
Turbo 1.8 tdci
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Turbo 1.8 tdci
No jo, dal si mu elixir lasky a PJD je vysledok
Ked sa diesel zacne srat, musi z baraku, inak to pre penazenku dopadne dost zle.

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 06.03.2016 10:11
Re: Turbo 1.8 tdci
Asi by bylo dobré po posledním příspěvku doplnit jakou mám zkušenost s BG 245 ( dle výrobce
“odstraňuje nejhouževnatější úsady z vnitřku vstřikovačů, vstřikovacího čerpadla, spalovacího prostoru, ventilů atd” ).
Láhev cca 1 litr jsem nalil do nádrže před odjezdem na dovču a moc od toho nečekal. Auto jsem dotankoval cca na 60l a po ujetí prvních cca 10km přestalo auto naprosto táhnout a mělo dunivý zvuk, motor šel pravidelně, nechal se vytáčet ale vůbec netáhl. Po cca 160km jízdy na hory byl motor citelně teplejší a tak jsem auto nechal 5 min běžet na volnoběh a otevřel kapotu. Četl jsem, že tohle “rozpouštědlo” nejlépe funguje když jezdíte denně krátké trasy, kdy se to natáhne do motoru a působí, druhý den nastartujete a jízdou se rozpuštěné zplyněné úsady “vyfouknou” ven. Dlouhé trasy to zbytečně vytěsňují pryč rychle. No…měl jsem chuť nechat vypustit nádrž. Ještě že jsem to neudělal.
Po cca 3 dnech a ujetí tak 250km od natankování se ráno vyvalil dým z výfuku spolu se zvláštním smradem a auto hodně ožilo. Naprosto zmizelo klepání vstřiků při rozjezdu (korekce) na trávě nebo do kopce. Auto táhne od nějakých 1500ot/min a je možná jízda při 80km/h na 5tku přičemž auto od těch 1500ot zrychluje. Turbo je absolutně tiché, neslyším ani lehké houkání prostě nic.
Závěr je takový, že se nejspíš uvolnila zatuhlá regulace naklápění turba a vyčistilo se sání. EGR jsem nechal zaslepený kovovou záslepkou ( byl zaslepený bordelem viz předchozí stránka). Po vyjetí nádrže jsem vyjel i rezervu, kdy mi auto ukazovalo dojezd 15km na dálnici a natankoval jsem cca 5km před domem. Ještě nevím, jaký bude provoz auta čistě na naftu bez téhle přísady.
Rozhodně to vypadá tak, že nebudu muset asi do servisu – pokud tohle vydrží. Po téhle zkušenosti budu přidávat BG jako aditivum místo Vifu. Je dost drahé, ale pokud se povede udržet v chodu takhle auto, stojí to za to.
Každopádně díky PATEYL za připomenutí, že tohle existuje... uplně jsem na to po x letech zapomněl.
Tím, že je auto z Dánska a odešlo vstřikovací čerpadlo a pak bohužel i vstřiky... v servisu naráželi na zašlemované potrubí a šlem v čerpadle. Je možné, že předchozí majitel jezdil na zemědělskou bionaftu... v autě byla sláma
...
“odstraňuje nejhouževnatější úsady z vnitřku vstřikovačů, vstřikovacího čerpadla, spalovacího prostoru, ventilů atd” ).
Láhev cca 1 litr jsem nalil do nádrže před odjezdem na dovču a moc od toho nečekal. Auto jsem dotankoval cca na 60l a po ujetí prvních cca 10km přestalo auto naprosto táhnout a mělo dunivý zvuk, motor šel pravidelně, nechal se vytáčet ale vůbec netáhl. Po cca 160km jízdy na hory byl motor citelně teplejší a tak jsem auto nechal 5 min běžet na volnoběh a otevřel kapotu. Četl jsem, že tohle “rozpouštědlo” nejlépe funguje když jezdíte denně krátké trasy, kdy se to natáhne do motoru a působí, druhý den nastartujete a jízdou se rozpuštěné zplyněné úsady “vyfouknou” ven. Dlouhé trasy to zbytečně vytěsňují pryč rychle. No…měl jsem chuť nechat vypustit nádrž. Ještě že jsem to neudělal.
Po cca 3 dnech a ujetí tak 250km od natankování se ráno vyvalil dým z výfuku spolu se zvláštním smradem a auto hodně ožilo. Naprosto zmizelo klepání vstřiků při rozjezdu (korekce) na trávě nebo do kopce. Auto táhne od nějakých 1500ot/min a je možná jízda při 80km/h na 5tku přičemž auto od těch 1500ot zrychluje. Turbo je absolutně tiché, neslyším ani lehké houkání prostě nic.
Závěr je takový, že se nejspíš uvolnila zatuhlá regulace naklápění turba a vyčistilo se sání. EGR jsem nechal zaslepený kovovou záslepkou ( byl zaslepený bordelem viz předchozí stránka). Po vyjetí nádrže jsem vyjel i rezervu, kdy mi auto ukazovalo dojezd 15km na dálnici a natankoval jsem cca 5km před domem. Ještě nevím, jaký bude provoz auta čistě na naftu bez téhle přísady.
Rozhodně to vypadá tak, že nebudu muset asi do servisu – pokud tohle vydrží. Po téhle zkušenosti budu přidávat BG jako aditivum místo Vifu. Je dost drahé, ale pokud se povede udržet v chodu takhle auto, stojí to za to.
Každopádně díky PATEYL za připomenutí, že tohle existuje... uplně jsem na to po x letech zapomněl.
Tím, že je auto z Dánska a odešlo vstřikovací čerpadlo a pak bohužel i vstřiky... v servisu naráželi na zašlemované potrubí a šlem v čerpadle. Je možné, že předchozí majitel jezdil na zemědělskou bionaftu... v autě byla sláma

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host