Prasklá trubka od turba

tchifla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 189
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: Prasklá trubka od turba

Příspěvek od tchifla » 23.01.2009 10:24

A nie som si isty, ci to PSA motory v Peugeotoch a citroenoch maju vyriesene rovnako. Podla mna na motoroch montovanych do peugeotov to francuzi mohli vyriesit inak - tak ako aj ine veci - silentbloky, filtre a pod. Gro toho motora zostava, ale niektore casti si ten ktory vyrobca moze prisposobit.
Focus 5D, 2.0 Duratec, Ghia, Chill metla
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans

Uživatelský avatar
johnustek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 09.08.2008 22:40

Re: Prasklá trubka od turba

Příspěvek od johnustek » 01.03.2009 15:34

hlasim sa po mesiaci jazdenia s novou vymenenou trubkou,ale mam taky pocit,ze ostal moj fofik lenivsi 8O, ako predtym ked som mal trubku prasknutu.a mam aj taky pocit,ze aj turbo uz nema taky tah .dam mu este mesiac , a potom fofa asi vezmem ,,lekarovi,, na diagnostiku. :lol:
FoFoII combi 2005 1.6TDCi 66kw

Uživatelský avatar
johnustek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 09.08.2008 22:40

Re: Prasklá trubka od turba

Příspěvek od johnustek » 07.03.2009 21:28

tak som bol na diagnostike.zaver znie- vadny EGR ventil.vraj bezna zavada u tychto motorov :D ,ale ked som sa spytal na cenu noveho ventilu+pracu-to uz my do :D nebolo!!!500€-to je dost!!nemyslite??!!moj zaver teda znie-zaslepit EGRventil !!!po tom vsetkom ,co som sa tu docital,ma caka len prijemna zmana!! :lol: a za tych 500€ si radsej kupim nejake alu disky!!! :twisted:
FoFoII combi 2005 1.6TDCi 66kw

tchifla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 189
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: Prasklá trubka od turba

Příspěvek od tchifla » 07.03.2009 22:13

to johnustek: Kolko mas nabehane, ked ti diagnostikovali vadny EGR ventil? Svietila ti kontrolka motora na palubovke? Nezacalo ti to nadmerne dymit, resp. v niektorych rezimoch nepravidelne chodit? Ak je to len lenive, nie som si isty, ci to je naozaj EGR. Mozno sa v najhorsom pripade ten EGR da nejako repasovat/vycistit...

Ja len ze to mozno nemusi byt tak ako to vyzera:

tu je o tom nieco: http://forum.fordclubs.org/viewtopic.ph ... 9b36de9f57
Focus 5D, 2.0 Duratec, Ghia, Chill metla
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans

Uživatelský avatar
johnustek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 09.08.2008 22:40

Re: Prasklá trubka od turba

Příspěvek od johnustek » 08.03.2009 01:16

no nabehane mam 81600km.kontrolka zo zaciatku (pred mesiacom)len sem-tam blikla,ale pred tyzdnom sa rozsvietila nastalo ,a tak som siel na diagnostiku. na diagnostike som bol original u forda.problemy s dymom a chodom motora som nemal,len auto ostalo lenivsie.a pri diagnostike my povedali , ze je to tym EGR ventilom.navstivil som domaci-Trnavsky servis FORD. servis v pohode,pri diagnostike som bol osobne,ziadne obmedzenia co sa tyka pohybu pri voze.vsetko som pekne pozoroval , ako robia.aj personal bol v pohode.jedine co ma dalo do uvahy je fakt,ze technik s ktorym som sa bavil pocas diagnostiky my povedal ,ze motory ktore su v tychto fordoch ,su z koncernu PSA-a len sama zavada!!! :evil: dokonca my vravel ,ze ford uz s nimi prestal spolupracovat, a od noveho roku bude davat len svoj vlastny motor,ktory momentalne uz testuju do prevadzky.
FoFoII combi 2005 1.6TDCi 66kw

tchifla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 189
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: Prasklá trubka od turba

Příspěvek od tchifla » 10.03.2009 07:12

Ak s PSA Ford prestal spolupracovat, nie je mi jasne, preco v nemecku nenajdeme ponuku motorizacie 1.8TDCi... Uvidime ako to je... :idea: :?:
Kazdopadne sa chcem podelit o novy poznatok: Po tom ako som minuly rok tu trubku zavaril a upevnil na siletbloky motor mi prestal vibrovat v kazdom rezime v okoli 1700 ot/min. juche! :)
Vysvetlujem si to tym, ze cez tu prasklinu unikal tlakovy vzduch, ktore tlacilo turbo a to sposobovalo to vibrovanie (do motora sa dostalo raz viacej vzduchu, raz menej), ale kedze vaha vzduchu je este predtym, tak ECU nemala sancu zareagovat. Teraz mi to ide uplne hladko, takto si to predstavujem!
Focus 5D, 2.0 Duratec, Ghia, Chill metla
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Prasklá trubka od turba

Příspěvek od Komi » 12.03.2009 18:13

dobra sprava - ten silentblok, potesilo by foto pre inspiraciu....
s tym motorom sa mi to tiez moc nezda, nezaregistroval som problemy na nemeckych forach a tam sa ich teda preda s psa motorom radove 100000 za rok a z toho znacna cast firemnych s velkym rocnym priebehom tak by sa to snad muselo prejavit....v nemecku naopak nekupis diesel ford - preco asi ? ze by ho bolo pre nich skoda ? mozno....
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

blesk666
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 07.07.2009 18:34

Re: Prasklá trubka od turba

Příspěvek od blesk666 » 18.07.2009 17:21

nepadlo ma vyrezat tu cast kde j eten drziak a nahradit tu cast tlakovou hadicovou spojkou-uchytenie este potom musim domysliet (objimku cez tu hadicu a k objimke potom vyrobit drziak - cize uchytenie bude odpruzene a zaroven problematicke miesto odstranene) co vy na to?

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů