Stránka 21 z 190

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 24.09.2009 07:38
od X-sat
:?:

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 24.09.2009 08:57
od tomason
:?: Máš to podle emisních hodnot ne máš Euro IV nebo E 3 :?:

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 24.09.2009 09:30
od BobTDCi
Radegast píše:To BobTDCi: Gratuluji a přeji mnoho dalších kilometrů bez této ucpávky 8).
Konečně první člen fóra, který může předávat vlastní zkušenosti na které budeme netrpělivě čekat, a jež nám doufám pomohou v našich úvahách co i my s tímto filtrem dále provedeme, až nám taky začne svítit kontrolka :mrgreen:
Jen dotaz: cena byla jak je uvedená v ceníku a co ti řekli na ty EMISE :idea:
Na emisnej mám z dovolenej hodnoty dymivosti 1.1 hodnotu nameranú 0.03 a tvrdia že do 1.1 za vôjdem i tak.
NOx nemerajú - takže je viac ako veľká šanca, že áno...
Rozptyl dymivosti som mal tiež hlboko, hlboko pod normou - keď mi to vytáčal na emisnej pýtal sa či vypadla sonda...ja som pozrel a vravím "Nie" - a on..."Jáj, to je FAP!" - Citroen Berlingo čo merali práve vedľa dymil tak, že som mal dojem že aj tých 0,03 čo mi namerali bolo od neho :lol: :P ....z môjho výfuku nešlo ani pri tých brutálnych 5000ot/min vôbec, ale vôbec nič.
Cena bola tá čo mi napísali v maile - dolu už nešiel ani o cent.
V ten deň som bol 4tý DPF v poradí...u nich.
:idea: 8O

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 24.09.2009 10:10
od Raada
Kolik jsi mel najeto km pri "pohrbu DPF"? Cenu jsem tedy nenasel ve tvych prispevcich, ale na jejich webu je cena za 1,6 8000Kc. Cca za rok a pul asi dosahnu 60tis. km a nez davat cca 4000 za aditivum tak radsi investuju 8000 do vyhozeni DPF. Napis sem pak dlouhodobejsi zkusenosti a pripadne taky zkusenosti z kontroly emisi.

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 24.09.2009 14:49
od BobTDCi
Raada píše:Kolik jsi mel najeto km pri "pohrbu DPF"? Cenu jsem tedy nenasel ve tvych prispevcich, ale na jejich webu je cena za 1,6 8000Kc. Cca za rok a pul asi dosahnu 60tis. km a nez davat cca 4000 za aditivum tak radsi investuju 8000 do vyhozeni DPF. Napis sem pak dlouhodobejsi zkusenosti a pripadne taky zkusenosti z kontroly emisi.
V reále skoro 160tkm - stále pôvodný DPF - nuž asi bol účinný kúpeľ-preplach benzínom, keď sa mi upchal...
Odporúčam prečítať si ich web - to čo tam píše vyzerá byť úplná pravda - teda aspoň ja sa s tým ztotožňujem - je mi z tej kváziekologickosti na grc. To tu naozaj nie je nik kompetentný, kto by povedal, že metaforicky "Cisár je nahý"? Že toto teda ekologické nie je a je to aj proti zdravému rozumu?!!! Nikto od fachu, kto by povedal, že je to všetko naruby? Nikto z motoristickej branže, kto by namietol a vyargumentoval reálne čo potrebné je a čo nie?
No dnes mi vyšla reálna spotreba 5.31 na nejakých 270km. Takže asi o pollitra menej ako vždy doposiaľ. Dal som plnú/ako vždy/ a konečne spokojne aj VIF a začal jazdiť ekonomicky - čo z toho na spotrebe "vymačkám"....až tak, ako bežne ani nejazdím. Chcem poznať "možnosti".
No ak ide o mňa - tak by som ho dal preč už teraz čo najskôr - spotreba, záťaž - pri regenerácii ti cez turbo šlahajú plamene až do DPF - vieš ako sa asi tak "cíti"? :oops: :cry: :evil: :twisted: :x :( 8O - a horšie.
Tie turbá musia vydržať ešte dlhšie - podstatne dlhšie ak nebudú takto masakrované.
Regenerácia je vlastne umelé navodenie vážnej poruchy/v záujme dpf/ chybného predvstreku v obrovskej dávke...podľa jeho vyjadrení a podľa toho čo som tam za ten deň videl, tak "borec umí" - a vie o čom hovorí.
Vraj keby to boli postvstreky(ako som si myslel ja) do otvorených výf.ventilov, tak by to detonovalo a boli by to hrozné pecky na piesty i kľuku.
Inak aj "normálne" regenerovanie zvládne odpáliť ventil - už také robili - takže keždopádne je to dobrotka...eňo-ňuňo....gŕŕŕŕŕć.
Odporúčam vypitvať - jasné každú skúsenosť dám vedieť - držte mi palce.
A cena? Napíšte si konkrétne k nemu http://www.fapoff.cz a on Vám dá vedieť - je to asi podľa náporov - v lete mali ešte omnoho inú lepšiu cenu aj odo mňa...ale žiaľ to som netušil.
8O :? 8O
Čím skôr to urobíte - tým skôr sa vám investícia vráti - ja hňup už som ju mohol mať naspäť na ušetrenej nafte za tým vyše 20tkm od minulého leta.
Takže to je môj pohľad - ale rozhodnite sa každý sám za seba... :idea: 8)
PS: Mám dojem, že dolu ťahá lepšie - veď uvidíme - aj že mám pri povedzme 90ke menej stlačený pedál ako som mal - ale môže to byť samoilúzia - snáď nie. :idea: :roll:

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 24.09.2009 21:19
od Dav
To:BobTDCi gratuluji, skvela prace, paradni prispevky :wink: Abych pravdu rek, uvazuji o tom vykuchani jiz delsi dobu, jen jsem nemel takovou odvahu. Cena byla 4tis, jak p. Karel inzeruje v ruznych inzeratech?
Jen mi neni jasne, jak jsi to myslel s tou kourivosti. Pro Euro IV je predepsana prece max. 0,025g/km a s DPF 0,002g/km. Dovolena kourivost 1,1 je nejak moc 8O.
Nahodou jsi se neptal u toho zakroku, jak lze poresit pripad, kdy odejde uplne i katalyzator? To pak musis koupit novy komplet DPF i katalyzator :?: :wink:
EGR jsi nechal puvodni nebo ho mas zaslepene? To bych take uplne zrusil 8)

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 24.09.2009 21:31
od Jozef
To BobTDCi: ku gratulaciam sa pripajam aj ja :D
A teraz uz len vela spokojnych kilometrov :wink:

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 24.09.2009 21:45
od tomason
Ha a mě tady osočovali ,že si z vás dělam prdel a už k němu jezdíte :lol: :lol: :lol:

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 24.09.2009 23:24
od martasak
Takovejch věcí typu "Král je nahý" se v této republice, v Evropě a na celém světě najde mraky.
FAP, Eurobanán, zákaz všech žárovek, Paroubek, Komunisti, Big Brother "v zájmu občana" , biopaliva, cyklostezky uprostřed silnice, atd... Dobře je to sepsáno na d-fens.

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 25.09.2009 00:56
od foki
X-sat píše:Omlouvám se, že sem takhle lezu, ale může mi někdo ze znalých říct, zda-li mám na autě filtr pevných částic... Díky

C-Max r.v. 2005 2.0 TDCi 100 kW
nejsnazsi zjistit podle vin .

