Stránka 3 z 4
Re: Nejde nastartovat
Napsal: 17.02.2014 08:31
od stan
mne uz nesvieti zhavenie, len motor, este som nemal diagnostiku, ale daj vediet ako si dopadol
Re: Nejde nastartovat
Napsal: 17.02.2014 12:32
od hojan73
jj dám vědět.
Zatím se snažím sehnat nějaké info, tak jak jsem psal v sekci EGR ventil ohledně jen té samotné části EGRu kde je elektronika.
Protože mám podezření, že v mém případě špatně vyhodnocuje výšku otevření.
A také jak to tady psal Slid, že na těchto ventilech dost často odchází právě ona

Re: Nejde nastartovat
Napsal: 17.02.2014 13:13
od stan
no dobre, ak je zaslepka a odpojis ten egr , ?
Re: Nejde nastartovat
Napsal: 17.02.2014 16:58
od hojan73
záslepku jsem ještě nikdy žádnou nepoužil. Myslím si, že s tou funkcí ventilu auto tak nějak počítá.
A také se mi nechce pořád jezdit s rozsvícenou kontrolkou motoru a už vůbec né s blikajícím žhavením.
Jdu to zkusit ještě nějak vymyslet
Re: Nejde nastartovat
Napsal: 18.02.2014 09:21
od Slid
Ja jsem se take snazil ruzne to vymyslet, ocurat, laborovat, atd. Mluvil a resil se spousty lidma, resil SW odpojeni egru, upravu jendotky atd. Protoze ten egr hold odchazi, muj nejvetsi strasak byl cena 12tis ve Fordu, kdyz sem videl ze muj predchozi byl menen v roce 2010 a v 2013 se zacal zase s*at..... Ale bohuzel reseni nebylo zadne, poradne, teda mimo vymeny. A to nepocitam svuj cas straveny cistenim, vyndavamim egru dokola, laborovanim a surfovanim po zahranicnich webech a shaneni informaci.
Nakonec jsem narazil na pana z Mlade Boleslavy co je prodava nebo teda preprodava z Anglie a cena proste paradni, tak jsem prestal laborovat zajel pro nej a bylo. Uz jsem doporcil dvou lidem a spokojenost, jeden plne elektronicky co mam ja a druhy s jednim konektorem. Neni to reklama nic z toho nemam, ale pouze Vam setrim cas, ono to stejne skonci u noveho, pokud budete chtit, aby to fungovalo jak melo a nic nehabrovalo.
Re: Nejde nastartovat
Napsal: 18.02.2014 10:04
od stan
dnes som si urobil diagnostiku a je to stale chyba 0404 EGR, chybu som vymazal a kontrolka zhasla, samozrejme, ze je to docasne riesenie, ale aj na anglických forach to tak riesia,
Re: Nejde nastartovat
Napsal: 24.02.2014 23:28
od SNOZO
Nema niekto realnu skusenost s kompatibilitou tychto EGR ventilov z aut Jaguar X-Type 2.2D 114kW? Tieto auta maju v zaklade tie iste motory Ford (aj ked ciastocne upravene), podla mojich info by EGR ventil mohol byt rovnaky (v britskych katalogoch dielov som sa velekrat dopracoval k tomu istemu produktu pre Ford aj JAG): Original Jaguar Manufacturer Part Number: C2S52204/ 6S7Q-9D475-AG-BA7ZA /Ford (Genuine OE) Nr. 1697821 resp. 1563499 plne elektricky ovladany/EURO4/bezDPF. Minimalne vyzera rovnako, otazka je, ci aj pracuje rovnako, s rovnakymi hodnotami odporu na potenciometri - teda, ci s nim fordacka RJ nebude mat problem, pripadne nejaka ina zrada, ktoru inzinieri vymysleli...
Re: Nejde nastartovat
Napsal: 25.02.2014 09:37
od Slid
Rekl bych ze bude stejny, ja se zajimal pouze s DPF a tam stejny je jak ve fordu 2.0 a 2.2 tak v Jaguaru 2.2
Dale tak usuzuji, protoze ten co shanis se prodava novy za 4tis take z UK a nabizi se jak pro Ford tak pro Jaguar.
Genuine Jaguar Exhaust Gas Recirculation Valve (EGR) .
To fit 2.2 Diesel X-Type models with the electronic valve and
without Diesel Particulate Filters.
Also fits Ford Mondeo's with the 2.2TDCi engine
This valve has the number 6S7Q-9D475-AG-BA7ZA
printed on the side and Alsi9Cu3(FE) stamped on the end of the solenoid
Part number C2S52204
Re: Nejde nastartovat
Napsal: 17.04.2014 09:10
od Slid
Tak bych se chtel zaradit i ja do tohodle tematu " Nejde nastartovat "
Behem 2 mesicu se mi stala tahle vec. Auto v podpise.
Auto je v pohybu denne, zadny problem, jezdi, tahne jak ma kultivovany chod.
Ale jednoho krasneho dne nejlepe rano, kdyz clovek dorazi v 21h domu na parkac a v 8h rano potrebuje nutne rychle odjet, sedne do auta nazhavi a jen slysi tatatatatatata auto nechyta. Nic neblika nic nesviti, kontrolka zhaveni take neblika. V unoru se mi stalo to same mel jsem podereni na paliv filtr, mel jsem ho i zrovna menit, tak jsem ho vymenil a byl klid. Auto jezdilo dale, rekneme dalsich 6tis km. A 1000 startu, chytalo na prvni otoceni jeste jsem ani nepustil pomalu klic.
No a vcera se mi stalo opet to same, vecer jsem dorazil 21h a rano uz v 8h nenastartoval, zkusil jsem to 2x i dele tocil a nic, zhaveni neblika. Pak to zkusila jeste zena kolem 12h a zase nic, v 15h jsem dorazil domu zacal kolem toho skakat nadavat a nevim co jeste, vyndal jsem konektor k cidlu vacky ( mam sede ) ocistil, osahal vsechno mozne zkontroloval okem, zda neni neco vypadle, sel zase do auta startovat a opet nic. Nakonec jsem povolil airbox, strikl mu lehce start sprej auto chytlo okamzite.
Zadelal jsem to, projel ohral motor, pak to protahnul vsema rezimama, dal jsem i jedna dve v kopci v tahu az do omezovace, zda to nelehne do nouzaku a nic, vse ok, klidny chod, projel to jeste tak 20 - 30km a vse ok. Dorazil jsem domu, dal to zase na parkac a bylo. V 22h jsem prisel k autu, otocil chytlo okamzite na prvni otoceni. Dnes rano v 8h venku 0C chytlo opet na prvni otoceni. V patek jdu na diagnostiku, tak doufam, ze tam bude neco ulozeneho, jinak nevim co budu delat, nebo na co se zamerit, pokud to vyhodi bez zavad?

