Stránka 21 z 57
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 26.06.2010 18:20
od 13karel

Ale pravá láska se pozná právě při problémech...nééé, když je vše na pohodu

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 27.06.2010 12:54
od buceek07
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 28.06.2010 11:27
od jednaminus
díl "odlučovač oleje" (odfuk z klikovky do sání) je plastová krytka s vývodem na hadici. Měl jsem povolený jeden z vrchních šroubků(tudy to teklo),sundal jsem to celé dolů,původní gumové těsnění odmastil,dal jsem to zpátky, napatlal silikonem a na obvodové šroubky dal pojistnou pastu.
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 28.06.2010 14:11
od buceek07
děkuji

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 28.06.2010 22:03
od Kóťa
Ty voe,vy jste dobrý mekánici.Na to bych si netroufnul

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 29.06.2010 06:29
od buceek07
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 29.06.2010 17:52
od Kóťa
Já jsem po srandovnim cígu rád,pokud komunikuju na úrovni.Dávat do kupy motor....ne e

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 29.06.2010 19:34
od buceek07
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 29.06.2010 21:12
od jednaminus
buceek07 čidlo klepání motoru je to, co jsi měl vytržené z konektoru? Jestli ano, měl jsi tam nějaké těsnění pod šroubem? Ptám se proto, protože mi ten olej stále teče

, míň, ale teče a nenapadá mě, z čeho jiného by to už mohlo téct.Když jsem v sobotu to čidlo sundal,těsnění nikde žádný. Utěšoval jsem se tím,že ta díra pro šroub není durch do olejového prostoru a dávat tam nějakou těsnící pastu jsem měl strach, abych neznemožnil funkci čidla(snímání klepání

). Tím víkem to teklo, ale asi nejenom tim

Čekají mě o víkendu zase parohy dolů

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 30.06.2010 07:10
od buceek07
Jojo to je přesně ono...žádny těsněni tam nebylo jenom přišroubovany a hotuvka....ten olej mě taky deptá prohližel sem to horem spodem a nikde to neteče, ale motor za těma parohama trochu dochcanej je

...no uvidime...teď mě spiš čeká pronajmout si garáž páč doma fotra furt rozčiluje když si něco rozdělám na vjezdu....prostě mrdat...

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 30.06.2010 09:21
od jednaminus

tak to se těším na sobotu

parohy půjdou dolů, celý to odmastím benzínem, posypu prachem, nasadím parohy, projedu, sundám parohy a kouknu, kudy to k...a teče. Odlučovač to už nebude, přes čidlo to taky nepoteče, tak mi vychází těsnění pod hlavou.Koukal jsem se na fotky a mohlo by to být. Já se v sobotu zaměřil na odlučovač,protože ten šroubek byl opravdu volný a kryt odlučovače měl vůli.Dál jsem to já tukan nekontroloval

Ona netěsnost mezi hlavou a blokem by mohla vysvětlovat i olej ve vodě, který se mi začal objevovat zpět tak 3-4 tkm.
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 30.06.2010 13:33
od buceek07
tak pokud máš olej ve vodě tak je to podle mě jasná zpráva že ti to vali hlavou...
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 30.06.2010 15:24
od jednaminus
olej do vody může jít těsněním pod hlavou (75%), hlavou (20%), motorem(5%).Doufám, že to bude jen to těsnění (nejlevnější varianta). I tak to naštve, protože hlavu (těsnění,broušení,tlakování,zabroušení ventilů,výměna gufer na ventilech) jsem dělal vloni v říjnu, od výměny najeto cca 13000km.
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 30.06.2010 19:59
od buceek07
tak to je slušnej podělík...no sem zvědavej co já...
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 03.07.2010 22:21
od jednaminus
Tak olej mi opravdu teče těsněním pod hlavou nad čidlem klepání.Nechápu to

V říjnu jsem při montáži pečlivě vyčistil všechny díry na hlavové šrouby (od oleje a jiných sraček), šrouby dotahoval v pořadí a utahovacím momentem podle Etzolda, šrouby jsem dával nové, délka byla stejná jak u vytažených originálů.Jinak dnes jsem sundával parohy 2x

nejdřív pro umytí od oleje a podruhé po 15min chodu motoru pro zjištění samotného místa úniku oleje.Demontáž sání 17min, montáž 27min.Nepočítám čas na přizvednutí auta.S takovou už pujdou příště dolů sami.