Bacha, ISO M9, která je na čepu origo, má stoupání závitu 1.25 mm, což teda nevím, jak se s klasickou M10x1.5 požere. Já jsem našel tento čep (zřejmě Quick Brake 11202):
http://shop.autodilykrc.cz/cz-detail-55 ... ormal.html
(který je navíc i klasicky s imbusem, na brzdový systém ATE, ale možná s větším průměrem válečku

), takže je potřeba
závitník s jemnějším závitem M10x1.25.
I ja jsem včera vyměňoval brzdy. Pravé kolo v pohodě

dokonce jsem i sundal brzdič, zkontroloval váleček a zase složil, namontoval a odvzdušnil. Ale horní čep na levém kole mi strhnul předešlý majitel, takže mě řezání závitu čeká také.
EDIT1: Projel jsem původní závit závitníkem M9, vypadalo to, že to bude držet, tak jsem pokračoval dál. Když jsem měl všechno vyčištěno, vyměněno a sesazeno, stačilo dotáhnout čepy, tak si říkám,
No, radši to zkusím utáhnout víc, ať se to kdyžtak urve teď a ne na dálnici ve 130. A ono se to urvalo. Takže pokračování zítra.