Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
V roce 2010 jsem koupil ježděný diesel, 4100€, osobně jsem si pro něj byl v zemi, kde stáčení tachometru je trestný čin.
Za dva roky jsem ujel cca 30 tis. km, neposralo se turbo, dvouhmota atd. Tj. rozhodně žádná skrytá závada, kdy se auto pošolichá a prodá. Jak je v ČR (a možná SR) zvykem.
Roční investice: 5 tis. za roční prohlídku ve Fordu.
Oprava alternátoru, zadní brzdič, tlakové čidlo. Nic, co by souviselo s CR.
Ano, pokud koupíš za tu samou cenu, auto, které už je min. 2x stočené a má spíš k půl milionu kilometrů, tak se to sype. Na druhou stranu, pokud vyměníš díly, máš před sebou další půl milion...
Za dva roky jsem ujel cca 30 tis. km, neposralo se turbo, dvouhmota atd. Tj. rozhodně žádná skrytá závada, kdy se auto pošolichá a prodá. Jak je v ČR (a možná SR) zvykem.
Roční investice: 5 tis. za roční prohlídku ve Fordu.
Oprava alternátoru, zadní brzdič, tlakové čidlo. Nic, co by souviselo s CR.
Ano, pokud koupíš za tu samou cenu, auto, které už je min. 2x stočené a má spíš k půl milionu kilometrů, tak se to sype. Na druhou stranu, pokud vyměníš díly, máš před sebou další půl milion...
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
K tomu napisem iba jedno :
Ked sa 9 z 10 dieslov po nabehu 200k zacne sypat a Ty mas ten jeden co je OK, mas stastie. A podobne, ked sa 9 z 10 aut kupenych v AAA sype a ja mam to jedno co je OK, mam stastie aj ja. My dvaja sme ale vynimka pravidla. Takze asi tak.
Ked sa 9 z 10 dieslov po nabehu 200k zacne sypat a Ty mas ten jeden co je OK, mas stastie. A podobne, ked sa 9 z 10 aut kupenych v AAA sype a ja mam to jedno co je OK, mam stastie aj ja. My dvaja sme ale vynimka pravidla. Takze asi tak.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Ale to není o štěstí. To je o podvodu. Druhé auto jsem už kupoval v ČR, protože je to dovoz z Itálie a cenově je to ještě zajímavější.
A buď narazíš na překupníky, kteří prostě dotáhnou auto, stočí jej, naleští a rázem mají třeba 50 tis. Kč či víc k dobru, protože udělají podvod. A pak má nový majitel hlavu v pejru, protože se to sype, kam se jen podívá. A dojde k závěru, že Ford je nanic, protože v 150 tis. km se to sype. Asi by se divil, kdyby znal pravdu.
Kolega v práci koupil ochtávu. Měla 200 tis. km. Po půl roce se dozvěděl, že ten "kamarád", co mu ji prodal, stočil 100 tis. km a ten maník, co ji z Holandska přivezl, stočil 150 tis. km. Ona cena vozu, který má půl milionu je trochu jiná, než cena vozu po důchodci, co za 10 let najel 50 tis. km

A buď narazíš na překupníky, kteří prostě dotáhnou auto, stočí jej, naleští a rázem mají třeba 50 tis. Kč či víc k dobru, protože udělají podvod. A pak má nový majitel hlavu v pejru, protože se to sype, kam se jen podívá. A dojde k závěru, že Ford je nanic, protože v 150 tis. km se to sype. Asi by se divil, kdyby znal pravdu.
Kolega v práci koupil ochtávu. Měla 200 tis. km. Po půl roce se dozvěděl, že ten "kamarád", co mu ji prodal, stočil 100 tis. km a ten maník, co ji z Holandska přivezl, stočil 150 tis. km. Ona cena vozu, který má půl milionu je trochu jiná, než cena vozu po důchodci, co za 10 let najel 50 tis. km





Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Ono s tou poruchovostí po nalítaných 200t. km není tak žhavý.Přidej dalších 100 tis km a pak už budeš k pravdě trochu blíž.Na těchto kilometrech musíš ovšem benzína už zgenerálkovat nebo s sebou vozit kanystr s motorovým olejem. 

Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo







-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
A votom to je. 

Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Po 300k km bude v CommonRail diesli nasypanych tolko prachov, kolko dam za generalku benzinaku. Takze 1:1Standa.64 píše:Ono s tou poruchovostí po nalítaných 200t. km není tak žhavý.Přidej dalších 100 tis km a pak už budeš k pravdě trochu blíž.Na těchto kilometrech musíš ovšem benzína už zgenerálkovat nebo s sebou vozit kanystr s motorovým olejem.

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Poznám viacero benzinákov čo majú cez 400000 a šlapú ďalej...a jeden z toho je dokonca Daewoo
...ja neverím že tieto nové motory sa tolko budú dožívať s relatívne nie úplne brutálnymi nákladmi...ďalšia volba určite čo najjednoduchší benzín...samozrejme bez turba

- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
V jednoduchosti je síla
Ale bohužel dnešní doba si žádá stálé snižování spotřeby, emisí, náklady na výrobu atd... A pak je to někde vidět bohužel 


- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Prave preto mam 2.0iMarod22 píše:...ďalšia volba určite čo najjednoduchší benzín...samozrejme bez turba

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 24.07.2010 10:06
- Bydliště: Slavkov u Brna
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Tak se mi zdá že se ta debata trošku odklonila od tématu
(Příští auto u mě bude taky benzinák)

Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
U mě turbobenzín nejlépe 1.6 ecoboost 

- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
phofy:
Všetko čo bude mať v názve ECO obídem mílovými krokmi
V12:
Ja ich už dlhšie sondujem, ale zohnať 1.8, alebo 2.0 benzíny je velmi velmi ťažké (myslím že obidva mazda)..veď aj ty si na svojho čakal dosť dlho a nakoniec si musel ísť do 3A
...ale mal si šťastie na dobrý kousek 
Všetko čo bude mať v názve ECO obídem mílovými krokmi

V12:
Ja ich už dlhšie sondujem, ale zohnať 1.8, alebo 2.0 benzíny je velmi velmi ťažké (myslím že obidva mazda)..veď aj ty si na svojho čakal dosť dlho a nakoniec si musel ísť do 3A


- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Pozná diagnostika který vstřik je v háji?
Můžu při startu odpojit jeden vstřik a postupem (každý den jeden) zjistit ten vadný bez následků?
Studený motor chvilku hulí jede na tři válce a pak je to v poho.
Vlastně když odpojím dobrý tak to pojede (nepojede) na dva?
Můžu při startu odpojit jeden vstřik a postupem (každý den jeden) zjistit ten vadný bez následků?
Studený motor chvilku hulí jede na tři válce a pak je to v poho.
Vlastně když odpojím dobrý tak to pojede (nepojede) na dva?

FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
A na diagnostice jsi byl nebo ne? Myslím, že by měl zapisovat chybu, ale nejsem si 100% jistý.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 4 hosti