Stránka 3 z 6

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Napsal: 27.03.2013 18:07
od V12
Nezapol sa po tych 20 sekundach nejaky spotrebic - vyhrievanie okna, sedadla atd. ? Bola by to zataz na alternator, ktory zasa viac zatazi motor...

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Napsal: 27.03.2013 18:13
od phofy
V12 píše:Nezapol sa po tych 20 sekundach nejaky spotrebic - vyhrievanie okna, sedadla atd. ? Bola by to zataz na alternator, ktory zasa viac zatazi motor...
To mě taky napadlo, ale myslíš, že až tak by to kleslo?

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Napsal: 27.03.2013 18:17
od Standa.64
Abych řekl pravdu,tak jsem čas žhavení nikdy neměřil.Sednu do auta,otočím klíčkem na II a než se připoutám tak je nažhaveno a to se neflákám.Tipuju tak 5 vteřin když je okolo 10 C nad nulou a 8- 10 vteřin když je mráz.Problém s propadem otáček po ranním nastartování řeším asi 4 roky a na nic jsem nepřišel.Dělá to velmi nepravidelně.Někdy 4x v týdnu a někdy to neudělá vůbec.Vypadá to jako by se přes noc v palivovým systému udělala vzduchová bublina.Ptal jsem se na to ve fordu a tam krčili rameny.Může to být prý cokoliv.Popisoval jsem to tady před časem na foru a taky nikdo nenapsal čím by to mohlo asi být.Tak už to neřeším.Možná to dělá taky EGR...

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Napsal: 27.03.2013 18:21
od phofy
Tak to mě žhaví když je 10 nad nulou asi 10 sekund :nixw: nevím, čím to je nemůžu na to přijít proč to tak dlouho žhaví :nixw: a když ti zhasne kontrolka, tak za jak dlouho ti cvakne relátko? Jinak já problém s kolísáním nemám.

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Napsal: 27.03.2013 18:31
od Standa.64
Rélé cvakne prakticky zároveň se zhasnutím kontrolky.

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Napsal: 27.03.2013 18:32
od phofy
Jo to mě taky, tak to sedí :perfect:

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Napsal: 27.03.2013 18:37
od Marod22
Chalani, ja mám síce 1,6 TDCi, ale aj pri -10 mi žhaví tak 3 sekundy. Pri bežných mrazoch kontrolku žhavenia ledva spozorujem. Kolísanie otáčok po štarte ale pozorujem.

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Napsal: 27.03.2013 19:04
od lucky.jack
Jo ale 1.6 má rychložhavení. To se řešilo v jiných vláknech.

phofy: při 10 nad nulou ti snad nemůže žhavit 10s??!! Ldyž to máš teplý tak ti to (ne)žhaví jak dlouho?

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Napsal: 27.03.2013 19:12
od Hasy
Zhaveni ve vterinach nevim ale jak je vice pod nulou tak k myslim kolem tech 10 vterin to klidne muze byt, no a ten pokles jsem vypozoroval teprve podruhe, ale nezapinal jsem zadny spotrebic takze zatizeni alternatoru bych vyloucil...

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Napsal: 27.03.2013 19:36
od strakoš
Tady máš video...je to můj Max při +5°C :wink:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rTgb2i9ypes[/youtube]

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Napsal: 27.03.2013 20:20
od phofy
Strakoš: vypadá to že to žhaví úplně stejně dlouho, i to turbo mi takhle pohoukává. Ale nemlátí ti tam setrvák?

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Napsal: 27.03.2013 20:21
od phofy
lucky.jack píše:Jo ale 1.6 má rychložhavení. To se řešilo v jiných vláknech.

phofy: při 10 nad nulou ti snad nemůže žhavit 10s??!! Ldyž to máš teplý tak ti to (ne)žhaví jak dlouho?
Když to mám teplý, tak to nežhaví vůbec, stačí třeba ujet 2km a už to myslím, že nežhaví, nebo jenom lehce, když je velká zima.
Asi hledám problém, tam kde není :roll:

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Napsal: 27.03.2013 20:26
od strakoš
phofy: Máš dobrej sluch :lol: . Už je vyměněn :cooler:
Po zahřátí je jasný, že už nežhaví a jestli jo, tak je někde chyba...

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Napsal: 27.03.2013 20:30
od phofy
Dělalo mi to podobný zvuk :mrgreen: taky už ho mám vyměněnej :mrgreen: on hlavně cvakal a nejlíp to bylo slyšet mezi převodovkou a motorem, nebo z venku u kola na straně řidiče :mrgreen:
Po zahřátí, už nežhaví, ale mě třeba překvapilo, že to žhaví ještě při 20 stupních, né moc dlouho, ale žhaví, přitom mi to příjde zbytečný :nixw:

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Napsal: 27.03.2013 20:42
od strakoš
Já co jsem tak vypozoroval, tak teď v zimě ujedu 20 km, pak 2 hodiny stojím a když zase startuju, tak žhaví asi tak 3 vteřinky. A z topení jde ještě lehce vlažný vzduch.