Místo ujetých KM jen pomlčky a nejde nastartovat
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13484
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Místo ujetých KM jen pomlčky a nejde nastartovat
Dodam pripad, ked precinovanie nepomohlo. Tu uz bola poskodena elektronika:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 89#p999289
Precinovanie na zaciatok treba vyskusat. Je to predsalen jednoduchsie a lacnejsie.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 89#p999289
Precinovanie na zaciatok treba vyskusat. Je to predsalen jednoduchsie a lacnejsie.
- strasa
- Nováček
- Příspěvky: 134
- Registrován: 30.10.2008 19:22
- Bydliště: Č. Budějovice
Re: Místo ujetých KM jen pomlčky a nejde nastartovat
tak půl roku provozu a zatím se od opravy budíků chyba neopakovala.
s Fofanem od té doby najeto cca 2-3 tis km, většinou krátké vzdálenosti do 50 km, nejdál byl od té doby na jižní Moravě.
Do Itálie jsme radši jeli 2. autem...
s Fofanem od té doby najeto cca 2-3 tis km, většinou krátké vzdálenosti do 50 km, nejdál byl od té doby na jižní Moravě.
Do Itálie jsme radši jeli 2. autem...
ŠKODA OCTAVIA III kombi, 1,4 TSI 110 kw Style Plus, 07/2018
HONDA CIVIC Urban Titanium, 1,4 i-VTEC 73 kw Comfort, 11/2011
byl:
FORD FOCUS II kombi Deep Navy, 1,6 TDCi 66kw Ambiente , 09/2005, Galerie
RENAULT 19 HB, 1,4 benzín, 1991
HONDA CIVIC Urban Titanium, 1,4 i-VTEC 73 kw Comfort, 11/2011
byl:
FORD FOCUS II kombi Deep Navy, 1,6 TDCi 66kw Ambiente , 09/2005, Galerie
RENAULT 19 HB, 1,4 benzín, 1991
- Mates94
- Junior
- Příspěvky: 223
- Registrován: 01.02.2015 13:29
- Bydliště: Brodek u Přerova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje
Řeším ten stejný problém.stest píše: 29.05.2014 07:56 Možná pro další, co budou hledat závadu, tak to byla vadná dioda v pojistkové skříňce u motoru
Projektové auto na gumbalkan závody, rok a něco stálo od pořízení. Svítí kontrolka chyba elektroniky PCM / čárky na počítadle km, nesvítí červená kontrolka při čtení IMO a startér ani čerpadlo nevydá zvuk. Nejde se ani spojit s ECU, takže auto neposílá napájení. Ano je tam chyba P1650, P1124 a P1288, ale je tam starý benzín, děravý vlnovec, takže to jsou i z testů přes fordiag při nastartovaném motoru.
Půl dne odpojená autobaterie, auto nastartuje a motor beží a třeba každý 4/5 vypnutí/zapnutí motoru už se dostaneme do stejného bodu.
Opravdu kostra někde v motoru ? pojistky všechny dobré, i hlavní napájecí, proměřeno multimetrem, dioda D1 v pojistkovce motorové na toto nemá vliv, protože jsem ji vzal se svého ST170 a stejně mi to udělalo znova a tato dioda v ST170 funguje a na multimetr je proměřena.
Díky.
Focus ST170 2.0i 127kw-weekend car
S-Max STline AWD 132kW TDCi 2018 - daily car
ex - Focus turnier 1.8 TDCi "Beats packet" - R.I.P 9.8.2020
ex - Focus turnier 1.8i 85kw 1999
S-Max STline AWD 132kW TDCi 2018 - daily car
ex - Focus turnier 1.8 TDCi "Beats packet" - R.I.P 9.8.2020
ex - Focus turnier 1.8i 85kw 1999
- Mates94
- Junior
- Příspěvky: 223
- Registrován: 01.02.2015 13:29
- Bydliště: Brodek u Přerova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Místo ujetých KM jen pomlčky a nejde nastartovat
Add příspěvek výše:
Ikdyž do Řj na pin1 po otočení klíčku šlo 12V, i po vytahování velko ampérových pojistek se vypínaly různé okruhy, a bylo vidět, že kabelovými svazky a pojistkami to nebude. Nakonec jsem si všiml zlomených mínusovým vodičů za objímkou na mínusovém pólu baterky. Stačilo s nimi zahýbat, a auto šlo nastartovat, budíky začaly zobrazovat km a tak dále. Bouchl jsem více kapotou, či zahoupal autem a auto chcíplo, takže jsem po elektrikářku opravil mínusové vedení od baterky a je po závádě.
Tak zas rada pro někoho dalšího


Ikdyž do Řj na pin1 po otočení klíčku šlo 12V, i po vytahování velko ampérových pojistek se vypínaly různé okruhy, a bylo vidět, že kabelovými svazky a pojistkami to nebude. Nakonec jsem si všiml zlomených mínusovým vodičů za objímkou na mínusovém pólu baterky. Stačilo s nimi zahýbat, a auto šlo nastartovat, budíky začaly zobrazovat km a tak dále. Bouchl jsem více kapotou, či zahoupal autem a auto chcíplo, takže jsem po elektrikářku opravil mínusové vedení od baterky a je po závádě.
Tak zas rada pro někoho dalšího


Focus ST170 2.0i 127kw-weekend car
S-Max STline AWD 132kW TDCi 2018 - daily car
ex - Focus turnier 1.8 TDCi "Beats packet" - R.I.P 9.8.2020
ex - Focus turnier 1.8i 85kw 1999
S-Max STline AWD 132kW TDCi 2018 - daily car
ex - Focus turnier 1.8 TDCi "Beats packet" - R.I.P 9.8.2020
ex - Focus turnier 1.8i 85kw 1999
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 27.03.2011 19:53
Re: Místo ujetých KM jen pomlčky a nejde nastartovat
Tatovi ted take neslo nastartovat,nebyl jsem primo u toho,takze detajly nevim,jen ze otocil klickem pro nastartovani a starter tocil,ale naprazdno,auto ani po mnoha pokusech nenastartovalo.Kdyz jsem pak prijel za tatou svym autem,tak uz pri startu litali rucicky otackomeru i tachometru zleva doprava,coz uz znaci vybitou baterii a tatu uz rikal pred tydnem,ze to spatne startuje,tak jsem ji pred tydnem nabil,ale stejne po tom tydnu byl problem znova.Tak jsem to vyresil koupi nove baterky,protoza tam byla Banerka start bull 8 let stara,takze bych ji tak jako tak musel casem kupovat novou.Ale zarazilo me,ze druhy den po tom,co to neslo nastartovat jsem dal tu novou baterku a i na tu novou,ktera byla prednabita,mela 12,8V a budiky neletaly pri startu zleva doprava,tak ani na tu novou to nechtelo nastartovat,zkousel jsem 4x krat na jeden klicek a nic,tak jsem zkusil na druhej klicek a na poprve se to zakuckalo a na podruhe to nabehlo.Muze to byt,ze to bylo i po 14 hodinach jeste uchlastany a proto to neslo i s novou baterkou nastartit.Jinak pak po nastartovani jsem to nechal chvili v otackach 1200 ot/min. aa pak teprv jen domu a dojel jsem uplne v pohode domu,nechcipalo to,necukalo,vse ok.Doma pak jsem baterku nabil pres nabijecku a pak zkusil obema klicky nastartovat,vse v pohode,ale ZARAZILO ME KDYZ SE OTOCI KLICKEM DO POLOHY TESNE PRED STARTOVANIM,TAK BY MELO BYT SLYSET,JAK TREBA 1 SEKUNDU HUCI CERPADLO,COZ JE V PORADKU,ONO HUCI,ALE KDYZ TOTO UDELAM,ZE TREBA 15-20KRAT PO SOBE VEMU KLICEK A OTOCIM S NIM Z POLOHY 0 NEBO STOP,NEVIM,JAK JE TO ZNACENE,TAK Z TE POLOHY 0 DO POLOHY ASI 2 TESNE PRED STARTEM A PAK ZASE ZPATKY DO POLOHY 0,TAK TREBA PO 15 AZ 20 KDYZ TO UDELAM,TAK TO CERPADLO UZ SLYSET NENI A NENI PAK SLYSET NEKDY JEDENKRAT, JINDY TREBA 4 AZ 5 KRAT PO SOBE.A KDYZ CHVILI POCKAM TREBA MINUTU CI DVE A ZKUSIM TO ZNOVA,TAK UZ ZASE SLYSET JE.JE TOTO NORMALNI STAV NEBO NE?JESTLI TO MA NEJAKY TLAKOVY SPINAC A KDYZ JE NATLACENY DOSTATECNY TLAK NA LISTE,TAK UZ DAL CERPADLO NETLACI A KDYZ TO NECHAM CHVILI ODDOCHNOUT,TAK TEN TLAK KLESNE A CERPADLO ZASE HUCI?Je to tak?IMO neblika ani na palubnik pocitaci nejsou ty pomlcky,jak tu nekdo psal.A kdyz zkusim nastartovat v tu dobu,kdyz cerpadlo nehucela,tak motor naskoci uplne bez problemu na rvni brnknuti,takze benzin tam jde,takze je vse podle vseho v poradku.Mozna to byla fakt jen tou starou baterkou a resim tu blbosti,ale chci mit jistotu,ze je vse ok.Jestli tomu nemuze delat odchazejici rele paliovveho cerpadla nebo palivove cerpadlo samotne nebo jak tu nekdo taky pise,ze je problem s konektorem u palivoveho cerpadla,ze se upaluje ci co?HLAVNE MI JDE O TO,JESTLI JE KAT NORMALNI,ZE TO CERPADLO TREBA NA 20-TY POKUS NETLACI,JAKY JE TEN DUVOU,BUD ZE TAM JE DOSTATECNY TLAK A CERPADLO TEDY NESEPNE Z DUVODU,ZE CIDLO ZAZNAMENA DOSTATECNY TLAK A NETLACI ANEBO ZE TAM NECO SEM TAM ZABLOBI A CERPADLO TAKTO VYNECHA NORMALNE.ALE JE DIVNE,ZE ZA JIZDY SE TO CHOVA STABINE,NECUKA TO,NECHCIPA TO,TAKZE CERPADLO ZREJME JEDE JAK MA.Jinak svicky jsou NGK najeto cca 34 000 km.Predtim jsem tam mel ty stejne NGK a na ty najel cca 50 000 km a menil je pouze preventivne,ne ze by byl problem s nejakym chodem motoru.A volnobezny ventil,ktery je u techle aut problematickej jsem preventivne cistil ted v lete.Mozna fakt resim nesmysle, a fakt to bylo jen tou starou baterkou.
