Jen pro ty, co mají DPF vykuchané
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
ale to si tam mal skor iny problem - cerpadlo, vstreky,... preto to kourilo - samozrejme filter by to zachytil, ale takto by sa vypaloval kazdy chvilu, si myslim
Mensia odbocka od temy: "Kdo hybridní technologii zvládne, bude lépe připravený na zavedení ekonormy Euro 6 v roce 2014, která řádně pročistí hlavně nabídku naftových motorů."
Mensia odbocka od temy: "Kdo hybridní technologii zvládne, bude lépe připravený na zavedení ekonormy Euro 6 v roce 2014, která řádně pročistí hlavně nabídku naftových motorů."
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
podobne to delali na tatovym aute - Eskortovi. Prej pomohl hadr. :D
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Nicco :
Ak to nebol commonrail, je mozne ze vsetko bolo OK. Druha moznost takehoto cmudenia je zbabrany chip iba prachosprostym zdvihnutim davok paliva (ano, su aj taki borci). Pritom je to najlepsia cesta, ako predcasne odrovnat DPF a cely motor.
Ak to nebol commonrail, je mozne ze vsetko bolo OK. Druha moznost takehoto cmudenia je zbabrany chip iba prachosprostym zdvihnutim davok paliva (ano, su aj taki borci). Pritom je to najlepsia cesta, ako predcasne odrovnat DPF a cely motor.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- marosnet55
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 30.01.2010 22:19
JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Zdravím páni.
Som po vykuchaní filtra.
No mám problém palubný PC mi vypisuje hlášku ENGINE SYSTEM FAULT +svieti červená kontrolka.
Motor, ale chodí úplne v pohode.
Problém je v tom že už som bol na troch rôznych diagnostikách, ktoré neukazujú žiadnu závadu, ani chybovú hlášku. Ako keby ju nenačítalo,pritom ostatná softwarová kontrola je v pohode. Takže neviem zistiť čo je to za poruchu.
Samozrejme som sa priznal všetkým trom servisákom, ktorý mi nezávezne diagnostiku robili že mám FAP OFF a všetci mi potvrdili že úpravou software pri kuchaní bolo vypnuté určité zobrazovanie chybových hlášok a tým pádom diagnostika v servise neukazuje nič.
Ale na PC auta to je stále vysvitené.
Má niekto s týmto problém?
Som po vykuchaní filtra.
No mám problém palubný PC mi vypisuje hlášku ENGINE SYSTEM FAULT +svieti červená kontrolka.
Motor, ale chodí úplne v pohode.
Problém je v tom že už som bol na troch rôznych diagnostikách, ktoré neukazujú žiadnu závadu, ani chybovú hlášku. Ako keby ju nenačítalo,pritom ostatná softwarová kontrola je v pohode. Takže neviem zistiť čo je to za poruchu.

Samozrejme som sa priznal všetkým trom servisákom, ktorý mi nezávezne diagnostiku robili že mám FAP OFF a všetci mi potvrdili že úpravou software pri kuchaní bolo vypnuté určité zobrazovanie chybových hlášok a tým pádom diagnostika v servise neukazuje nič.
Ale na PC auta to je stále vysvitené.
Má niekto s týmto problém?
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Je mozne, ze ty chyby jsou zamaskovane tak, ze je nevidi diagnostika, ale PC jo. Coz by byla chyba. Spatne zamaskovano...
Ja jednu chybu taky zamaskovanou mam a diagnostika ji necte a ani kontrolka nesviti.
Zkusil bych kontaktovat fap off.
Ja jednu chybu taky zamaskovanou mam a diagnostika ji necte a ani kontrolka nesviti.
Zkusil bych kontaktovat fap off.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- marosnet55
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 30.01.2010 22:19
JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Asi im napíšem no 900km. do Čiech sa mi zase nechce robiť.
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
To je jasny, treba by dali instrukce jak to spravit. To je fakt moc daleko...marosnet55 píše:Asi im napíšem no 900km. do Čiech sa mi zase nechce robiť.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 03.09.2010 18:07
- Bydliště: Hluk
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Dobrý den, mám Ford C-max 1,6TDCi 80kW r.v. 2007 před faceliftem. Cca před rokem jsem si nechal ve Fapoff v Bystřici n.P. preventivně odstranit DPF. Od té doby jsem najel přes 8.000km. Občas po příjezdu domů (třeba i jen po 12 km cestě) mi ještě chvíli v garáži hučí sahara a taky občas cítím cukání motoru-stejně jako někteří z vás. Snažil jsem se pozorně pročíst celé toto vlákno, ale nedočetl jsem se (pokud jsem přehlédl, tak se omlouvám), že by někdo s motorem 1,6TDCi po vykuchání psal, že má problém se stoupajíci hladinou oleje. Má, nebo měl, nekdo s tímto problém, nebo jsem výjimka??
pozn.
