Clovece, neviem, ci si to uz neprekombinoval. Uz pri kupe auta rozmyslat nad jeho otvorenim, prevrtanim a vymenou vnutornych cast a to este v zaruke ...
- aj tvoja 1.8 musi mat premenlive nasavacie potrubie, neviem, kde si to cital, ze nema, pretoze o tom hovori skratka HE.
- vrtat motor, na to rovno zabudni, ked si ho nechces rovno znicit. Radsej si pozri nejake tie turbo kity, to ti da urcite viac, ako prevrtanie bloku. A mozno za tie iste peniaze.
- kazdy motor sa da rozobrat, okrem hrackarskych z Ciny

- nezabudni, ze kazda cast auta je stavana na niejaky vykon. Ked budes zvysovat vykon, musis menit aj niektore dalsie casti. Napr. piesty, ojnice, klukovku, a potom asi aj aj prevodovku a spojku, zalezi od toho, kolko PS chces z toho vydolovat.
Cakum-prask: ja by som tiez chcel z auta aspon 200 PS, ale nebudem predsa robit upravy motora pocas zarucnej doby. Ked sa nieco stane s motorom, tak mi to nikto neuzna ako zaruku. Zacal som strunami a filtrom a je to rozdiel citelny, dost citelny.