Stránka 3 z 3

Napsal: 24.03.2006 13:05
od foki
dela se jen 74kW , nevim jak s tou cenou , kde ti chybi nejake cisilko , ale 15000 je docela malo . :lol:

jinak o nicem ted nevim staci ale hlidat Bazar a jiste se tam neco objevi .

ale 5dv je strasne malo , pokud by ale mohla byt 1,8 tak to je snazsi najit . nebo kombi v 1,6 . tech moznosti je mnoho jen se trefit .

Napsal: 24.03.2006 16:52
od Standik84
Diky Foki za odpoved...samozrejme preklep,myslel jsme ta kdo tech 150000Kc:-)Urcite 5-ti dvirko...urcite hatchback,combi nevyuzijeme a ani se mi nelibi.O 1.8 jsme premysleli taky,procetli jsme spoustu casapisu ve kterych byl ale hodne vychvalena 1.6.1.4 byla hodnocena jako pomerne slaba pro Focuse a 1.8 hodnocena jako neznatelna na vykonu,ale znatelna na spotrebe.Jinak 1.8 by mozna take prichazela v uvahu.Ale nejlepe tu 1.6.Kdybys o necem vedel,byl bych Ti moc vdecny za info.Kontakt na me je 777557300 nebo na otce 608021915.Diky moc!!!

Napsal: 12.04.2006 12:51
od sidik
Standik84 píše:O 1.8 jsme premysleli taky,procetli jsme spoustu casapisu ve kterych byl ale hodne vychvalena 1.6.1.4 byla hodnocena jako pomerne slaba pro Focuse a 1.8 hodnocena jako neznatelna na vykonu,ale znatelna na spotrebe
O tomhle rozdilu 1.6 x 1.8 uz sem taky nekde zaslechl, tusim ze to byl casopis Svet Volkswagenu (nebo se jmenuje Svet motoru? Ted nevim 8) ) Muze nekdo, kdo ma zkusenosti s obema rict, co je na tom pravdy?

Benzín x nafta

Napsal: 04.05.2006 18:48
od Krabator
Zdravím všechny majitele tohoto jistě báječného vozidla. Škoda, že se tahle diskuze nevedla před rokem kdy i já jsem řešil nákup FF. Měl jsem téměř stejný problém nafta x benzín. Byl jsem už skálopevně rozhodnutý pro 1.6 benzín. Pro benzín hrála nákladnost a složitost dieselového motoru, cena nafty která se skoro srovnala s benzínem a samozřejmě i nižší pořizovací cena vozu. V neposlední řadě to bylo i projetí se v několika ojetých TDDi - to byly opravdu traktory.. Jenže pak jsem se posadil do jednoho 115k TDCi. Místo burácení na které jsem byl zvyklý z TDDi jen tiché ševelení a po sešlápnutí plynu zřetelný tlak na záda ve styku se sedačkou. Když jsem auto vracel, byl jsem jak dítě které si chtělo nechat hračku. Nic jsem dlouho neřešil a vůz koupil. Po roce jsou moje zkušenosti takové: Spotřeba okolo 6l - na spotřebě i výkonu se projevuje kvalita nafty - takže Shell. Zimní starty - no problem. Výborný pocit když jedete na hory ve 4 lidech, plný kufr na střeše lyže a snowboardy a nemáte problém předjet kamion "long vehikle". Jel jsem takhle naložený i s kamošem, který má 1.6 a tam se rozdíl v točivém momentu projevoval v podobných situacích nemožností předjíždět případně riskovat (tím netvrdím, že je 1.6 nějaký lenoch). Z investic pouze preventivní výměna rozv. řemene + kladka. Jinak žádná závada, teď je jen trochu hlučnější motorek stíračů, ale to s motorem nesouvisí. Takže pro TDCi bezpečné předjíždění a pocit kdykoli sedám za volant, že řídím cosi výjimečného..

Napsal: 05.05.2006 18:27
od Ahmed
Traktor je taky fajn a kdyz slysis klepani kopyt tech konu... :lol:

Napsal: 05.05.2006 18:53
od Krabator
Je ono se mi to poslalo dvakrát,tak to jsem fakt nechtel...Je pravda, že neni TDDi jako TDDi, kolega z práce ho ma jako noveho a tam ten rozdíl v hluku není až tak velkej a síla v motoru je veliká, ale jak říkám v těch co jsem zkoušel hluku a hluku, nepříjemné hlavně na volnoběh. Ale aby se neříkalo TDCi znamená spása, docela jsem se projel ve F.Fusion 1.4 TDCi a to byla taky hrůza. Asi je to pro dieselovy motor nešťastná kubatura.. No docela se těším až se svezu v novém Focusu 1.6 TDCi, ten motor prodejci Fordu vychvalují až do nebes, dokud neuvidím (neuslyším) neuvěřím :wink:

Napsal: 05.05.2006 20:23
od Ahmed
V TDCi jsem nesedel, takze nemuzu posoudit, akorat v praci v Transitu, tusim, ze 2.0 Duratorq TDCi a to je des, nejak moc to rve, muj zvuk se mi teda libi vice. Na volnobeh se mi to tak strasne nezda, slysim ho az od 2000ot. Ale Focusem 85kW bych se chtel projet, at vim, co to je zac :wink:

Napsal: 05.05.2006 21:14
od foki
tdci je narez - mam tam jeste powerbox a 136PS je extrem , k tomu filtr a benzinovej otevrenej vyfuk a zvuk jak stihacka .

ale i zatah normalniho je jak 2L benzin

Napsal: 06.05.2006 00:34
od libe
Včera jsem koupil focuska 1.6, proti našemu předchozímu přibližovadlu (favorit) je to letadlo, ale na žádné brutální předjíždění nebo závodění to opravdu není. Benzína jsem chtěl proto, že ročně najezdím kolem 7-8 tis. km a hlavně po městě a krátké trasy. Chtěl bych taky poděkovat fokimu za rady, které mi dost pomohly při koupi. Zatím ho mám v garáži, ale po obědě ho vytáhnu a budu leštit a naparovat se před sousedama jako páv! :lol:

Napsal: 23.05.2006 21:47
od Luky77
Tak teď sem si tu trošku počet a musím konstatovat, že někdo mě potěšil, někdo postrašil. V každém případě mám TDCI 85 kW asi týden doma a jsem hold z těch co poslechli své motoristické srdce. Auto je nádherný a motor úžasnej! Měnil sem 1,8 benzín r.v. 99 za TDCI r.v. 02 a s tím benzínem se to nedá srovnat! ... Teď již se jen modlím, aby bylo vše v pohodě a nadšení mne nepřešlo. 8)