Špatné starty
- kekeny
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Špatné straty po odstavení auta
radost obrovská,na dovolené to začalo zlobit pravidelně po každem startu.Tak bude konečně klid.
- kekeny
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Špatné starty po odstavení auta
Tak se objevil další problem.pokud je v nádrži kolem 10l benzinu,startuji na druhý pokus s přidaným plynem,ale to už bych tipoval na palivové čerpadlo.
- Fofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 27.01.2013 07:31
Re: Špatné starty po odstavení auta
Jak rikas, prvni vec po ktere bych sel asi, projevovalo se me to stejne az sem jednoho krasnyho dne nenastartoval - kontakty na cerpadle
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

- kekeny
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Špatné starty po odstavení auta
NO ta civka byla ko,za studena palila jen na tři valce,po ohřatí chvilku šla a chvilku ne.Čerpadlo mě asi ve vyhledu nemine.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 10.09.2013 16:36
Re: Špatné starty po odstavení auta
Zdravím všechny. Mám stejný problém se startováním. Nezdechá to, ale tak divně škytá na první nastartování. Volnoběžný ventil byl čištěn v servise, ale nijak to nepomohlo... To mě čeká výměna čerpadla?
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Špatné starty po odstavení auta
Nejdřív změř tlaky na liště.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- stormino
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 07.11.2011 22:12
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
FF špatně startuje, cuká a kolísají mu otáčky při volnoběhu
Zdravím Vás forďáci, za poslední půl rok jsem tu zde na fóru strávil ne-jeden večer pročítáním závad a návodů ohledně cukání, kolísání otáček startování a pod.
K věci: Mám FF '01 1,6i 193tis a špatně startuje - jednou otočím klíčkem a chytne hned, pak třikrát po sobě dobu točí (3-5sec) a pak teprve naskočí, ale houpou se otáčky, než se ustálí (dělá to jak za tepla, tak i za studena) Ad. za jízdy při sešlápnutí, nebo uvolnění plynového pedálu auto začne cukat, cuká i při rozjíždění, převážně na dvojku kolem 1800-2000 otáček nezávisle na teplotě motoru. Aby toho nebylo málo, tak při zahřátem motoru mi padají otáčky volnoběhu na cca 650 a s tím spojené vibrace jsou libové
Zatím ale musím zaklepat na čelo, že mi auto takto zatím nechcíplo.
Co se na autě dělalo:
Celkem jsem měl FF 4x v servise ohledně cukání a v té době i nadměrných otáček při volnoběhu, v servisu výměněny: svíčky, kabely, odzkoušeno VN, vyčištěn volnoběžný ventil, výměněna škrtící klapka, do paliva byla přidána čistící sada na vstřiky, proměřeny a vyzkoušeny všechny čidla, provedena diagnostika. Co jsem dělal sám: vyměnil jsem volnoběžný ventil za jiný, vyměnil jsem VN trafo, zkontroloval svíčky (ty byly od oleje, nevím zatím kudy se tam dostal nebo dostává, jestli vrchem, nebo spodem - zjišťuju), dával jsem i novou hadici emisního systému a novou AKU. ZATÍM VŠE BEZ ZDÁRNÉHO VÝSLEDKU. Vyčištění svíček od oleje "nepatrně" pomohlo při odstranění cukání při pouštění a sešlápnutí plynu, ale nijak razantně.
Je možné že výše zmíněné vakly se sebou nějak souvisí? Jaké kroky mám podniknout dál? Vyměnit benzínový filtr, otestovat čerpadlo, případně startér, nechat si proměřit tlaky ve válcích, nebo má někdo podobné zkušenosti při postupu odstraňování těchto neduhů? Nebo spíše jen zařadit neutrál a poslat FF ze stráně?
Budu vděčný za každou radu, případně za postřeh či postup při řešení podobných poruch.
4.10.2013
edit: po včerejší stagnaci zámku ve dveřích řidiče jsem auto odvezl do servisu, mimo zámku jsem důrazně pokynul, ať se svědomitě podívají na příčinu závad, o kterých se tu zmiňuji. Pak dám info.
K věci: Mám FF '01 1,6i 193tis a špatně startuje - jednou otočím klíčkem a chytne hned, pak třikrát po sobě dobu točí (3-5sec) a pak teprve naskočí, ale houpou se otáčky, než se ustálí (dělá to jak za tepla, tak i za studena) Ad. za jízdy při sešlápnutí, nebo uvolnění plynového pedálu auto začne cukat, cuká i při rozjíždění, převážně na dvojku kolem 1800-2000 otáček nezávisle na teplotě motoru. Aby toho nebylo málo, tak při zahřátem motoru mi padají otáčky volnoběhu na cca 650 a s tím spojené vibrace jsou libové

