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 12.10.2011 14:52
od bobino_2010
Dobrý den, mám Ford C-max 1,6TDCi 80kW r.v. 2007 před faceliftem. Cca před rokem jsem si nechal ve Fapoff v Bystřici n.P. preventivně odstranit DPF. Od té doby jsem najel přes 8.000km. Občas po příjezdu domů (třeba i jen po 12 km cestě) mi ještě chvíli v garáži hučí sahara a taky občas cítím cukání motoru-stejně jako někteří z vás. Snažil jsem se pozorně pročíst celé toto vlákno, ale nedočetl jsem se (pokud jsem přehlédl, tak se omlouvám), že by někdo s motorem 1,6TDCi po vykuchání psal, že má problém se stoupajíci hladinou oleje. Má, nebo měl, nekdo s tímto problém, nebo jsem výjimka??
pozn.
V jiném vlákně jsem se dočetl, že někdo problém s cukáním motoru vyřešil novým palivovým filtrem. Je pravda, že pár dní po odstranění DPF jsem si nechal vyměnit olej i palivový filtr, takže jestli cukání souvisí s odstraněním DPF nebo výměnou pal. filtru ví snad jen Bůh.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 12.10.2011 16:00
od pavel28
bobino_2010 píše:Dobrý den, mám Ford C-max 1,6TDCi 80kW r.v. 2007 před faceliftem. Cca před rokem jsem si nechal ve Fapoff v Bystřici n.P. preventivně odstranit DPF. Od té doby jsem najel přes 8.000km. Občas po příjezdu domů (třeba i jen po 12 km cestě) mi ještě chvíli v garáži hučí sahara a taky občas cítím cukání motoru-stejně jako někteří z vás. Snažil jsem se pozorně pročíst celé toto vlákno, ale nedočetl jsem se (pokud jsem přehlédl, tak se omlouvám), že by někdo s motorem 1,6TDCi po vykuchání psal, že má problém se stoupajíci hladinou oleje. Má, nebo měl, nekdo s tímto problém, nebo jsem výjimka??
pozn.
V jiném vlákně jsem se dočetl, že někdo problém s cukáním motoru vyřešil novým palivovým filtrem. Je pravda, že pár dní po odstranění DPF jsem si nechal vyměnit olej i palivový filtr, takže jestli cukání souvisí s odstraněním DPF nebo výměnou pal. filtru ví snad jen Bůh.
Tak oleje po vykuchání mám furt stejně,ba možná o něco mín.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 12.10.2011 16:54
od vita_k
s olejem jsem na tom jako pavel28. tj ok. Se saharou si nevim rady, ale neresim to, protoze me to v nicem nevadi.
Rekl bych, ze to nebylo filtrem nafty protoze:
- Jezdim stejny trasy, stejny rezim jizdy porad dokola. Jednu takovou jizdu to cukalo a druhou ne. Pak jsem si vsiml, ze mezi cukanim bylo minimalne 180 km. Nikdy ne min.
- mel jsem chyby v ecu, co signalizovaly vysokou frekvenci regenerace.
Je pak zrejme, ze filtrem to neni - nebo tezko, protoze by to delalo pri kazde jizde...
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 12.10.2011 19:02
od bobino_2010
Pro Pavel28, vita_k
Děkuji vám za reakci. Pokusím zjistit v Fapoff jestli s tím jde něco udělat.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 12.10.2011 21:55
od pavel28
Malinko mimo tému,ale pravdivé.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 13.10.2011 07:34
od V12
Jj, je to tak, nie je nad stare mechanicke diesle. Prave z tych casov sa traduje, ze diesel je nesmrtelny a najazdene kilometre nie su dolezite. Dnes, v case CR je ale vsetko inak. Prve priznaky, ze je nieco v neporiadku sa dostavuju po 150k km. Potom to uz ide velmi rychlo dole kopcom.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 13.10.2011 11:52
od vita_k
asi jak ktery CR. Znamej jezdil firemni Sorento >330 tkm a zadny problem s motorem souvisejici s CR. Ted ma Hondu CRV s CR a to ma taky >300 tkm a slape nadherne.
A rozhodne neni pravda, ze by jezdil jen dlouhe trasy.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 13.10.2011 12:00
od frantik.17
...a zase je to tu....reakce - odpověď - dohady ..tohle bude vždy téma jako třeba kvalita nafty, na které má spousta lidí jiný ba opačný názor....všechno je to kus od kusu, a jak se k tomu člověk chová....