V jiném vlákně jsem se dočetl, že někdo problém s cukáním motoru vyřešil novým palivovým filtrem. Je pravda, že pár dní po odstranění DPF jsem si nechal vyměnit olej i palivový filtr, takže jestli cukání souvisí s odstraněním DPF nebo výměnou pal. filtru ví snad jen Bůh.

pozn.
V jiném vlákně jsem se dočetl, že někdo problém s cukáním motoru vyřešil novým palivovým filtrem. Je pravda, že pár dní po odstranění DPF jsem si nechal vyměnit olej i palivový filtr, takže jestli cukání souvisí s odstraněním DPF nebo výměnou pal. filtru ví snad jen Bůh.
C-max 2007 (před faceliftem), 1,6TDCi 80kW už bez DPF
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Tak oleje po vykuchání mám furt stejně,ba možná o něco mín.bobino_2010 píše:Dobrý den, mám Ford C-max 1,6TDCi 80kW r.v. 2007 před faceliftem. Cca před rokem jsem si nechal ve Fapoff v Bystřici n.P. preventivně odstranit DPF. Od té doby jsem najel přes 8.000km. Občas po příjezdu domů (třeba i jen po 12 km cestě) mi ještě chvíli v garáži hučí sahara a taky občas cítím cukání motoru-stejně jako někteří z vás. Snažil jsem se pozorně pročíst celé toto vlákno, ale nedočetl jsem se (pokud jsem přehlédl, tak se omlouvám), že by někdo s motorem 1,6TDCi po vykuchání psal, že má problém se stoupajíci hladinou oleje. Má, nebo měl, nekdo s tímto problém, nebo jsem výjimka??![]()
pozn.
V jiném vlákně jsem se dočetl, že někdo problém s cukáním motoru vyřešil novým palivovým filtrem. Je pravda, že pár dní po odstranění DPF jsem si nechal vyměnit olej i palivový filtr, takže jestli cukání souvisí s odstraněním DPF nebo výměnou pal. filtru ví snad jen Bůh.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
s olejem jsem na tom jako pavel28. tj ok. Se saharou si nevim rady, ale neresim to, protoze me to v nicem nevadi.
Rekl bych, ze to nebylo filtrem nafty protoze:
- Jezdim stejny trasy, stejny rezim jizdy porad dokola. Jednu takovou jizdu to cukalo a druhou ne. Pak jsem si vsiml, ze mezi cukanim bylo minimalne 180 km. Nikdy ne min.
- mel jsem chyby v ecu, co signalizovaly vysokou frekvenci regenerace.
Je pak zrejme, ze filtrem to neni - nebo tezko, protoze by to delalo pri kazde jizde...
Rekl bych, ze to nebylo filtrem nafty protoze:
- Jezdim stejny trasy, stejny rezim jizdy porad dokola. Jednu takovou jizdu to cukalo a druhou ne. Pak jsem si vsiml, ze mezi cukanim bylo minimalne 180 km. Nikdy ne min.
- mel jsem chyby v ecu, co signalizovaly vysokou frekvenci regenerace.
Je pak zrejme, ze filtrem to neni - nebo tezko, protoze by to delalo pri kazde jizde...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 03.09.2010 18:07
- Bydliště: Hluk
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Pro Pavel28, vita_k
Děkuji vám za reakci. Pokusím zjistit v Fapoff jestli s tím jde něco udělat.
Děkuji vám za reakci. Pokusím zjistit v Fapoff jestli s tím jde něco udělat.
C-max 2007 (před faceliftem), 1,6TDCi 80kW už bez DPF
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Malinko mimo tému,ale pravdivé.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Jj, je to tak, nie je nad stare mechanicke diesle. Prave z tych casov sa traduje, ze diesel je nesmrtelny a najazdene kilometre nie su dolezite. Dnes, v case CR je ale vsetko inak. Prve priznaky, ze je nieco v neporiadku sa dostavuju po 150k km. Potom to uz ide velmi rychlo dole kopcom.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
asi jak ktery CR. Znamej jezdil firemni Sorento >330 tkm a zadny problem s motorem souvisejici s CR. Ted ma Hondu CRV s CR a to ma taky >300 tkm a slape nadherne.
A rozhodne neni pravda, ze by jezdil jen dlouhe trasy.
A rozhodne neni pravda, ze by jezdil jen dlouhe trasy.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- .
- Příspěvky: 8183
- Registrován: 26.01.2009 22:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
...a zase je to tu....reakce - odpověď - dohady ..tohle bude vždy téma jako třeba kvalita nafty, na které má spousta lidí jiný ba opačný názor....všechno je to kus od kusu, a jak se k tomu člověk chová....
ST 340 by DreamScience ( 343PS 242kW 547Nm )
EX: Mondeo Mk4 Titanium S
EX: Mondeo Mk4 Titanium S
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host