Re: Nejde nastartovat
Napsal: 18.04.2014 19:43
od Slid
Tak jsem po diagnostice a bez zavad, v pameti nic neni ulozeno. Od vcera najeto 200km 6 startu a zadny problem. Co ted .......

Re: Nejde nastartovat
Napsal: 23.04.2014 10:45
od Slid
Tak opet se vse opakuje, nenastartoval jsem, tocil jsem a nic. Nakonec jsem si zmeril jak dlouho jde po zhasnuti kontrolky jeste proud do zhavicek na studenem motoru a je to cca 15sec. Pockal jsem do zhasnuti kontrolky zhaveni jeste 10 sec. a auto chytlo. Sundal jsem sani, vymontoval zhavicky dal na baterku a vsechny zhavi, ale jejich nabeh je strasne pomaly, 10 -15 sec nez to zacne cervenat a je to jen asi 1cm. Ocekaval bych tak 3- 4 sec na cervenou. Takze objednam Beru a doufam, ze bude klid a problem bude zde, ale zatim se vse potvrzuje

Tak treba to nekomu pomuze
edit: pomohlo, rozdil mezi zhavickama staryma a novyma byl v jejich nabehu asi 20 sec

takze vsechny ctyri totalne KO a jak bylo rano kolem 0°C byl problem. Po vymene zase na drc

Re: Nejde nastartovat
Napsal: 12.05.2014 23:25
od SNOZO
Tak sme to nakoniec riskli a objednali v slovenskom servise Jaguar EGR do X-Type 2.2 TD. Novy ventil je zalozeny a zatial funguje bez problemov aj bez svietiacich kontroliek na pristrojovke

Cena cca 240e bez nutnosti vratit povodny diel, vo Forde 540e + treba stary vratit (inak +200e).
Re: Nejde nastartovat
Napsal: 13.05.2014 10:05
od Slid
SNOZO: kdyby si rekl ze ho chces, predal bych ti kontakt na cloveka v CR ten tvuj za 4000 - 4500,- Kc novy jak jsem psal uz zde na foru, taha je ve velkem z UK a prodava protoze je zajem, hlavne teda ty s DPF co stoji v CR / SR Fordu zlodejskych 13tis a vymenou.
U nej 5500,- Kc a stary si nechas, klidne muj stary Fordu za 200 euro nechat

Re: Nejde nastartovat
Napsal: 13.05.2014 23:49
od SNOZO
Dakujem za info, myslim, ze kontakt na toho dodavatela z CR mam. Ale ventil s JAGu by mal byt original diel so standardnou zarukou (aspon sa tomu snazim verit

) Tieto UK/E-Bay diely su vacsinou z Ciny ako druhovyroba. Nemusia byt nutne zle ci nespolahlive, ale nechceli sme to skusat na vlastnej kozi. Stacili starosti okolo jedneho EGR. Rozdiel cien nebol az taky dramaticky, tak sme volili oficialny zdroj. Jedine riziko bola vopred neoverena kompatibilita Ford/JAG, ale zda sa, ze to funguje.
Re: Nejde nastartovat
Napsal: 14.05.2014 10:46
od stan
Inac mi to pripada dost zvlastne, ze ford pyta 540e za egr , ked sa da kupit cez fordshop original za 352.50e