Co se na autě dělalo:
Celkem jsem měl FF 4x v servise ohledně cukání a v té době i nadměrných otáček při volnoběhu, v servisu výměněny: svíčky, kabely, odzkoušeno VN, vyčištěn volnoběžný ventil, výměněna škrtící klapka, do paliva byla přidána čistící sada na vstřiky, proměřeny a vyzkoušeny všechny čidla, provedena diagnostika. Co jsem dělal sám: vyměnil jsem volnoběžný ventil za jiný, vyměnil jsem VN trafo, zkontroloval svíčky (ty byly od oleje, nevím zatím kudy se tam dostal nebo dostává, jestli vrchem, nebo spodem - zjišťuju), dával jsem i novou hadici emisního systému a novou AKU. ZATÍM VŠE BEZ ZDÁRNÉHO VÝSLEDKU. Vyčištění svíček od oleje "nepatrně" pomohlo při odstranění cukání při pouštění a sešlápnutí plynu, ale nijak razantně.
Je možné že výše zmíněné vakly se sebou nějak souvisí? Jaké kroky mám podniknout dál? Vyměnit benzínový filtr, otestovat čerpadlo, případně startér, nechat si proměřit tlaky ve válcích, nebo má někdo podobné zkušenosti při postupu odstraňování těchto neduhů? Nebo spíše jen zařadit neutrál a poslat FF ze stráně?

Budu vděčný za každou radu, případně za postřeh či postup při řešení podobných poruch.
4.10.2013
edit: po včerejší stagnaci zámku ve dveřích řidiče jsem auto odvezl do servisu, mimo zámku jsem důrazně pokynul, ať se svědomitě podívají na příčinu závad, o kterých se tu zmiňuji. Pak dám info.
David alias Stormino - Ford Focus 1.6 74kW, r.v. 2001
- Váňa
- Člen klubu
- Příspěvky: 147
- Registrován: 19.07.2012 16:39
- Bydliště: České Budějovice
Re: FF špatně startuje, cuká a kolísají mu otáčky při volnoběhu
To jsem zvědav co to bude.
- Fofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 27.01.2013 07:31
Re: Špatné starty
Po takove kontrole vseho bych uz fakt zkousel tlaky ve valcich, predpokladam ze svicky sou ty co tam patrej s kabelama
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

- enikybeniky
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 04.10.2013 13:56
- Bydliště: Sokolov
Dlouze točí než naskočí
Sloučeno. lucky.jack
Tak to dlouho netrvalo a hned mám první nepříjemnější závadu a to špatné stary, viz přiložené video.
Dělá to pravidelně, když už to naskočí, tak drží o něco menší otáčky, pomůžu mu plynem. Prý je podezření na jednu lambdu, může být?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oOrVTXbzMVk[/youtube]
Tak to dlouho netrvalo a hned mám první nepříjemnější závadu a to špatné stary, viz přiložené video.
Dělá to pravidelně, když už to naskočí, tak drží o něco menší otáčky, pomůžu mu plynem. Prý je podezření na jednu lambdu, může být?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oOrVTXbzMVk[/youtube]
Ford Focus 1.6 Zetec, hatchback, 2002 Ghia, automatická klima
Peugeot 406 sedan 1.8 16V, 96' - NA PRODEJ
Peugeot 406 sedan 1.8 16V, 96' - NA PRODEJ
- Fofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 27.01.2013 07:31
Re: Špatné starty
To musi jet i bez lambdy, tipl bych to na cerpadlo ale muze byt i neco jinyho, to chce zmerit
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

- Fofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 27.01.2013 07:31
Re: Špatné starty
Ze vseho nejdriv kontrola hadic atd uz je to tu nekolikrat co se podtlaku tyce a tak, pak treba zkusit odpojit ventil volnobehu nebo vahu jestli se neco zmeni
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

- Pastovic
- Zkušený
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 02.11.2009 02:35
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatné starty
Spíš by mě zajímalo, jak je možny, že ti hladina paliva ukazuje na půlku, a ukazatel teploty je taky na půlce, a jakmile otočíš klíčkem, tak obě ručičky vystřelí k nule a po startu na nule zůstanou?
FoFo I htb GHIA/1,8/16V/85kw/07-2001/silver/K&N/17" Wolfrace Pro Sprint/Hankook V12 Evo/Eibach
Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271


Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271

- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatné starty
to bude tim ze elektronika ve fordech si zije svuj vlastni zivot...kazda jinak...a zasahy nema vubec rada ..hlavne pristrojovky focus a mondeo...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Pastovic
- Zkušený
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 02.11.2009 02:35
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatné starty

FoFo I htb GHIA/1,8/16V/85kw/07-2001/silver/K&N/17" Wolfrace Pro Sprint/Hankook V12 Evo/Eibach
Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271


Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host