Kazdopadne diky za rady
Kazdopadne diky za rady

Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 642
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Místo ujetých KM jen pomlčky a nejde nastartovat
Neřeš píčoviny. Konektor čerpadla můžeš zkontrolovat jestli se nevypaluje, a hlavně změř dobíjení jestli je OK (= napětí při běžícím motoru mezi 14,0 - 14,5V), jinak chcípne i ta nová baterka.
A pamatuj, do fungujícího stroje se nehrabe, jen to dojebeš. (Termíny údržby je třeba samozřejmě dodržet, pokud se vyznáš tak něco je dobrý zkrátit např. výměny oleje jak motor tak převodovka (fak neni celoživotní - tim mysleli 8 let
, a něco jde zase prodloužit.) Svíce se maj měnit po 60kkm, odtrh je dobrý sklepnout na 1,0 - 1,1mm
A pamatuj, do fungujícího stroje se nehrabe, jen to dojebeš. (Termíny údržby je třeba samozřejmě dodržet, pokud se vyznáš tak něco je dobrý zkrátit např. výměny oleje jak motor tak převodovka (fak neni celoživotní - tim mysleli 8 let

FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 27.03.2011 19:53
Re: Místo ujetých KM jen pomlčky a nejde nastartovat
Dnes jsem zkusil nastartovatotocim klickem do polohy tesne pred startem,ale cerpadlo neni slyset,zkousel jsem to takto nekolikrat,porad nic,pak druhym klickem,porad nic.Na pristrojovce nesviti ty pomlcky,jak tu nekdo psal,ze mu sviti a imobilizer ta cervena dioda popravde nevim,jak se ma chovat pri normalnim stavu a jak pri poruchovem.Na pristrojovce pred startem sviti cervena olejnicka,cervene dobijeni,cervena rucka,cerveny zamek dveri (mam odpaleno neco v zamku kufru a o tak stareho auta to neresim) a pak zluta kontrolka motoru,ale po nastartovani vsechny kontrolky zhasnou (krome te od dveri,kterou neresim)., oznacil sjem si rele od palivoveho cerpadla,sjou tam 4 stejna rele,cerpadlo,tlumena svetla,dalkova svetla a motor.Zkousel jsem prohodil rele od svetel,ktere vim,ze funguje,protoze svetla sviti a stejne nic.Zkousel jsem promerit tu diodu,na multimetru kdyz prepnu na mereni diody tam ma 750 Ohmu a jednom smeru a v druhem jsem nenameril nic,coz by si myslim melo byt v propustnem namerit nejaky maly odpor a v zavernem namerit nekonecny.A taky kdyz tu diodu vyndam,tak se rozsviti navic kontrolka stabilizace a kontrolka oranzova ozubene kole s vykricnikem uvnitr,coz ani nevim,co je.Kdyz ta dioda je vyndana,tak taky nehuci cerpadla.Ale kazdopadne kdyz ta dioda tam je strcena a nehuci cerpadlo,tak ty dve kontrolky navic nesviti,takze si nemyslim,ze by to melo byt tou diodou.A navic se to chova nahodile,nekdy cerpadlo je slyset,nekdy.Nevim, fakt kdyby to nestartovalo trvale,tak clovek veme jednu vec po druhy od nejlevnejsi a zacne davat nove,ale tohle,kdyz to 20x huci jak ma a pak druhej den ani tuk.To taky muzu prijet do servisu,oni tam vymenej ceco,reknuou si tolik a tolik a ze je to ok,ja prijedu domu a bude to stejne delat znova.
Cim by to teoreticky vsim mohlo byt?Popravde resit 26 let stare auto,uz nemam moc nervy to resit,to same jsem mel v E46,kazdej pul roku neco a byl jsem moc rad za toho Focuse,kterej ikdyz je starsi,mel spis nechanicky zavady,loziska,podvozek,rucka atd.,ale vylozene zadnej takovej pruser jakoze nejde nastartovat a ze se to chova nahodile jsem nemel.To jsem mel prave s tou E46 a byl sjem z toho na prasky uz a ted to mam na Fordu to same.Dost silne uvazuju,ze behm dvou let obe stary auta puldou z domu a poridim nejaky dve max 5 let stary.
Cim by to teoreticky mohlo byt?Napojit na diagnostiku,kdyz zadna varovan kontorlka nesviti?Vypise mi to neco?Koukal jsem,tak je 16 pin konektor,8 a 8 pinu (dve rady) a konektor obdelnik.Ja co mam kabel na INPU na BMW,tak tak je sice taky 16 pin (8 a 8 ve dvou radach),ale ty konce konektoru jsem zkoseny,takze bych rek,ze musi bejt jinej kabel na toto,ale nezkousel jsem zatim ho tam strcit.Na diagnostiku ani nemam predstavu,co se na jednickovy Focusy pouziva na dobrou diagnostiku aby to melo smysl.Tenkrat v servisu me pichli E46 na nejakou jejich univerzalni diagnostiku a naslo me to takovy nesmysle,ze jsem si radi poridil primo diagnostiku na BMW a zdiagnostikoval si to sam.
