Stránka 3 z 4
Napsal: 15.05.2007 10:51
od HAWK
Je fakt,že to může mít celou hromadu příčin,počínaje nevyvážením gum
bouchlim diskem přez nevystředěnej disk,vůli čepů a vůlí řízení konče.
Bohužel laik bez potřebného technického zázemí má nevelkou šanci
odhalit ten pravý důvod

A co je horší,že to často nedokážou ani
lidé s vybavením v servisech

Člověka to pak může stát spoustu
peněz bez odpovídajícího nebo očekávaného efektu

Napsal: 26.06.2007 09:58
od mario
takze panove,jsem na tom podobne-pri rychlosti nad 120 se mi take trepe volant,zkusim se mrknout na ty podlozky a uvidime.diky za rady
Napsal: 26.06.2007 10:03
od dezz
klííd mě se taky mírně chvěje volant ... nechal jsem to vyvážit a zlepšilo se to... ale úplně nezmizelo... asi to bude tím že jsou to gumy 205/16

Napsal: 26.06.2007 10:06
od PHECZ
Zase jsem s tim otravoval pár lidí a údajně má jen málokterý pneuservis program na litá kola, mají většinou jen na ocelový disky.
Dostal jsem typ na jeden pneuservis, takže to nechám převážit tam.
Jsem zvědavej jak to dopadne

Napsal: 26.06.2007 10:13
od mario
PHECZ píše:Zase jsem s tim otravoval pár lidí a údajně má jen málokterý pneuservis program na litá kola, mají většinou jen na ocelový disky.
Dostal jsem typ na jeden pneuservis, takže to nechám převážit tam.
Jsem zvědavej jak to dopadne

tak pokud si s tim neporadi tak je to divne,ze nikdo nevi co s tim

chvění
Napsal: 26.06.2007 10:46
od misakxt
..já sem řešil následující problém....při určité rychlosti se mi chvěl volant.bylo jedno jestli auto v dané rychlosti jelo konstantní rychlostí nebo zrychlovalo nebo zpomalovalo(vždy to chvění bylo plus minus 5-10km/hod kolem dané rychlosti-snad to nepíšu moc nesrozumitelně).to se opravdu vyřešilo vyvážením kol.druhý závažnější problém byl při rychlosti nad 110km/hod.při akceleraci nad tuto rychlost se auto rozechvělo(bylo to cítit ve volantu a prakticky v celém voze).ale při brždění nebo ustalení rychlosti byl klid.způsobyly to vadné poloosy.přebroušení obou polos plus práce a manžety.cca 7500.nejsem automechanik tak jenom zprostředkovávám co si pamatuju co mi řikal technik.nabízeli mi i originální ale ta delší stála 12000 a ta kratší 7000.tak sem zvolil repas a bylo mi i rečeno že je to i lepší protože se to usadí a přesně a s minimální vůlí.tolik moje zkušenosti s chvěním....
chvění
Napsal: 26.06.2007 11:06
od misakxt
myslim si že základní věc je zkusit zjistit příčinu sám obyčejnym selskym rozumem.proč nezkusíte hodit zadní kola dopředu a přední dozadu nebo je vyzkoušet protočit a hned budete vedět kde je problém(nebo aspoň nečo vyloučíte).ale nezapomenout si je popsat

Napsal: 26.06.2007 20:10
od mario
podlozky sem sundal,vypada to ze to opravdu funguje,takze diky za radu,jo a jeste PS: na zadnim pravem kole nejaky umelec dotahl matku poradne fest a jeste k tomu prez zavit ,tudiz s ni neslo hnout zadnym smerem takze jsem ulomil sroub

coz me velmi potesilo

Napsal: 26.06.2007 22:08
od pelen
PHECZ píše:Zase jsem s tim otravoval pár lidí a údajně má jen málokterý pneuservis program na litá kola, mají většinou jen na ocelový disky.
Dostal jsem typ na jeden pneuservis, takže to nechám převážit tam.
Jsem zvědavej jak to dopadne

Neznam program na ocelova nebo lita kola.
Do vyvazovacky se zadava jen prumer a sirka mezi prumery, na ktere se umistuji vyvazovaci teliska a je uplne jedno, zda se vyvazuje ocelove nebo drevene kolo.
Napsal: 26.06.2007 22:31
od Meda
HAWK píše:Před týdnem jsem na předních kotoučích odstranil ty jistící
podložky a je po problému,v autoriz.servisu nad tím jen
kroutili hlavou (no prostě odborníci)
Konečně můžu po dálnici jezdit předpisovou rychlostí,problém
s kmitáním volantu se projevoval v rozmezí 120-140 km/h.
Marasovi patří velký dík

No záleží na autorizovaném servisu a jeho pracovnících

Napsal: 27.06.2007 06:12
od zirafak
Rodicom triasol volant pri 120-tke...problem definitivne odstranilo vyvazenie kolies

Napsal: 27.06.2007 09:31
od PHECZ
pelen píše:PHECZ píše:Zase jsem s tim otravoval pár lidí a údajně má jen málokterý pneuservis program na litá kola, mají většinou jen na ocelový disky.
Dostal jsem typ na jeden pneuservis, takže to nechám převážit tam.
Jsem zvědavej jak to dopadne

Neznam program na ocelova nebo lita kola.
Do vyvazovacky se zadava jen prumer a sirka mezi prumery, na ktere se umistuji vyvazovaci teliska a je uplne jedno, zda se vyvazuje ocelove nebo drevene kolo.
Taky jsem si to myslel, ale v sobotu mi to řekl jeden znamý v soukromé opravně a včera potvrdil vedoucí servisu v Citroenu a ten by měl vědět o čem mluví.
Příští týden na převážení jedu,snad to dopadne dobře...

Napsal: 27.06.2007 10:07
od mosad
Nevím jestli jsou na vyvažování plecháčů a alu různé programy. Ale proč jsem za vyvážení alu platil asi o 20 korun na kolo víc ? Závaží sem samozřejmě připlácel zvlášť podle gramů.
vyvážení
Napsal: 27.06.2007 13:43
od misakxt
za ty samolepící se možná platí víc než za ty naklepávací....
Napsal: 27.06.2007 17:56
od pelen
PHECZ píše:pelen píše:PHECZ píše:Zase jsem s tim otravoval pár lidí a údajně má jen málokterý pneuservis program na litá kola, mají většinou jen na ocelový disky.
Dostal jsem typ na jeden pneuservis, takže to nechám převážit tam.
Jsem zvědavej jak to dopadne

Neznam program na ocelova nebo lita kola.
Do vyvazovacky se zadava jen prumer a sirka mezi prumery, na ktere se umistuji vyvazovaci teliska a je uplne jedno, zda se vyvazuje ocelove nebo drevene kolo.
Taky jsem si to myslel, ale v sobotu mi to řekl jeden znamý v soukromé opravně a včera potvrdil vedoucí servisu v Citroenu a ten by měl vědět o čem mluví.
Příští týden na převážení jedu,snad to dopadne dobře...

Je mozne, ze tam zadavaji predem definovane kody. Gumik by to mohl vedet presne.