Příspěvek
od HOCARS » 24.10.2016 19:12
Po dlouhém zvažování jsem se rozhodl očistit své jméno/firmy a v krátkosti reagovat na útočnou recenzi pan Mrštíka, jelikož jeho pohádkové dílo obsahuje jen lži, polopravdy, nenávist a pomstu.
Nyní k jednotlivým odstavcům pan Mrštíka:
Tři dny před prohlídkou jste nás opravdu telefonicky kontaktoval. Kolega Vám na Vaši žádost zaslal emailem kopii servisní knihy, včetně VIN kódu (číslo karoserie) k ověření servisní historie vozu a výbavy vozu, před naší případnou následnou schůzkou.
Ze servisní knihy bylo jasně patrné, že vůz se nachází cca. 3.000 km před následným řádným servisem na 150 tis.km. Je tedy logické, že vůz s tímto nájezdem kilometrů a plánovaným servisem bude potřebovat určitou investici do svého servisu, aniž by to nějakým způsobem snižovalo velmi zachovalý stav ojetého vozu.
Tedy nechápu Váš následný údiv, poté co jste měl tři dny čas na prozkoumání servisní knihy, včetně možnosti konzultace s autorizovaným servisem, dle VIN kódu.
Otázku zimní sady nechám bez komentáře, jelikož nevím, co jste si tehdy řekli s kolegou a jak jste to či ono pochopil. Nicméně vůz byl obut zimními pneumatikami s dostatečným dezenem, tak jak auto přijelo do ČR.
Auto jsem přivezl na poslední chvíli před schůzkou z profesionálního čištění (nikoliv z mytí), tak abych mohl prodat zákazníkovi auto hygienicky vyčištěné po předchozím užívání.
Nicméně zážitkem pro mne byla Vaše hulvátská projížďka vozu. Jen se zaťatými zuby jsem litoval, že jsem Vám vůbec dovolil vůz řídit. Pravděpodobně jste mi chtěl dokázat, jak je na Vás auto „ušito“, tak jste v podstatě auto nezahřáté do provozní teploty zběsile vytáčel a neurvale podřazoval DSG převodovku ve snaze dokázat mi, že se auto porouchá.
Prodávám auta přes 10 let a ještě nikdo bez dovolení takto při projížďce netestoval vůz půjčený do ruky.
To že jsem Vám ponechal dostatečný volný prostor k prohlednutí vozu, aby jste si mohli vůz tzv. „osahat“ a v klidu si prohlédnout vše, co vás zajímá bych neviděl jako problém.
Ohledně mé neznalosti, máte asi na mysli dotaz na tlačítka na horním panelu stropu. Jako multi značkový prodejce opravdu nemohu znát každé specifické tlačítko na voze. Za zmínku stojí, že ani mechanik VW na dílně nevěděl, k čemu toto tlačítko slouží a musel se jít poradit.
Máte pravdu, že jsem Vaší manželku, která neustále opakovala, že vůz byl bouraný na přední část, také nevydržel poslouchat . A to i poté, co mechanik v servisu VW po prohlídce jasně potvrdil, že se jednalo pouze o rozstřik pravého rohu nárazníku (ani ne celý nárazník) bez jakéhokoliv většího poškození. Mohu kdykoliv fotkami dokázat, že vůz přijel do ČR bez jakéhokoliv poškození.
Nezlobte se na mne, ale takovéto poškození (lakovaný nárazník a vystouplý roh světla) opravdu stále nepovažuji za „bourané“, bez ohledu na to, zda byly díly vozu spasované správně.
U použitého vozu je naprosto přípustné, oprava lakování karoserie.
Dodatečné náklady zjištěné při prohlídce v servisu, které zmiňujete, považuji za běžné s ohledem na očekávaný servis a najeté kilometry vozu.
Stále si myslím, že vůz byl ve výborném stavu, samozřejmě ojetém stavu.
Zapomněl jste dodat, že kromě spotřebního materiálu a standartních servisních úkonů, byl vůz velmi zachovalý, vč. kontroly DPF filtru, kde filtr byl absolutně čistý atd.
Ohledně oleje v DSG převodovce. Při kontrole se pouze zjistilo, že neexistuje záznam, zda byl či nebyl olej vyměněn, tím ale není 100% dáno nic. Zato Vy jste měl jasno hned. Je zbytečné Vám vysvětlovat, že původní majitel jezdil na servis i do partnerského multi značkového servisu, tedy bez záznamu ve systému VW.
Distancuji se od Vámi popsaného údajného „veksláckého“ jednání z mé strany, jak zde popisujete s jediným účelem a to mou osobu maximálně očernit a poškodit.
Paradoxem a úplným opakem Vaší návštevy, byl následný prodej zmiňovaného vozu ihned v pondělí, jak sám zmiňujete, dalšímu zájemci o vůz.
S dovolením následný prodej trochu rozvedu.
Pro vůz si přijel mladý manželský pár z Moravy s vlastním mechanikem (mechanik VW servisu s VW diagnostiku). Znovu jsem zájemcům poskytl dostatečný prostor pro kontrolu vozu. Vůz jsme následně projeli, společně jsme dokonce absolvovali emise + STK na stanici STK, kde si mohl mechanik vůz prohlédnout také na jámě. Bez omezení vůz zkontroloval diagnosticky.
Vše bylo na voze důkladně zkontrolováno, řekl bych i více pečlivě než v servisu VW na prohlídce s panem Mrštíkem, obchod byl dohodnut a auto prodáno. Je to již více než rok od prodeje vozu, tedy vůz již delší dobu brázdí české silnice. Po celou dobu jsem neslyšel o žádné následné závadě tohoto vozu, což potvrzuje výborný stav vozu při prodeji.
Z Vašeho závěrečného hodnocení jsem teprve pochopil, že jste k nám přijel plný nedůvěry, načtený internetovými radami a připraven ve střehu mě za každou cenu z něčeho usvědčit.
To se samozřejmě nepovedlo a poté co jsem ztratil i já zájem s Vámi obchod uzavřít jste se pokusil alespoň poškodit dobré jméno mé osoby/firmy Vaším příspěvkem rozeslaným snad po celém internetu. Jediný účel této recenze bylo se mi maximálně pomstít, za to že jsem nebyl ochotný přistoupit na Váš diktát.
Věřte mi, že se Vám ani toto nepovedlo, jelikož firma stále roste.
PS: Tímto apeluji na naše případně nové klienty, pokud máte skutečný zájem si koupit pěkný ojetý vůz, v dobré kvalitě, s doživotní zárukou původu vozu, s garancí najetých kilometrů a s maximálním prodejní podporou, nenechte se ovlivňovat těmito lživými příspěvky a přijeďte se osobně přesvědčit o pravdivosti tohoto příspěvku.
S pozdravem J. Horáček