Nevim no,cim by to mohlo byt?Nejaky spatny spoj v ridici jednotce a jak se ochladilo,tak to dela kraviny a neposila to signal pro cerpadlo.Je fakt,ze to auto,aj kse ochladi se chova divne,samo se zamyka (mikrospinace ve dverich,ale fakt u takhle sareho auta to neresim),postupne odchazi vsechno,segnenty na sedmisegmentovce na hodinach,spinace na stahovani okenek,proste stare auto no.Zapalovaci skrin (jakoze tam kam se strka klic pri startovani) a blbne nejaka poloha a neposle to signal pro cerpadlo?Cerpadlo samotne,ze uz je pred smrti nebo ty konektory na nem?Na to se dostanu jak?Sundat podsedak u zadni sedacky a pod tim to je?Jako mam fakt chut to ted resit no,kdyby to bylo v lete,tak jeste ok,ale ted,prijdu z prace,je skoro uz tma,zima a rozebirat pulku auto a resit to,fakt jako chut nejak uz skoro nemam a nemam uz na to ani moc nervy to resit.
Diky za rady.
Cim by to teoreticky vsim mohlo byt?Popravde resit 26 let stare auto,uz nemam moc nervy to resit,to same jsem mel v E46,kazdej pul roku neco a byl jsem moc rad za toho Focuse,kterej ikdyz je starsi,mel spis nechanicky zavady,loziska,podvozek,rucka atd.,ale vylozene zadnej takovej pruser jakoze nejde nastartovat a ze se to chova nahodile jsem nemel.To jsem mel prave s tou E46 a byl sjem z toho na prasky uz a ted to mam na Fordu to same.Dost silne uvazuju,ze behm dvou let obe stary auta puldou z domu a poridim nejaky dve max 5 let stary.
Cim by to teoreticky mohlo byt?Napojit na diagnostiku,kdyz zadna varovan kontorlka nesviti?Vypise mi to neco?Koukal jsem,tak je 16 pin konektor,8 a 8 pinu (dve rady) a konektor obdelnik.Ja co mam kabel na INPU na BMW,tak tak je sice taky 16 pin (8 a 8 ve dvou radach),ale ty konce konektoru jsem zkoseny,takze bych rek,ze musi bejt jinej kabel na toto,ale nezkousel jsem zatim ho tam strcit.Na diagnostiku ani nemam predstavu,co se na jednickovy Focusy pouziva na dobrou diagnostiku aby to melo smysl.Tenkrat v servisu me pichli E46 na nejakou jejich univerzalni diagnostiku a naslo me to takovy nesmysle,ze jsem si radi poridil primo diagnostiku na BMW a zdiagnostikoval si to sam.
Nevim no,cim by to mohlo byt?Nejaky spatny spoj v ridici jednotce a jak se ochladilo,tak to dela kraviny a neposila to signal pro cerpadlo.Je fakt,ze to auto,aj kse ochladi se chova divne,samo se zamyka (mikrospinace ve dverich,ale fakt u takhle sareho auta to neresim),postupne odchazi vsechno,segnenty na sedmisegmentovce na hodinach,spinace na stahovani okenek,proste stare auto no.Zapalovaci skrin (jakoze tam kam se strka klic pri startovani) a blbne nejaka poloha a neposle to signal pro cerpadlo?Cerpadlo samotne,ze uz je pred smrti nebo ty konektory na nem?Na to se dostanu jak?Sundat podsedak u zadni sedacky a pod tim to je?Jako mam fakt chut to ted resit no,kdyby to bylo v lete,tak jeste ok,ale ted,prijdu z prace,je skoro uz tma,zima a rozebirat pulku auto a resit to,fakt jako chut nejak uz skoro nemam a nemam uz na to ani moc nervy to resit.
Diky za rady.
Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 27.03.2011 19:53
Re: Místo ujetých KM jen pomlčky a nejde nastartovat
Hledal jsem jeste v Etzholdovi,je tam popsana funkce imobilizeru,jeste zitra na auto overim,jestli je toto v pohode.
Pak sjem hledal podsedak zadni sedacky se sunda uplne jednoduse,jen se povoli dva srouby a zde na videu je demontaz cerpadla
https://www.youtube.com/watch?v=YK8_P4_eTa0
takze podle vseho,kdyz povolim ty dva srouby u sedacky,sundam sedacku,tak bych se mel dostat na ty konektory k cerpadlu je to tak? A zjistil bych jednak v jakem jsou stavu a jednak bych mohl multakem zmerit,jestůi po otoceni klickem tesne pred startem tam jde stava nebo.Pokud cerpadlo nebude hucet a pujde stava do kabelu jeste pred konektorem cerpadla a na konektoru cerpadla uz stava nebude,tak nejak teda prepajet ten konektor nebo opravit,vymenit.A pokud bude stava primo na konektoru cerpadla,tak to znamena,ze je v haji cerpadlo a uz netoci.A nebude stava jeste pred konektorem cerpadla,tak znamena,ze je problem jeste nekde na ceste,takze bud pojistka (ale to by neslo trvale),nebo rele,ale to jsem zkousel prohazovat s jinym a od svetel a na svetlech predtim fungovalo.Nebo ten imobilizer ze by,ale to overim zitra.Nebo jeste v Etzholdovi pisou a palivove pojsitce,ajkoze narazova pojistka pri nehode,ze odpoji cerpadlo,ale to by to cerpadlo neslo vubec a trvave si myslim.Tak uvidime zitra.
