Stránka 3 z 3

Re: Šroubek držící chlazení turba

Napsal: 27.03.2019 11:14
od majk
znova jsem si pžečetl článek pana Prokopce,a tam stojí:
"Největší problém ale přišel po najetí 58 562 kilometrů, kdy došlo k uvolnění šroubku v mezichladiči stlačeného vzduchu, který se dostal až do motoru. Ve výsledku došlo k jeho poškození a protékání chladicí kapaliny do prostoru válců (s tím má Ford zjevně potíže na vícero frontách..), což bylo možné snadno identifikovat dle bílého kouře valícího se z výfuku. K zadření motoru ale naštěstí nedošlo, takže to spravilo „jen” pár dnů v servisu a záruční oprava."
takže je to buď některý z těch čtyřech,co jsou uvnitř tělesa mezichladiče,nebo možná z toho mechanismu klapky na vstupu_před intercollerem

Re: Šroubek držící chlazení turba

Napsal: 29.03.2019 10:15
od Ksanda
Ale ty šrouby jsou dost dlouhé, nezdá se mi, že by se dostal až někam do motoru. Možná to modifikovali na větší průměr jako na obrázku.

Re: Šroubek držící chlazení turba

Napsal: 28.11.2019 13:44
od Ksanda
Tak už se taky mohu podělit o problém s chlazením, ale není to šroubek u turba.
V úterý jsem byl na dvouletém servise, takže klasika olej + filtr, kabinový a kontrola auta.
Vše proběhlo v pohodě a auto je prý v naprostém pořádku včetně karoserie. Spokojeně jsem si odjel domů, ale mé nadšení trvalo 130km. Dojel jsem večer před garáž, jdu otevřít vrata a sepnul ventilátor na chladiči, což už mi přišlo divé ( nikdy se nestalo zatím ). Couvnu do garáže a už se mi zvedala teplota motoru. Vypnu a vylezu z auta a bylo vymalováno. Před garáži kaluž a nádobka prázdná. Tak jsem šel po turbu, tam sucho a vše jak má být, nenašel jsem kde to vyteklo. Začal jsem řešit odtah vozu přes tu jejich asistenci, vše po domluvě dořešeno druhy den a auto je ve Fordu. Dnes mi volali, že je prodřena hadice u olejového filtru.. a že v motoru nejsou žádné kódy o přehřáti. Se ptám jak se mohlo stát, tak technik začal mlžit.

Co si o tom myslíte ? Já si myslím, že při výměně filtru ji poškodili a pak mi praskla.

Šroubek držící chlazení turba

Napsal: 28.11.2019 15:53
od vita_k
To se mohlo stát, ale co s tím chceš dělat?

Re: Šroubek držící chlazení turba

Napsal: 29.11.2019 18:00
od Ma.rt
To ma olej.filtr zespoda jako stary Duratecy? Pokud ano, nechápu, jak by to mohli prodrit.

Re: Šroubek držící chlazení turba

Napsal: 30.11.2019 08:02
od Quickie
ano. olejovy filter na 1,5 ecoboost je vpredu za chladicom tak ako mali duratecy a dost naprd prístup. ked ho menim, tiež mi tam zavadzaju vselijake hadice, takže sa kludne mohlo stať že tam v servise niečo pohli.. ale neviem ako ju mohli predrať

Re: Šroubek držící chlazení turba

Napsal: 30.11.2019 08:43
od Ma.rt
Porad ty auta komplikují na bezny servis. U duratecu nic neprekazelo. Kdyz vezmu, jak byl delany pylovy filtr u mondea mk3 a pak u mk4, taky to dopracovali k neskutečnýmu voseru.