Re: DPF euroV s vaporizerem Galaxy, Mondeo
Napsal: 30.05.2020 12:41
Tak bohužel mám problém a netuším jaký. Obávám se načatý DPF. Včera jsem na rady a po roce konečně dal statické vypalování. Konečně jsem jel sám, měl čas ( ikdyž ne těch 40 co to trvalo) a potkal prázdné parkoviště kamiónů. Vypalování skončilo chybou překročení času asi v 96%. Jako bonus jsem se ale z obvyklého 26% DPD_SOOT_LD dostal na krásných 9%. DPF LOAD 28% je také krásná hodnota, když většinou cca 38% časem po vypáklení a po vypnutí asi žhavení Vaporizéru (viz níže) kolem 50%. Chyba P2463 se zatím nikry nezobrazila.
Dle Forda je DPF čisté, teploty před DPF při vypalování přes 400 a za DPF 630, tedy zde také asi vše OK.
Poradí někdo co s tím?
1.) Neřešit, holt je DPF načatej a časem se vymění.
2.) Dát na čištění
3.) Zkusit vyčistit Vaporizér, který asi nepůjde nedestriktivně ven a jinak pravidelné vypalování je OK.
Popis vypaování EURO V
Auto bylo zahřáté po cca 130km a posledních 10km kopečku, s čistým DPF asi jen 40%.
Vypalování dlouho nic, běželo na volnoběh až poté se zvedlo na +/- 2500 a po chvilku +/- 2800 a rozsvítila kontrolka DPF. Z auta pěkej smrad, ale čisto.
Co mě překvapilo, kontrolka DPF po cvilce zhasla. Zde se domívám, že kontrolka je na žhavení a vaporizér jede i bez žhavení vstřikováním paliva.
Ačkoliv kontrolka vaporizéru nesvítila, vypalování asi jelo. Zvuk autogenu a divnej smrad tomu odpovídal. V zadu být nešlo a vpředu byla pěkná kosa. Výfuk ke konci neyl moc vařídí, i ruku jsem dal něho. Ale v jednu dobu se z něj zaprášilo a bylo cítit teplo široko daleko.
Auto si kolikrát jako ubralo, zaškytalo a jelo opět. Otáčky ale stále cca 2800min.
Ke konci diag napsala chybu, a konečná.Vyčtení chyb FordScan ale nic nenašlo. Po vyčtení a vypnutí zapalování jsme nemohl nastartovt. Musel jsem smazat chyby, teprve poté OK.
Zkušenost pro příště, neěřit těm 25min a nestát venku v noci bez ponožek v sandálích.
Dle Forda je DPF čisté, teploty před DPF při vypalování přes 400 a za DPF 630, tedy zde také asi vše OK.
Poradí někdo co s tím?
1.) Neřešit, holt je DPF načatej a časem se vymění.
2.) Dát na čištění
3.) Zkusit vyčistit Vaporizér, který asi nepůjde nedestriktivně ven a jinak pravidelné vypalování je OK.
Popis vypaování EURO V
Auto bylo zahřáté po cca 130km a posledních 10km kopečku, s čistým DPF asi jen 40%.
Vypalování dlouho nic, běželo na volnoběh až poté se zvedlo na +/- 2500 a po chvilku +/- 2800 a rozsvítila kontrolka DPF. Z auta pěkej smrad, ale čisto.
Co mě překvapilo, kontrolka DPF po cvilce zhasla. Zde se domívám, že kontrolka je na žhavení a vaporizér jede i bez žhavení vstřikováním paliva.
Ačkoliv kontrolka vaporizéru nesvítila, vypalování asi jelo. Zvuk autogenu a divnej smrad tomu odpovídal. V zadu být nešlo a vpředu byla pěkná kosa. Výfuk ke konci neyl moc vařídí, i ruku jsem dal něho. Ale v jednu dobu se z něj zaprášilo a bylo cítit teplo široko daleko.
Auto si kolikrát jako ubralo, zaškytalo a jelo opět. Otáčky ale stále cca 2800min.
Ke konci diag napsala chybu, a konečná.Vyčtení chyb FordScan ale nic nenašlo. Po vyčtení a vypnutí zapalování jsme nemohl nastartovt. Musel jsem smazat chyby, teprve poté OK.
Zkušenost pro příště, neěřit těm 25min a nestát venku v noci bez ponožek v sandálích.