Diky!
Pak sjem hledal podsedak zadni sedacky se sunda uplne jednoduse,jen se povoli dva srouby a zde na videu je demontaz cerpadla
https://www.youtube.com/watch?v=YK8_P4_eTa0
takze podle vseho,kdyz povolim ty dva srouby u sedacky,sundam sedacku,tak bych se mel dostat na ty konektory k cerpadlu je to tak? A zjistil bych jednak v jakem jsou stavu a jednak bych mohl multakem zmerit,jestůi po otoceni klickem tesne pred startem tam jde stava nebo.Pokud cerpadlo nebude hucet a pujde stava do kabelu jeste pred konektorem cerpadla a na konektoru cerpadla uz stava nebude,tak nejak teda prepajet ten konektor nebo opravit,vymenit.A pokud bude stava primo na konektoru cerpadla,tak to znamena,ze je v haji cerpadlo a uz netoci.A nebude stava jeste pred konektorem cerpadla,tak znamena,ze je problem jeste nekde na ceste,takze bud pojistka (ale to by neslo trvale),nebo rele,ale to jsem zkousel prohazovat s jinym a od svetel a na svetlech predtim fungovalo.Nebo ten imobilizer ze by,ale to overim zitra.Nebo jeste v Etzholdovi pisou a palivove pojsitce,ajkoze narazova pojistka pri nehode,ze odpoji cerpadlo,ale to by to cerpadlo neslo vubec a trvave si myslim.Tak uvidime zitra.
Diky!
Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Místo ujetých KM jen pomlčky a nejde nastartovat
Ford umožňuje přístup k čerpadlu paliva po demontáži nádrže. Spousta lidí je ale líných a raději stříhá plech podlahy pod sedačkami. Pokud po otočení klíčku není čerpadlo slyšet, je palivový systém natlakovaný (vydrží natlakovaný cca 2 hodiny), nebo je problém s napětím (pojistka, relé, bezpečnostní spínač v PP sloupku, kabeáž, konektory, motorek čerpadla). Nejčastější problém bývá u FFI v upálení kontaktu přímo na čerpadle (faston). Dá se vyměnit jen samotné čerpadlo, nemusí se měnit celá palivová jednotka. Při demontáži pozor na drát plováku, pokud se zdeformuje, bude auto ukazovat jiné množství paliva než je skutečné. Druhým problémem je nedostatečné utažení veké převlečné matice palivového čerpadla a tím pak utěsnění nádrže. Benzín pak smrdí po celém autě.
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 27.03.2011 19:53
Re: Místo ujetých KM jen pomlčky a nejde nastartovat
Parada,diky za odpoved.Faston primo na cerpadle to myslis konektor v tom mem videu v case 1:48, zaber primo na samotne cerpadlo,cerny konektor a uvnitr nej upaleny ten faston?Cili bych musel bud naprasaka vystrihat cely ten plech jak to tom videu,abych to zjistil anebo sundat nadrz a podivat se zespada,na coz doma nemam techniku,takze jedine servis.
Anebo myslis jeste nejaky spoj na tom videu hned v case 0:01 nez zacne strihat ten plech,tak tam je to cerne tesneni prumer cca 6cm a z neho vede cernej kabel.Na tom kabelu je cca 10 az 15 cm od cerpadla jakoby zesileni,zrejme pod izolaci jeste dalsi konektor,tak ten myslis?Ale pises primo na cerpadle,takze si myslim,ze myslis primo na tom cerpadle a ne ten 15 cm pred cerpadlem.
Ja uz druhej den se v tom hrabu,uz zacinam bejt nastydlej z toho a kaslu uz na to,potrebuju chodit do prace a ne marodit.
Ten imobilizer jsem otestoval a na oba klice v pohode,ale je fakt,ze to nastartovalo,takze problem dnes ani nebyl.
Jen obcas to proste to cerpadle nehuci,ale i pres to na dnes nastartovalo,protoze predtim to 2x po sobe zahucelo a tlak tam byl.
Ciste teoreticky kdyby byl vadny nejaky ten snimac tlaku,tak ikdyby tam nebyl tlak paliva,tak by cidlo nejaky tlak zmerilo a tim padem by nemela ridici jednotka duvod dal tlakovat,ale auto by pak nenastartovalo,protoze by tam fyzicky zadny tlak nebyl.Ale porucha cidla by byla videt pres diagnostiku,je to tak?Na ktere auto zatim nebylo.
Mozna bych to risknul dat do servisu,co vymysli tam,protoze ja fakt nemam zdravotni stav se tim v zime zabyvat a cas celkove to moc resit.
Volal jsem memu servisakovi,ten ma cas az unor,prptoze dela levne a i sluzebni auta,takze ma dlouhe cekaci doby.Pres jsou u nas v Lounech sikovny KMK,ale nekdo rika tak nekdo tak.Nemate nekdo zkusenost?Treba by meli cas treba za tydne uz a dali by to dohromady,sice by to stalo asi vic,ale bylo by to hned.
A v lete bych poridil nejakyho Focuse tak 5 let stareho a tenhle strep starej 26 let bych nechal spis jako zalozni nebo bych se toho zbavil uplne.
Diky!
Anebo myslis jeste nejaky spoj na tom videu hned v case 0:01 nez zacne strihat ten plech,tak tam je to cerne tesneni prumer cca 6cm a z neho vede cernej kabel.Na tom kabelu je cca 10 az 15 cm od cerpadla jakoby zesileni,zrejme pod izolaci jeste dalsi konektor,tak ten myslis?Ale pises primo na cerpadle,takze si myslim,ze myslis primo na tom cerpadle a ne ten 15 cm pred cerpadlem.
Ja uz druhej den se v tom hrabu,uz zacinam bejt nastydlej z toho a kaslu uz na to,potrebuju chodit do prace a ne marodit.
Ten imobilizer jsem otestoval a na oba klice v pohode,ale je fakt,ze to nastartovalo,takze problem dnes ani nebyl.
Jen obcas to proste to cerpadle nehuci,ale i pres to na dnes nastartovalo,protoze predtim to 2x po sobe zahucelo a tlak tam byl.
Ciste teoreticky kdyby byl vadny nejaky ten snimac tlaku,tak ikdyby tam nebyl tlak paliva,tak by cidlo nejaky tlak zmerilo a tim padem by nemela ridici jednotka duvod dal tlakovat,ale auto by pak nenastartovalo,protoze by tam fyzicky zadny tlak nebyl.Ale porucha cidla by byla videt pres diagnostiku,je to tak?Na ktere auto zatim nebylo.
Mozna bych to risknul dat do servisu,co vymysli tam,protoze ja fakt nemam zdravotni stav se tim v zime zabyvat a cas celkove to moc resit.
Volal jsem memu servisakovi,ten ma cas az unor,prptoze dela levne a i sluzebni auta,takze ma dlouhe cekaci doby.Pres jsou u nas v Lounech sikovny KMK,ale nekdo rika tak nekdo tak.Nemate nekdo zkusenost?Treba by meli cas treba za tydne uz a dali by to dohromady,sice by to stalo asi vic,ale bylo by to hned.
A v lete bych poridil nejakyho Focuse tak 5 let stareho a tenhle strep starej 26 let bych nechal spis jako zalozni nebo bych se toho zbavil uplne.
Diky!
Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Místo ujetých KM jen pomlčky a nejde nastartovat
Pokud je čerpadlo slyšet jen někdy, pak bych zkontroloval, jestli do nej jde vždy po zapnutí zapalování napětí. Pokud ano, a přesto čerpadlo nefunguje, bude vadné. Pokud v něm nebude po zapnutí klicku napětí, je porucha před čerpadlem. Může zlobit i spínací skříňka
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 27.03.2011 19:53
Re: Místo ujetých KM jen pomlčky a nejde nastartovat
Ok,diky,koukal jsem ted,je tam 5 vodicu.Dva jsou cerne,to predpokladam je napajeni cerpadla a pak 3 vodice s nejakym prouzkem,to predpokladam je hladinomer.Je to tak?Takze musim merit napeti na tech dvou cernych,je to tak?Jetes to dohledavam.
Diky!
Diky!
Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 27.03.2011 19:53
Re: Místo ujetých KM jen pomlčky a nejde nastartovat
Tak jsem hledal,nedohledal jsem nic.Mam tam dve cerne silnejsi,pak jeden silnejsi p pruhem a dva slabsi s pruhem.Bral bych,ze ty cerny silnu buodu k cerpadlu a ty 3 s pruhama k hladinomeru,ale zas na jinym obrazku cerpadla pro tohle auto tam jsou ty kabely jen 4 a k cerpadlu jde jeden cernej a druhej cernej s cervenym pruhem,coz chy chapal,ze to takhle je a ty dva slabi k hladinomeru.Ale ja to tam mam proste jinak.Nehlede na to,ze na konektor se nedostanu,je pod plechem,kterej bych musel rozstrihat.A nad plechem pod tou izolackou neni zadnej konektor,takze bych musel kdsbych vedel,ktere dva kabely to jsou bud je spipnout a spojit je fastonama anebo opatrne narusit izolaci a napojit drat na tu cast,jak je narusena izolace a spojit to s multimetrem a pak merit.V lete asi ok,ja uz na to kaslu ted v zime.
Zkousel jsem jeste dnes vyloucit imobilizer,tak ten to na 99% neni,protoze kdyz vyndam ten cip z klicku,tak cerpadlo normalne huci a na pristrojovce se rozblika cervena dioda,ze to neprecerlo kod a pri pokusu nastartovat ani nesepne starter,takze takhle se to chova,kdyz by to delal imolilizer.Ale me se to takhle nechapa,me proste jen obcas uplne nahodile sehuci cerpadlo a kod s klicku to nacte spravne,protoze diode po 3 sekundach zhasne a zustane zhasnuta a pri pokusu o start starter zacne tocit.
Objednal jsem nove rele pro cerpadlo,stoji 80 Kc,pro sychr,abych mel jistotu,ze to neni tim.Jiank pojistka elektricka ok akdyby to delala pojistka,tak by to nehucelo porad,pak na pojistka pro odpojeni cerpadla pri nehode asi taky ok,protoze kdby byla prepla jako pri narazu,tak by to podle me taky nehucelo porad a ne jen jednou za cas nahodile.Pak nejaky nabel nekdo nalomeny,nevim no,to auto ten stoji nehybne a navic ten kabel prece nejde nejakym husim krkem,ktery by se hybal ze by to jednou slo a jendou ne nebo na nejaky nerovnosti ze by se to oprasno a najednou ty se kabel jinak hnul a prestalo by tlacit crrpadlo,toto to nedela,dela to pri stani na miste nekdy jo a nekdy ne.
Kouakl jsem i na tu spinaci skrinku
https://www.google.com/search?sca_esv=0 ... sid=mosaic
jsou pak 4 kabely,nevim,nenasel jsem schama k tom,ale podle me poloha stop,1,2,start anebo kostra,poloha 1,2,start (s tim,ze poloha stop nema zadny kontakt)?Nevim,ale neprijde mi,ze by kontakty byly zdvojene,jakoze pro polohu 2 by byl kontakt jeden pro imobilizer a druhy pro cerpadlo a v mem pripade ze by to vyslalo spravne signal pro imobilizer a neposlalo signal pro cerpadlo,protoze to by bylo na druhem zdvojenem konktaktu.Ale takhle ne.Me to pri otoceni do polohy 2 posle signal pro imibilizer a imobilizer vyhodnuti signal a vetsinou sepne i cerpadlo,ze huci,ale obcas taky ne.Ale pokud tam jen jen jeden kontakt,tak kdyby bylo neco se spinaci skrini,tak by by soucasne neposlalo signal pro imobilizer a soucasne nehucelo cerpadlo,toto to ale nedela,takze si myslim,ze skrini by to nemuselo byt,ikdyz clovek nevi no.
A pak je tak jeste to tlakove cislo,ale to nevim,ajk ma fungovatjestli pokud by blbnulo,tak by si ridici jednotka myslela,ze ten tam tlak,ale on by tam nebyl a tim padem by tocil motor naprazdno a nenaskocil by.
ASi zkusim dat nove to rele pro palivove cerpadlo az prijde a pokud to ten problem nevyresi,tak do dam do servisu,at vymeni cerpadlo a kdyz to nepomuze,tak asi necham vymenit jeste to tlakove cidlo pripadne spinaci skrinku,fakt nemam chut to sam v zime nejak resit.
Diky!
Zkousel jsem jeste dnes vyloucit imobilizer,tak ten to na 99% neni,protoze kdyz vyndam ten cip z klicku,tak cerpadlo normalne huci a na pristrojovce se rozblika cervena dioda,ze to neprecerlo kod a pri pokusu nastartovat ani nesepne starter,takze takhle se to chova,kdyz by to delal imolilizer.Ale me se to takhle nechapa,me proste jen obcas uplne nahodile sehuci cerpadlo a kod s klicku to nacte spravne,protoze diode po 3 sekundach zhasne a zustane zhasnuta a pri pokusu o start starter zacne tocit.
Objednal jsem nove rele pro cerpadlo,stoji 80 Kc,pro sychr,abych mel jistotu,ze to neni tim.Jiank pojistka elektricka ok akdyby to delala pojistka,tak by to nehucelo porad,pak na pojistka pro odpojeni cerpadla pri nehode asi taky ok,protoze kdby byla prepla jako pri narazu,tak by to podle me taky nehucelo porad a ne jen jednou za cas nahodile.Pak nejaky nabel nekdo nalomeny,nevim no,to auto ten stoji nehybne a navic ten kabel prece nejde nejakym husim krkem,ktery by se hybal ze by to jednou slo a jendou ne nebo na nejaky nerovnosti ze by se to oprasno a najednou ty se kabel jinak hnul a prestalo by tlacit crrpadlo,toto to nedela,dela to pri stani na miste nekdy jo a nekdy ne.
Kouakl jsem i na tu spinaci skrinku
https://www.google.com/search?sca_esv=0 ... sid=mosaic
jsou pak 4 kabely,nevim,nenasel jsem schama k tom,ale podle me poloha stop,1,2,start anebo kostra,poloha 1,2,start (s tim,ze poloha stop nema zadny kontakt)?Nevim,ale neprijde mi,ze by kontakty byly zdvojene,jakoze pro polohu 2 by byl kontakt jeden pro imobilizer a druhy pro cerpadlo a v mem pripade ze by to vyslalo spravne signal pro imobilizer a neposlalo signal pro cerpadlo,protoze to by bylo na druhem zdvojenem konktaktu.Ale takhle ne.Me to pri otoceni do polohy 2 posle signal pro imibilizer a imobilizer vyhodnuti signal a vetsinou sepne i cerpadlo,ze huci,ale obcas taky ne.Ale pokud tam jen jen jeden kontakt,tak kdyby bylo neco se spinaci skrini,tak by by soucasne neposlalo signal pro imobilizer a soucasne nehucelo cerpadlo,toto to ale nedela,takze si myslim,ze skrini by to nemuselo byt,ikdyz clovek nevi no.
