Stránka 3 z 5

Re: C-max přestal jet

Napsal: 04.08.2016 14:48
od miki21
Tak tohle je rada k nezaplacení... jak od Maďara. :roll:

Re: C-max přestal jet

Napsal: 05.08.2016 19:29
od lucky.jack
Vypadá to jako google translate, takže je to klidně možný :wink:

Re: Motor zhasne za jízdy

Napsal: 11.10.2016 17:59
od cinc93
Mám taký problém:

Počas jazdy sa mi rozsvietila kontrolka motora (ENGINE MALFUNCTION). Zastavil som skontroloval som olej a keď som opäť naštartoval kontrolka už nesvietila a auto nebolo ani v núdzovom režime. Pokračoval som v jazde asi 30km a zrazu mi začali padať otáčky až do zastavenia a potom zdochlo. Opäť som ho naštartoval a prešiel asi 1km. Zase začali padať otáčky a auto zastavilo a zdochlo. Potom som zase naštartoval otočil som sa a nechal auto bežať na voľnobeh keď po čase zdochlo. Potom ma kamarát odtiahol domov. Odvodnili sme palivový filter ale nepomohlo to už to nešlo ani naštartovať (aj kvôli vybitej batérii.) Doma na diagnostike som prečítal dva chybové kódy neviem ich presne ale obidve sa týkali paliva. V jednom bolo napísané FUEL PREASURE VERY LOW. Chcel by som sa opýtať čo by to tak mohlo byť môže to byť vsetrekovacie čerpalo ? Kamoš hovoril, že keby to bolo čerpalo tak, že by to zdochlo hneď a nenaštartoval by som zase. Neviete mi poradiť čo to môže byť. Ďakujem

Re: Motor zhasne za jízdy

Napsal: 11.10.2016 18:58
od cinc93
Zabudol som dodať je to 1.6tdci focus 2008

Re: Motor zhasne za jízdy

Napsal: 12.10.2016 08:05
od kozelkozel
Měl jsem stejný problém ,tedy až na tu kontrolku. Mě to pdalo vysoký tlak paliva. Po výměně čerpadla to bylo dobrý.Možná by stačil vyměnit regulátor paliva,ale navím jaký máš možnosti. Já nemám ani garáž, ani diagnistiku, takže servis je bohužel jediná volba.

Napsal: 12.10.2016 09:45
od vita_k
Regulátor tlaku je co? To je někde na čerpadle? Není myšlen spíš senzor tlaku na railu? Senzor totiž není regulátor, podle mě.

Re: Motor zhasne za jízdy

Napsal: 12.10.2016 10:31
od kozelkozel
čidlo tlaku je na pravé straně lišty (po směru jízdy), u mě to na diagnostice psalo vysoký tlak paliva, takže snímač tl. paliva ukazoval správně a na základě této informace ŘJ vypne přívod paliva a auto zdechne. To kvůli střikům aby je ten tlak neroztrhl. Já jsem potom už nezastavoval a znova startoval, ale jen jsem otočil klíčkem za jízdy no a ono ti to naskočí. To není řešení jen taková rada než to opravíš

Napsal: 12.10.2016 10:37
od vita_k
Ok takže senzor ne regulátor. Diky za vyjasnění

Re: Motor zhasne za jízdy

Napsal: 12.10.2016 12:33
od mikki
Stejnej problém je i u nízkého tlaku.Dělal jsem v dílně Tourneo a po výměně čerpadla po problémech.

Re: Motor zhasne za jízdy

Napsal: 12.10.2016 14:04
od V12
Su tam 2 veci :
- na cerpadle regulator tlaku paliva
- na raile senzor tlaku paliva
RJ podla jazdnych pomerov nastavi FuelPressureDesired na pozadovanu hodnotu podla mapy, tato informacia ide do regulatora tlaku, ktory ju nastavi. Nasledne je cez FuelRailPressure senzor kontrolovana realna hodnota. Pokial je odchylka vacsia ako urcita hodnota a tento stav pretrvava urcity cas, RJ to vyhodnoti ako poruchu (napr. P0087 - nizky tlak) a hodi motor do nudzaku, alebo ked je tlak privysoky (kod si zrovna nepamatam), tak pre istotu motor rovno odstavi.
Pes moze byt zakopany aj v regulatore, aj v cidle. Cidlo je lacnejsie, kontrolu by som zacal prave tam. Predtym omrknut kable a konektor od FRP senzora, ci je vsetko OK.

Za predpokladu, ze FRP senzor je OK, P0087 sposobuje zaneseny palivovy filter (lepsia moznost), alebo vadne CR cerpadlo a vadne vstrekovace (na maslu). Ked odide cerpadlo, tak na 99% pred svojou smrtou stihlo znicit vstrekovace. Prave na toto doplaca mnoho ludi, ktori po zisteni, ze vstreky su poskodene, repasuju len tie a kaslu na cerpadlo. Vo vysledku to potom dopada tak, nove vstreky budu po 10k km v stave rovnakom, ako vstreky stare a zacne kolotoc reklamacii a vyhovaraciek a zdovodnovani, kto za to moze. Preto problem vstrekov treba riesit komplexne a testovat aj cerpadlo. Pri vymene / repase je nutne perfektne a kompletne vycistit palivovy system vratane prepadovych trubiek a hadic. Cena poctivej a dokladnej opravy moze polahky dosiahnut aj 2000 EUR, uz sa tu o tom niekto aj presvedcil. A smutne je to, ze siel z overeneho benzinaku do "vyhodnej" kupy malo jazdeneho dieslu.

Re: Motor zhasne za jízdy

Napsal: 12.10.2016 15:16
od Tomas_1
Tu som pisal o probleme : http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 2&start=60 co mam s autom.

Ale prvy krat bol v RJ aj chybovy kod : P0089 - regulator tlaku paliva - vykon - trvale
Takze to nemusi byt len EGR - kom :dih:
Čo ta chyba P0089 znamena ?

Re: Motor zhasne za jízdy

Napsal: 15.10.2016 17:00
od V12
Pridiera sa regulator tlaku paliva a preto reaguje prilis pomaly. Treba ho vymenit a zaroven poriadne skontrolovat cele cerpadlo, ci nie je vylagrovane a netlaci do vytlaku piliny. Tie ponicia ako regulator, tak aj vstrekovace. Smrdi to silnym anorektickym zachvatom penazenky :evil:

Re: Motor zhasne za jízdy

Napsal: 16.10.2016 20:10
od TYU
Tomas_1 píše:Ale prvy krat bol v RJ aj chybovy kod : P0089 - regulator tlaku paliva - vykon - trvale
Takze to nemusi byt len EGR - kom :dih:
Čo ta chyba P0089 znamena ?
Tak chybu P0089 mám taky. viz http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=352
zatím nevyřešeno :(

Re: Motor zhasne za jízdy

Napsal: 17.10.2016 09:52
od Tomas_1
V12 píše:Pridiera sa regulator tlaku paliva a preto reaguje prilis pomaly. Treba ho vymenit a zaroven poriadne skontrolovat cele cerpadlo, ci nie je vylagrovane a netlaci do vytlaku piliny. Tie ponicia ako regulator, tak aj vstrekovace. Smrdi to silnym anorektickym zachvatom penazenky :evil:
Dik za odpoved.
A sedi aj to, ze teraz ako sa ochladilo na ~10 C tak akoby utal a motor odvtedy samovolne nezhasol.

Tiez mi automech. poradil, natankovat shell v power na precistenie palivoveho systemu.

Re: Motor zhasne za jízdy

Napsal: 17.10.2016 11:49
od miki21
nebo přidávat VIF.