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 25.09.2009 09:01
od BobTDCi
Dav píše:To:BobTDCi gratuluji, skvela prace, paradni prispevky :wink: Abych pravdu rek, uvazuji o tom vykuchani jiz delsi dobu, jen jsem nemel takovou odvahu. Cena byla 4tis, jak p. Karel inzeruje v ruznych inzeratech?
Jen mi neni jasne, jak jsi to myslel s tou kourivosti. Pro Euro IV je predepsana prece max. 0,025g/km a s DPF 0,002g/km. Dovolena kourivost 1,1 je nejak moc 8O.
Nahodou jsi se neptal u toho zakroku, jak lze poresit pripad, kdy odejde uplne i katalyzator? To pak musis koupit novy komplet DPF i katalyzator :?: :wink:
EGR jsi nechal puvodni nebo ho mas zaslepene? To bych take uplne zrusil 8)
Tá dovolená dymivosť 1.1 je údaj z môjho protokolu - tak neviem - namerali mi 0.03 tak to je všetko čo k tomu viem dodať. Že by to bola hodnota pre autá bez DPF? Netuším...fakt nie.
Neviem či odchádza aj oxidačný kat. - a tak som to neriešil - nechcem sa zaťažovať viac ako je potrebné. DPF z búračky sa dá kúpiť za 150-200E. Ale nevieš čo má za sebou samozrejme - a tým pádom ani čo má "pred" sebou..teda "koľko"...
Nie EGR som nechal ako je - je po vyčistení.
Už neinzeruje 4000kč (to mali "akciu" v lete) - šlo to hore, lebo majú toľko roboty, že nestíhajú....v ten deň robili 4autá s DPF...no comment. Cena je asi vecou dohody....treba mu napísať a on odpovie - ako to práve je reálne.
:idea: :roll:

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 25.09.2009 09:20
od Raada
Podival jsem se na protokol z mereni emisi. A tam je hodnota kourivosti dovolena 1,1 (namerena 0,01), rozpeti hodnot kourivosti ctyr po sobe jdoucich merenich dovoleno 0,25 (namereno 0,02). To vychazi z merenich, kde pri otackach 3720, 4050, 4910, 3940 za minutu mam hodnoty kourivosti: 0,02; 0,00; 0,00;0,00.

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 25.09.2009 09:32
od BobTDCi
Raada píše:Podival jsem se na protokol z mereni emisi. A tam je hodnota kourivosti dovolena 1,1 (namerena 0,01), rozpeti hodnot kourivosti ctyr po sobe jdoucich merenich dovoleno 0,25 (namereno 0,02). To vychazi z merenich, kde pri otackach 3720, 4050, 4910, 3940 za minutu mam hodnoty kourivosti: 0,02; 0,00; 0,00;0,00.
Hmmm - v sr sú na emisnej tri merania - ale v protokole už iba ich priemer asi - lebo iba jediná hodnota.
Ale zjavne to máš vo viac ako dobrom stave. :idea: :wink:
Tvoj DPF by som fakt "nekuchal" - zožeň si "mŕtvy" a tvoj buď predáš za 200E(a tým pádom máš úpravu vlastne skoro "zadara", alebo si ho necháš v "zálohe".
Hmmm? :roll: :wink: :wink: 8)

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 25.09.2009 09:39
od Raada
Jo souhlas svuj DPF si asi vykuchat nenecham. Jinak toto mereni bylo pri stave km 17800 kdyz jsem ho privezl do CR a chtel ho prihlasit.

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 25.09.2009 10:26
od BobTDCi
Raada píše:Jo souhlas svuj DPF si asi vykuchat nenecham. Jinak toto mereni bylo pri stave km 17800 kdyz jsem ho privezl do CR a chtel ho prihlasit.
Hmmm..oslovil som človeka o ktorom viem, že jeden má/len neviem či sa ho chce zbaviť, lebo kupoval jeden mŕtvy a ten dal "urobiť"/ - je z čr - ak povie že by ho predal - dám ti jeho mail. Ak budeš chcieť - inak neviem o nikom inom.
Super by bolo mať niekoho vo forde v servise - do polroka by ti zohnal zlý za láhev "domácí whisky" :lol: :lol: :lol: 8) . Veď to musia vyhadzovať....čo iné?
:idea: :idea: :idea:
A keď už máte vonku DPF oplatí sa "pozrieť" aj sítko v prívode oleja pre turbo - áno, áno to je to sítko, ktoré ak Vám turbo odíde do večných lovíšť - pred montážou repasovaného, či nového nedáte preč, alebo aspoň nevymeníte - tak nové turbo neprežije viac ako týždeň dva.
Ak to sítko dáte preč - sledujte si výnimočne intervaly výmeny oleja - a meňte ho skôr , ako by v ňom mohli byť nečistoty. Ja napríklad mením po 12tkm.