A pak je tak jeste to tlakove cislo,ale to nevim,ajk ma fungovatjestli pokud by blbnulo,tak by si ridici jednotka myslela,ze ten tam tlak,ale on by tam nebyl a tim padem by tocil motor naprazdno a nenaskocil by.
ASi zkusim dat nove to rele pro palivove cerpadlo az prijde a pokud to ten problem nevyresi,tak do dam do servisu,at vymeni cerpadlo a kdyz to nepomuze,tak asi necham vymenit jeste to tlakove cidlo pripadne spinaci skrinku,fakt nemam chut to sam v zime nejak resit.
Diky!
Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 27.03.2011 19:53
Re: Místo ujetých KM jen pomlčky a nejde nastartovat
Tak jsem to zmeril trochu jinak.Na pojistku od pal.cerpadla jsem si napajel drat a ten drat spojil s plusem na multimetru.A minus na multimetru pripojil na minus na baterce.Multimetr jsem oprel o sterac a namiril smerem do kabiny a koukal jsem,jake hodnoty to ukaze.Zajimave je,ze ta pojistka je pod napetim ikdyz neni klic v zapalovani a je zamcene auto,je tam v podstate stejne napeti,jako na baterii.Pred otocenim klicku tam bylo 12,7 V.Po otoceni klicku do polohy 2 a kdyz hucelo cerpadlo tam bylo 12,3 V,takze ubytek napeti 0,4 V.V tom poruchovem stavu,kdyz jsem pootocil klicek do polohy 2 a nebylo slyset cerpadlo,tak tam bylo napeti 12,03,takze ubytek napeti 0,7 V. Tento rozdil bych prisuzoval v prvnim pripade mensi ubytek,ze cerpadlo se v poradku rozbehlo a v druhem pripade cca dvojnasobny ubytek napeti tomu,ze cerpadlo se pokousi o rozbeh,ale je zasekle.Jinak v obou stavech se imobilizer chova stejne,takze tim to neni.Pokud by byla vadna spinaci skrin,ten ubytek napeti tot otazka,mozna by byl bud nulovy,protoze by nedoslo k sepnuti anebo by byl naopak vetsi,protoze by byl na kontaktech velky prechodovy odpor,ale kazdopadne nedoslo by k sepnuti imobilizeru ani cerpadla,ale zas tot otazka,pokud by byl v tom poruchovem stavu velky prechodovy odpor ve spinaci skrince,tak na sepnuti imobilizeru je potreba daleko mensi proud nez na sepnuti cerpadla,tak kdo vi,treba mohlo dojit k sepnuti imobilizeru,ale k prepnuti cerpadla uz ne.Lepsi by to bylo merit primo na cerpadle,ale babrat se tam s tim se mi fakt nechce v techle podminkach.
Nebo ze by byla nekde na trase narusena kabelaz,coz se mi moc nezda,auto se nehybe a jednou to jde a jednou ne.Jeste mozna to rele palivoveho cerpadla,ale moc se mi to nezda,znamenalo by to,ze v pripade,ze by bylo rele uz unavene,opalene kontakty atd.,tak ze by v tom poruchovem stavu melo male ovladaci rele cca dvounasobny ubytek napeti,nez samotny motor cerpadla,to mi prijde jako blbost,ale tak jako tak,nove rele mam objednane,tak jako tak muzu dat preventivne nove.
Na 99% si myslim,ze to dela palivove cerpadlo,takze necham vymenit v servisu a pokud to tim fakt je,tak parada,pokud ne,tak budu muset hledat dal.
Kazdopadne diky!!!
Nebo ze by byla nekde na trase narusena kabelaz,coz se mi moc nezda,auto se nehybe a jednou to jde a jednou ne.Jeste mozna to rele palivoveho cerpadla,ale moc se mi to nezda,znamenalo by to,ze v pripade,ze by bylo rele uz unavene,opalene kontakty atd.,tak ze by v tom poruchovem stavu melo male ovladaci rele cca dvounasobny ubytek napeti,nez samotny motor cerpadla,to mi prijde jako blbost,ale tak jako tak,nove rele mam objednane,tak jako tak muzu dat preventivne nove.
Na 99% si myslim,ze to dela palivove cerpadlo,takze necham vymenit v servisu a pokud to tim fakt je,tak parada,pokud ne,tak budu muset hledat dal.
Kazdopadne diky!!!

Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13410
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Místo ujetých KM jen pomlčky a nejde nastartovat
Předpokládám, že třeba tohle téma jsi četl.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... %8Derpadlo
Navíc ten zmiňovaný konektor, který se tak rád vypaluje, je až v nádrži. Takže se k němu bez sundání nádrže, nebo vyrobení " montážního otvoru", nedostaneš.
Jinak ještě tohle téma.
viewtopic.php?t=13174&hilit=%C4%8Cerpadlo
Jsou tam i fotky, jak to vypadá uvnitř.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... %8Derpadlo
Navíc ten zmiňovaný konektor, který se tak rád vypaluje, je až v nádrži. Takže se k němu bez sundání nádrže, nebo vyrobení " montážního otvoru", nedostaneš.
Jinak ještě tohle téma.
viewtopic.php?t=13174&hilit=%C4%8Cerpadlo
Jsou tam i fotky, jak to vypadá uvnitř.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů