praktická zkušenost uživatele zde z fora, uživatel Milano, 293 tis. km a vstřiky ještě neřešil.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=45
Já souhlasím s V12, že ježděný diesel je zdroj problémů. Ale já svůj koupil v 209 tis. km, teď mám 240 tis. km a furt nic. Věřím tomu, že až tam bude 310 tis. km a někdo to stočí na 180 tis. km a výhodně střelí, tak nový majitel se bude divit.
Ale právě že ty auta vydrží, tak se stáčí.
Ve svém okolí mám víc nestočených dieselů, 200 tis. km žádný problém. Navíc FFI je bez DPF a i V12 uznává, že dynamika je někde jinde, než u FFII.
Zásada číslo jedna - nekupovat auto, u kterého není historie.
Servisní knížka není historie. Razítka Vám udělá kdejaká reklamní agentura a navíc ti lidi, co to fixlují, nemají ani víc propisovaček, amatéři...
Pak si zavoláte do servisu, kde bylo auto údajně servisované (podle servisky), ale takové auto tam nemají (VIN, SPZ).
Poměr cena/výkon je rozhodně pro FFI. Z ušetřených peněz se dá něco bokem pro strýčka příhodu a zbytek se prožere a propije.
