Posilovač řízení

Uživatelský avatar
Jasio
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5805
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jince, Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jasio » 25.08.2006 00:43

Zitra je oprubuj a ať dobře pochodíš. :wink:
Obrázek
Je Ford Kuga 1.6EB, 110kW Titanium 11/12
Je Ford Focus C-Max 2.0i, 107kW Ghia 02/05
byl Ford Focus Combi 1.6i, 74kW Ghia 02/99
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 26.08.2006 21:13

Ja uz jsem to v servise rikal nekolikrat, ze chci taky dolit, ze mam trosku pod a vzdycky, kdyz se podiva mechanik, tak to je par milimetru nad minimem a rikal mi, ze to mam nechat tak, ze kdyz dolije, tak toho bude moc a pujde to pres max.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
CoolXman
Junior
Junior
Příspěvky: 272
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha, Zdice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CoolXman » 06.03.2007 13:39

Zdravim vsechny, nebudu zakladat nove tema, tudiz pripojim svuj dotázek sem:

Chtel jsem se zeptat jestli maji Focusy I neco jako se dneska rika promenlivou silu posilovace rizeni, tzn. s pribyvajici rychlosti auta se snizuje intenzita posilovace rizeni. Naopak plna sila posilovace je pri manipulaci s volantem kdyz auto stoji.

Mam zkusenost s Mondeem 2.0 Ghia 1994 a tam je sila posilovace v kazde jizdni situaci stale stejna a na me je to hrozne moc citlivy to rizeni, chybi mi tam odezva a cit pri rizeni, rovnez prujezd zatacek byl apon zpocatku takovy trhavy, hodne jsem si na to musel zvykat. Moc se mi to nelibi ani ted, specialne ve vyssich rychlostech mam pocit ze ztracim kontrolu a cit pri jizde.

Tak doufam ze by to mohlo byt u Focuse lepsi, co vy na to?
Ford Focus Combi 1.6, Futura 2000 - Galerie: zde
Obrázek

Uživatelský avatar
Dany
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3790
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dany » 06.03.2007 19:31

Nikdy jsem nad tím nepřemýšlel, ale vím o čem mluvíš. Ten systém tam je, páč mě to jednou říkal mechanik co se v tom proháněl. Jinak ti garantuju, že ve focusu pocit bezpečí mít budeš. A pokud ti můžu poradit, jdi do něj. A opravdu mi věř, že ti to neříkám jen proto, že ho mám. :wink:
Já jsem s ním nedávno jel jako prase a můžu ti říct, je to balada. Astra je taky krásné auto, ale jízdními vlastnostmi se focusu nevyrovná. Přečti si na netu nějaký test, doporučuji tipcars. 8)
Ford Focus 1,6 16V Zetec 99 Silver
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 06.03.2007 20:32

Stary Focus rekl bych, ze ma posilovac porad stejne tuhy a jizdou se nic nemeni. Novy by to mozna mohl mit, ale myslim, ze jsem o tom neslysel.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 06.03.2007 20:43

S FoFo jsem nemel pocit pri vyssi rychlosti, ze by se nedal ukocirovat, protoze ma citlivy posilovac. Kdyz presednu do nejakeho jineho sluzebniho, tak potrebuju cca 5-10 km, aby mi sedlo do ruky - volant, pedaly, hlavne spojka.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
carlos1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: ostrožska nova ves okr. UH

Příspěvek od carlos1 » 06.03.2007 20:53

pri nastartovani se me ozyva piskot nekde kolem motoru.Neni to remen ten se ozyva jinak.Tak si myslim ze by to mohlo byt servo.Az se trochu zahreje olej tak to prestane.Muze to tak byt:FF1.8 TDDI 66kw 11\2000 stribrna metal:

Uživatelský avatar
carlos1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: ostrožska nova ves okr. UH

Příspěvek od carlos1 » 06.03.2007 20:59

COOLE astru bych ti moc neradil.OPEL.....POPEL.Pred nim byly jen Wartburgy

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 06.03.2007 21:23

Servo ti taky pohani remen. Muze to delat i nejaka kladka, pripadne lozisko. Rady to treba delaji loziska v alternatoru :wink:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
carlos1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: ostrožska nova ves okr. UH

Příspěvek od carlos1 » 07.03.2007 16:25

dneska jsem parkoval cely den v praci na slunicku.Pak jsem nastartoval a nic se neozvalo.Tak si myslim ze na to bode mit vliv ta zima.Olej se trochu ohral a je klid.Uvidim co bude dal.FF 1.8 tddi 66kw 11\2000 stribrna metal.

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 07.03.2007 17:46

Teplo ma vliv na vsechno, i na loziska a podobne veci. Znamy ma Ochcavku, po nastartovani mu vzdycky neco silene piskalo, ve znackovem servisu byl cca 7x, porad nemohli prijit na to, cim to je, vymenili klinovy remen, kladky, namazali remen, pak mazali alternator a buh vi co jeste, potom zase remen a nakonec prisli na to, ze to dela ventilator klimy, ktery se po nastartovani zapne.

Neohriva se ti jenom olej v servu, ale ohrejou se ti i vsechny loziska, takze pokud je to lozisko, i to muze prestat piskat po zahrati!

Dela ti to hned po nastartovani nebo az se rozjedes nebo az tocis volantem?
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
carlos1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: ostrožska nova ves okr. UH

Příspěvek od carlos1 » 07.03.2007 18:24

dela to hned kdyz nastartuju.Niceho se nechytnu ani netocim volantem.Po asi 2 kilometrech to prestane.Pak pohoda.A ted kdyz je teplo tak OK od zacatku.

maras
Nováček
Nováček
Příspěvky: 108
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od maras » 12.04.2007 21:20

carlos1 píše:dela to hned kdyz nastartuju.Niceho se nechytnu ani netocim volantem.Po asi 2 kilometrech to prestane.Pak pohoda.A ted kdyz je teplo tak OK od zacatku.
Mě to dělá taky, po mírným zahřátí je to OK. a vypadá to, že by to mohl být výfuk. Dočetl jsem se že na prvních Fofo do roku 2000 praskaly výfuky.
FF 1,6/74kW LPG r.v.99

maras
Nováček
Nováček
Příspěvky: 108
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od maras » 12.04.2007 21:36

Mě jde to řízení taky dost ztuha. asi se na to mrknu. dnes jsem jel novou služební Octavkou a úplně jiná jízda. asi se na to bezo kouknu.
FF 1,6/74kW LPG r.v.99

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 14.04.2007 22:09

maras píše:Mě jde to řízení taky dost ztuha. asi se na to mrknu. dnes jsem jel novou služební Octavkou a úplně jiná jízda. asi se na to bezo kouknu.
Focus ma uplne jinak nastavenou tuhost posilovace, nez nejaka Ochcavka. Navic lepsi vybavy u VW nabizeji moznost nastaveni tuhosti posilovace, takze asi nema cenu to srovnavat s Focusem.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Odpovědět

Zpět na „Focus - podvozek 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host