Stránka 3 z 4
Napsal: 25.10.2007 09:05
od jamaka
foki píše:to akumulator: v kely koupis vnejsi kloub ale jemu mlati vnitrni .
to brko : nechapu jak muzes tvrdit ze jsi pod tim lezel a poloosy maji vuli . to mozna maji ale to trepani je zpusobene necim jíným nez vulí . delas tady chytrého , tak jiste vis proc odchazeji vahy vzduchu na VW . proc kdyz se ti posere elektronika na PD tak musis menit celou hlavu , proc u peugeotu odchazi cerpadla v nadrzi . atd atd . kazda znacka ma nejakou vadu ktera se projevi dobou . a propo - proc ma WAG kdejakej skolak v notasu a forda nikdo neumi . a to same s treba s programovanim klicu ? v cem je koncern dokonalejsi nez ford . proto by bylo dobre nez budes neco hanit zamyslet se ze to co chvalis je opravdu tak dokonale jaksi myslis .
Tak, tie vnutorne klby tak akurat original.
A niekto drazdi hada bosou nohou

Inac pekne napisane.
Napsal: 25.10.2007 23:10
od brko
foki píše:to akumulator: v kely koupis vnejsi kloub ale jemu mlati vnitrni .
to brko : nechapu jak muzes tvrdit ze jsi pod tim lezel a poloosy maji vuli . to mozna maji ale to trepani je zpusobene necim jíným nez vulí . delas tady chytrého , tak jiste vis proc odchazeji vahy vzduchu na VW . proc kdyz se ti posere elektronika na PD tak musis menit celou hlavu , proc u peugeotu odchazi cerpadla v nadrzi . atd atd . kazda znacka ma nejakou vadu ktera se projevi dobou . a propo - proc ma WAG kdejakej skolak v notasu a forda nikdo neumi . a to same s treba s programovanim klicu ? v cem je koncern dokonalejsi nez ford . proto by bylo dobre nez budes neco hanit zamyslet se ze to co chvalis je opravdu tak dokonale jaksi myslis .
vim proc to dela,je tam vule a vznika odstrediva sila a pokud nas to dobre na VS ucili,tak cim vyssi rychlost tim rapidnejsi vzrusta (od 100km to dela dost 120km mega) ,nevim proc odchazi vahy ale meni se po cca 100tkm a stoji 2000KC!!!!!!!!Nevim proc to vseci vubec beru do huby,je to zanedbatelna castka.O PD nemluvim,to je jina kapitola,u peugeotu odchazi protoze lidi nemeni filtry.Z toho plyne co?Ze u koncernu mimo PD odchazi pouze a jen vaha vzduchu (myslim tim vseobecne).U forda?Casto cerpadla repase 27tkc,cele poloosy 12tkc,to sou dobre castky,a to nemluve ze to hnije jak potvora (7 let stare auto v dobe kdy existuje zinek)
Napsal: 27.10.2007 13:21
od foki
predpokladam ze mas na mysli vuli kdyz s ní tahas od prevodovky do kola a zpet
ale vratim se k vw , jiste mi das za pravdu ze galaxy je v podstate VW ( pochybuju ze by tak dokonala znacka toto prevzala od forda) tak mi rekni proc mi v 34t km zacali klepat tycky stabilaku , ve 42t km mi odesla vaha , toto bylo u PD , a mezitim u stareho galaxy se mi v 85t km rozthnul diferak . kdyz jsem pak shanel prevodovku a obvolaval vrakoviste tak mi rekli ze kazdej 3tí sharan , galax alhambra to ma stejne ..
psal jsi ze u peugeota lidi nemeni filtry , ono to ale odchazi v nadrzi ( filtr je mam pocit za ) a odcahzi to vlivem vady materialu .
a jeste se te zeptam v cem je horsi audi nez VW ? kdyz treba u A6 odchazi cerpadla jak na bezicim pase ? nebo to ti uniklo ? a myslis ze to bude levna zalezitost ?
a nakonec proc nemluvis o PD ? proc je to jina kapitola ? to by mohl rict kazdej o cerpadlech u fofo ze je to jina kapitola .
Napsal: 27.10.2007 19:02
od brko
takze u peugeota to odchazi protoze se to nemenia cerpadlo musi tlacit pres ucpany filtr,proto odejde,nevim jestli galaxi je uplne stejne,kazdopadne o galaxi sem slysel ze je to jak rikas hruza des,u alhambry a shanarana jen jednou a to znam vic lidi co to ma (melo) nebo opravovalo,nez forda,o PD se nebavim,protoze s nima nemam zatim zkusenost,audi si myslim ze je to same akorat A6 maji hodne drahy podvozek (udrzba) a jak je to 2,5tdi tak to mas pravdu hruza des a utrpeni
Napsal: 05.11.2007 09:00
od chaluha
foki píše:predpokladam ze mas na mysli vuli kdyz s ní tahas od prevodovky do kola a zpet
ale vratim se k vw , jiste mi das za pravdu ze galaxy je v podstate VW ( pochybuju ze by tak dokonala znacka toto prevzala od forda) tak mi rekni proc mi v 34t km zacali klepat tycky stabilaku , ve 42t km mi odesla vaha , toto bylo u PD , a mezitim u stareho galaxy se mi v 85t km rozthnul diferak . kdyz jsem pak shanel prevodovku a obvolaval vrakoviste tak mi rekli ze kazdej 3tí sharan , galax alhambra to ma stejne ..
psal jsi ze u peugeota lidi nemeni filtry , ono to ale odchazi v nadrzi ( filtr je mam pocit za ) a odcahzi to vlivem vady materialu .
a jeste se te zeptam v cem je horsi audi nez VW ? kdyz treba u A6 odchazi cerpadla jak na bezicim pase ? nebo to ti uniklo ? a myslis ze to bude levna zalezitost ?
a nakonec proc nemluvis o PD ? proc je to jina kapitola ? to by mohl rict kazdej o cerpadlech u fofo ze je to jina kapitola .
Vyser se na něho at si koupí třeba Hundaje,já potřebuju zjistit proč mi to klepe

Napsal: 05.11.2007 09:17
od Hurvajs
Napsal: 26.11.2007 12:22
od chaluha
Jak zjistim jaká poloosa je v čudu,věděl by někdo.dík
Napsal: 26.11.2007 14:25
od foki
rozebrat vycistit a pak uvidis ktera je vydrena
Napsal: 26.11.2007 19:32
od chaluha
myslíš vydřená v kloubu?
Napsal: 26.11.2007 20:20
od foki
vnejsi kloub se vydre
Napsal: 29.01.2008 20:10
od fogl
Všude ve značkovým servise Ford mě říkali že to vnitřní klouby nemůžou být můj názor byl že je to levej vnitřní ,tak sem vymněnil poloosu protože kloub jsem nesehnal a bylo to vyřešený.
Re: Pri pridani plynu nad 100km/h se rozvibruje?
Napsal: 20.03.2008 21:10
od fiksa
to je jasny že jsou to poloosy taky mi to vibrovalo 4 5 při tahu tak jsem vyměnil levou tak se to zlepšilo ale čeká mě ještě ta pravá v meteoru nová za 4100 kč to de ne
Re: Pri pridani plynu nad 100km/h se rozvibruje?
Napsal: 25.05.2008 11:36
od Frost
Koukám že toto téma dlouho nebylo diskutováno a já mám momentálně přesně ten problém co se tu řešil. Když jedu nad 100km/h auto se mi rozvybruje....myslel jsem že jsou to kola, ale dal sem je vyvážit a jsou OK.
Včera jsem si dal autí na hever a prohlížel co to asi může být...poloosy vypadaj dobře....žádná vůle....nechrastí v nich při zatáčení ani vazelína nikde neteče...jsou suché.
Takže jsem logicky postupoval k motoru a ouva...kloub který kouká z převodovky na levé straně se mi zdá nějak volný....poloosa samozřejmě má vůli ve směru od motoru ke kolu, ale to myslím je normální. Ale tenhle kloub se hejbe i nahoru a dolů což by dle mého neměl. Uměl by mi někdo zodpovědět zda je to normální že se cca 5mm hejbe mimo osu? Přikládám foto kde je zobrazeno jak se asi hejbe.

Re: Pri pridani plynu nad 100km/h se rozvibruje?
Napsal: 20.06.2008 21:56
od Metla
Měl jsem stejný problém. Podezření bylo na poloosy. Jak mně sdělili v neznačkovém servisu, auto na zvedáku roztočili na pětku, při 2000 otáčkách začal vibrovat vnitřní kloub levé poloosy. Vyměnili levou poloosu. Když jsem v tom potom odjížděl, změna byla okamžitě patrná. Je to nádhera, když můžeš přidat bez vibrací.

Re: Pri pridani plynu nad 100km/h se rozvibruje?
Napsal: 27.06.2008 21:43
od hihi
A od včerejška mám i já novou pravou poloosu. Fakt, že se auto ve 120 (80-140, ve 120 hrůza) nerozklepe jako sulc je zpět. A jsem dost rád, že to vypadá jen na tu jednu.