znova jsem si pžečetl článek pana Prokopce,a tam stojí:
"Největší problém ale přišel po najetí 58 562 kilometrů, kdy došlo k uvolnění šroubku v mezichladiči stlačeného vzduchu, který se dostal až do motoru. Ve výsledku došlo k jeho poškození a protékání chladicí kapaliny do prostoru válců (s tím má Ford zjevně potíže na vícero frontách..), což bylo možné snadno identifikovat dle bílého kouře valícího se z výfuku. K zadření motoru ale naštěstí nedošlo, takže to spravilo „jen” pár dnů v servisu a záruční oprava."
takže je to buď některý z těch čtyřech,co jsou uvnitř tělesa mezichladiče,nebo možná z toho mechanismu klapky na vstupu_před intercollerem
Šroubek držící chlazení turba
- majk
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 13.05.2008 18:55
- Bydliště: Hostouň-středočeský
Re: Šroubek držící chlazení turba
FF II,05/2007,1.6/74kW,Kombi,Style-bylo do 28.7.2017
od 28.7.2017 FF III,07/2017/1,5 EB Kombi,Titanium,Magnetic grey
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ml?share=1
od 28.7.2017 FF III,07/2017/1,5 EB Kombi,Titanium,Magnetic grey
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ml?share=1
- Ksanda
- Nováček
- Příspěvky: 183
- Registrován: 31.08.2018 09:39
- Bydliště: Orlová
Re: Šroubek držící chlazení turba
Ale ty šrouby jsou dost dlouhé, nezdá se mi, že by se dostal až někam do motoru. Možná to modifikovali na větší průměr jako na obrázku.
Ford Focus kombi MK3,5 1.5EB 110kW Magnetic Grey (2017)
- Ksanda
- Nováček
- Příspěvky: 183
- Registrován: 31.08.2018 09:39
- Bydliště: Orlová
Re: Šroubek držící chlazení turba
Tak už se taky mohu podělit o problém s chlazením, ale není to šroubek u turba.
V úterý jsem byl na dvouletém servise, takže klasika olej + filtr, kabinový a kontrola auta.
Vše proběhlo v pohodě a auto je prý v naprostém pořádku včetně karoserie. Spokojeně jsem si odjel domů, ale mé nadšení trvalo 130km. Dojel jsem večer před garáž, jdu otevřít vrata a sepnul ventilátor na chladiči, což už mi přišlo divé ( nikdy se nestalo zatím ). Couvnu do garáže a už se mi zvedala teplota motoru. Vypnu a vylezu z auta a bylo vymalováno. Před garáži kaluž a nádobka prázdná. Tak jsem šel po turbu, tam sucho a vše jak má být, nenašel jsem kde to vyteklo. Začal jsem řešit odtah vozu přes tu jejich asistenci, vše po domluvě dořešeno druhy den a auto je ve Fordu. Dnes mi volali, že je prodřena hadice u olejového filtru.. a že v motoru nejsou žádné kódy o přehřáti. Se ptám jak se mohlo stát, tak technik začal mlžit.
Co si o tom myslíte ? Já si myslím, že při výměně filtru ji poškodili a pak mi praskla.
V úterý jsem byl na dvouletém servise, takže klasika olej + filtr, kabinový a kontrola auta.
Vše proběhlo v pohodě a auto je prý v naprostém pořádku včetně karoserie. Spokojeně jsem si odjel domů, ale mé nadšení trvalo 130km. Dojel jsem večer před garáž, jdu otevřít vrata a sepnul ventilátor na chladiči, což už mi přišlo divé ( nikdy se nestalo zatím ). Couvnu do garáže a už se mi zvedala teplota motoru. Vypnu a vylezu z auta a bylo vymalováno. Před garáži kaluž a nádobka prázdná. Tak jsem šel po turbu, tam sucho a vše jak má být, nenašel jsem kde to vyteklo. Začal jsem řešit odtah vozu přes tu jejich asistenci, vše po domluvě dořešeno druhy den a auto je ve Fordu. Dnes mi volali, že je prodřena hadice u olejového filtru.. a že v motoru nejsou žádné kódy o přehřáti. Se ptám jak se mohlo stát, tak technik začal mlžit.
Co si o tom myslíte ? Já si myslím, že při výměně filtru ji poškodili a pak mi praskla.
Ford Focus kombi MK3,5 1.5EB 110kW Magnetic Grey (2017)
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Šroubek držící chlazení turba
To se mohlo stát, ale co s tím chceš dělat?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Šroubek držící chlazení turba
To ma olej.filtr zespoda jako stary Duratecy? Pokud ano, nechápu, jak by to mohli prodrit.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Quickie
- Moderátor
- Příspěvky: 7238
- Registrován: 10.03.2008 21:18
- Bydliště: Revúca, Trnava
Re: Šroubek držící chlazení turba
ano. olejovy filter na 1,5 ecoboost je vpredu za chladicom tak ako mali duratecy a dost naprd prístup. ked ho menim, tiež mi tam zavadzaju vselijake hadice, takže sa kludne mohlo stať že tam v servise niečo pohli.. ale neviem ako ju mohli predrať
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Šroubek držící chlazení turba
Porad ty auta komplikují na bezny servis. U duratecu nic neprekazelo. Kdyz vezmu, jak byl delany pylovy filtr u mondea mk3 a pak u mk4, taky to dopracovali k neskutečnýmu voseru.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů